• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    I dress to kill, but tastefully

    skfnsdlsdnsncksdsdlslsd.
    Zilver op drie fucking duizendste verschil, wat een nakkerij. Bij skiën was 't ook gewoon gedeeld eerste.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Argh, mensen zijn zo triest. Ik wou dat ik mijn facebook kon verwijderen, maar helaas heb ik die daadwerkelijk nodig.
    Asdlfkjsdf ik haat het als mensen meer durven op facebook en mij daarom indirect afzeiken. Doe niet zo triest en praat gewoon in real life met me. Problem solved.

    Witchking schreef:
    Argh, mensen zijn zo triest. Ik wou dat ik mijn facebook kon verwijderen, maar helaas heb ik die daadwerkelijk nodig.
    Asdlfkjsdf ik haat het als mensen meer durven op facebook en mij daarom indirect afzeiken. Doe niet zo triest en praat gewoon in real life met me. Problem solved.

    Ontvriend ze. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik weet echt niet hoe ik aan dat verslag moet beginnen. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Izembaro schreef:
    (...)
    Ontvriend ze. :Y)

    Nah, dan kan ik bijna iedereen verwijderen. :'D
    Niet dat iedereen rot tegen me doet, maar iedereen durft in het algemeen meer te zeggen op facebook dan in het echt. Dus daar irriteer ik me sowieso al mateloos aan.

    Die DIY uitwerken gaat úren duren, maar is wel vreselijk leuk. Misschien ga ik die ook wel zelf maken. Hmm.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik hoor wat aan Duits te doen en dat ga ik ook gewoon doen. Denk ik. Idk. Maar dan kan ik vanavond bellen en mailen en verder hieraan werken en ga ik niet vannacht piekeren. En dat bellen en mailen moet echt, want anders lijk ik ondankbaar en anders is het wel een beetje vreemd, ja. Dus, gewoon doen. Way to go, I guess? Hmm, geen zin. Maar het moet. Ugh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Geef me de inspiratie. x_x


    Your make-up is terrible

    Ik moet nog een heel betoog schrijven. Meeeeeh


    I dress to kill, but tastefully

    Urgh. Fucking hell. No! Dit kun je niet menen? Ik wil je niet op bezoek, had het eerder gezegd dan had ik m'n make-up kunnen doen i.p.v. heel moeilijk m'n laptop aan te krijgen. Fuck, moet ik weer afsluiten en alleen voor jou dat doen. Ugh. Nou, here we go. T_T


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het gevoel dat het steeds slechter en slechter met me gaat. Afgelopen week voelde ik me wel goed, maar nu weet ik het allemaal niet meer. Ik vind het verschrikkelijk om weer zo te denken, want ik wil gewoon weer diegene zijn die zich nergens wat van aantrekt en gewoon vrolijk door het leven huppelt.


    Take me to wonderland

    Ik houd van deze slang! :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Leshley schreef:
    Ik heb echt zo'n verschrikkelijke hekel aan jou. Echt waar, ik haat je. Ik haat je. Ik heb aan helemaal niemand een hekel behalve jou.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kom niet uithuilen bij mij als je mijn hulp niet accepteert.

    Atlantica schreef:
    Kom niet uithuilen bij mij als je mijn hulp niet accepteert.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.