Jafar schreef:
(...)
Is goed, misschien is het dan handig als ze even een leraar opzoekt, die haar uitlegt waar wat is en zo. Er lopen er waarschijnlijk genoeg in de hal zo op de aankomstdag, dus dat kan je gewoon zelf regelen c; Als ze echt hulpeloos is, weet het schoolhoofd haar wel te vinden, want die weet iedereen te vinden. En ze zit wel gewoon in een mentorklas met leeftijdgenootjes, dus bij een aantal vakken zal ze achterlopen, maar er zijn genoeg leuke leraren die haar willen helpen denk ik.
Er zullen vast ook wel klasgenootjes zijn die haar wat op weg kunnen helpen, al stelt Lexi dat zelf niet zozeer op prijs... ze is gewoon een pain in the ass die van alles graag een probleem maakt, eigenlijk :'D Dus die zal ook met regelmaat bij het schoolhoofd zitten, want ze zal nog genoeg rottigheid gaan uithalen, I guess
En met dat achterlopen, uiteindelijk vind Lexi dat niet erg - of ja, die houding meet ze zich aan - aangezien ze gewoon doet alsof het haar allemaal niet interesseert, want uiteindelijk wilt ze ook niet bepaald in Atlantis zijn en vindt ze het te belachelijk voor woorden dat haar moeder haar naartoe heeft gezonden...
Ik zat trouwens nog te denken... is het een idee, in verband met m'n personage dat Lexi's moeder en het schoolhoofd elkaar kennen, aangezien Lexi's moeder ook een verdomd oude elf is (natuurlijk bij lange niet zo oud als dat het schoolhoofd is) maar Lexi's moeder gaat toch ook al even mee, ook gezien zijzelf wel een meesterbeoefenaar is in de elementaire energiebeheersing. Nu, niet van vriendschap dat ze elkaars deur platlopen ofzo, maar gewoon eeuwenoude bekenden van elkaar die elkaar zo nu en dan helpen...
Dit omdat Lexi's moeder ook vreest voor Lexi's veiligheid. Aangezien Lexi dus gewoon onder de mensen wilt leven en die shizzle meer en niks te maken wilt hebben met haar 'speciale' kant. En daarbij dat ze een leeftijd heeft bereikt dat haar gave - die ze dus van haar moeder geërfd heeft - zich begint te ontwikkelen...
En dan heb ik meteen een goeie reden / manier om haar op Atlantis te houden, dat het schoolhoofd dus ervoor zorgt dat ze niet weg kan...
Het is natuurlijk een hersenspinsel, dus als het niet goed of niet okay is, is dat voor mij ook goed
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”