• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    I dress to kill, but tastefully

    Buuh, geen zin om naar mijn opa en oma te gaan. I really don't like old people.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    Buuh, geen zin om naar mijn opa en oma te gaan. I really don't like old people.

    Hier is een troost: over een paar decades ben je vast even oud als hun. :Y)


    -

    Wat is het toch weer een pokjesweer. Regen, regen en nog eens regen. Deprimerend


    I dress to kill, but tastefully

    I love the rain.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zou blij zijn met een knop dat ik alle tweets kan verwijderen.. Met de hand verwijderen is geen doen D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja joh. Ik vind het heel knap dat jullie allemaal weten dat wij een relatie hebben. Maar ik vind het nog knapper dat hij en ik daar niks van weten. Nee serieus gasten, jullie moeten echt is gaan stoppen. Want we zijn gewoon vrienden. En jullie reacties verstoren deze vriendschap alleen maar.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    What de fuuuudge dude. Geef gewoon mijn geld terug. Wat ben jij triest, het is bijna hilarisch. :'D
    Je facebook werkte niet mee? Je had mijn berichtje niet ontvangen? Riiiggght, want daarom staat er ook "seen" onder. En dan krijg ik weer dat slappe excuus van je dat je zoveel moet betalen aan belasting en alles omdat je nu 18 bent.
    Stik toch in je leugens.

    Zó veel ideeën, wat houd ik toch van internet! :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Chiroptera schreef:
    I love the rain.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als ik bèta-aanvragen tegenkom die een heel leuk en goed geschreven verhaal hebben, kan ik daar echt zo vrolijk van worden. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gatverdamme, ik heb echt geen zin in volgende week ugh. Gewoon geen enkele vrije avond, ugh.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 18:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Natuurlijk kom je altijd degene tegen die je nooit tegen wilt komen -.-"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zo'n zin in de ski reis, nog een maandje. <3

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 18:37 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Well, okay, then don't reply. It's not like I needed you anyway.


    kindness is never a burden.

    Gatverdamme, ik kan hier echt niet tegen.
    Dit doe je expres, ik krijg wat van je, eikel. Rot een end op.


    Quiet the mind, and the soul will speak.