• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    I dress to kill, but tastefully

    Oh wat is Fonts zoeken leuk.
    Joepie ;D... Vooral leuk dat ik mag uitleggen WAAROM ik ze uitgekozen heb..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yay, weer forever alone.


    wat was dit ookalweer

    Dat wordt vanmiddag een lange zit om dat uit te werken. Beter dat ik eerst ga leren voor Duits en dan pas aan de slag ga, want anders heb ik geen zin meer in Duits. Idk. Dilemma. Ook al gaat leerwerk voor. Wat een waardeloos dilemma.

    +


    Dit weekend wordt drúúúúúúk, twee toetsen leren, verslag inleveren, datum prikken, iPhone shizzle uitzoeken, bellen, huiswerk, aan project werken voor MAW en ugh, niet cool. Ik had deze week meer moeten doen. Luiheid is mijn grootste vijand.

    +


    Mweh. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dit mag echt niet gebeuren! D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh. Wanneer ga je nou s een keer weg? Je hoort hier niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lol, het is valentijns en er is nog geen klefgedoe te zien. Praise the lord.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 13:08 ]


    -

    Oh, spoke too soon ^^ Dammit


    -

    Lost at home.

    ik zit dr echt doorheen :c

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 13:52 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Aw vandaag is een leuke dag (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik haat uitloop bij de dokter (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Awh wat is het toch leuk :3 Ik vind het zo een geweldig gezicht om te zien hoe mensen iets voor elkaar doen. liep daarstraks nog iemand met zo een reuze pinguin met daar aan een hartje met: Door jou sta ik niet in de kou :3 Hartstikke slappe tekst maar zo lief :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    En toen was mijn gymtas gejat(cat)


    I dress to kill, but tastefully

    De politie zou facebook eens moeten controleren (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn dag kan niet meer stuk :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb zin in vanavond. :3


    Your make-up is terrible