Jafar schreef:
(...)
Dat ken ik, hoewel ik een personage toch best snel heb uitgewerkt en er dus minder tijd in steek, maar toch blijft het stom. Of als je dan zelf veel moeite doet en dan wordt het opeens een rpg vol oneliners en slecht uitgewerkte personages. Dat vindt ik ook echt jammer. Ik vind iig dat dit niet dood gaat bloeden, want ik heb er echt onwijs veel tijd ingestoken. Vooral die roosters waren veel werk :')
Dat vind ik nog altijd het meest jammere, inderdaad. Die one-liners en oppervlakkige personages.
Zelf ben ik nu eenmaal de traagste schrijfster ever, en dat geldt ook gewoon voor m'n rpg'en en m'n personages uitwerken, maar dat vind ik niet erg. Ik heb liever dat het goed is en naar m'n zin dan wat anders. Daarom baal ik nog een beetje van Lexine, dat ik dat dus snel snel heb gedaan van de week, maar dat komt wel goed als ik zin heb om me eraan te zetten :'D
Uiteindelijk ben je met een RPG alsnog afhankelijk van anderen, en dat maakt het soms moeilijk om een RPG lopende te houden. Ik hoop in ieder geval dat deze lang mee gaat
Als je het niet erg vind, blijf ik wel in de hij/zij vorm schrijven, want met RPG'en vind ik dat het fijnst. Dat maakt het wat meer verhalend. Eigenlijk zou iedereen dat moeten doen met RPG'en in mijn opinie, zodat het een meer verhaalachtig geheel vormt en het fijn doorleest. Maar uiteindelijk bepaald iedereen voor zich in welke vorm en tijd hij/zij schrijft, dus ik ga ook zeker niks opdringen of voorstellen of iets dergelijks. Slechts mijn bescheiden mening verkondigen, en that's it
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”