• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    I dress to kill, but tastefully

    Het is allemaal net even te veel. Ik moet van mezelf veel te veel doen én dan ook nog eens perfect, en ik moet van hen dan ook nog eens dingen doen en ik vind zelf ook weer dat die perfect moeten, en dat gaat dan niet perfect, of ik krijg over iets anders een tip waar ik helemaal nog niet over na gedacht heb, en dat vind ik helemaal niet leuk.. en nu heb ik even een dip, pfff.

    Kutleven. Oh man ik wil zoveel vloeken nu want mijn ogen doen al pijn... wat haat ik dit. Ik wil niet meer. Ik wil terug naar toen ik nog een klein kind was, dit is echt gewoon niets voor mij. Wat dat betreft had dat het auto ongeluk me nog beter voorgoed laten verdwijnen van deze aarde, ookal zou ik dat nooit voor mezelf wensen... enkel omdat ik de mensen om me heen niet wil hinderen. Nu ben ik er wel achter gekomen dat dat hetgeen is wat ik het meest haat. Verantwoordelijkheden en ouder worden.

    Ik haat groepswerk met heel mijn hart. Het lijkt wel alsof ik de enige bent die zich zorgen maakt om haar punt. Werk eens mee verdomme en stop met me in rondjes te laten gaan. (finger)


    -

    Urgh, ik kan er echt niet tegen als mensen niet reageren op me berichtjes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    Urgh, ik kan er echt niet tegen als mensen niet reageren op me berichtjes.


    I dress to kill, but tastefully

    En nu bloedt mijn tong. Fijn.
    Diepe zucht. Okay Chill Laura, er zijn grotere problemen in de wereld.

    Als schelden hier op Q volgens de regels niet mag, waarom is dit (finger), emoticon wel toegestaan dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Witchking schreef:
    Kutleven. Oh man ik wil zoveel vloeken nu want mijn ogen doen al pijn... wat haat ik dit. Ik wil niet meer. Ik wil terug naar toen ik nog een klein kind was, dit is echt gewoon niets voor mij. Wat dat betreft had dat het auto ongeluk me nog beter voorgoed laten verdwijnen van deze aarde, ookal zou ik dat nooit voor mezelf wensen... enkel omdat ik de mensen om me heen niet wil hinderen. Nu ben ik er wel achter gekomen dat dat hetgeen is wat ik het meest haat. Verantwoordelijkheden en ouder worden.




    Ouder worden is soms echt een last. Maar dan denk ik maar zo: Wat zou het leven saai worden zonder al die verantwoordelijkheden, dan zou er geen uitdaging meer zijn.


    You are beautiful, you are love.

    Hoe moeilijk kan grammatica/spelling nou zijn? Deze topic? Serieus? :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Hoe moeilijk kan grammatica/spelling nou zijn? Deze topic? Serieus? :'D


    Jepp.
    Het topic of dit topic. Ik ken je frustratie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Op alle RPGs waar ik aan meedoe is het zó ontzettend dood nu. Frustratie


    I dress to kill, but tastefully

    I know it can happen, but I'm too scared to try. What if it doesn't work out well. What if...


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Sunyata schreef:
    (...)



    Ouder worden is soms echt een last. Maar dan denk ik maar zo: Wat zou het leven saai worden zonder al die verantwoordelijkheden, dan zou er geen uitdaging meer zijn.

    Mja zo wil ik het ook graag zien, maar het feit dat ik compleet losgelaten word door mijn ouders voelt niet echt fijn aan. Zeker niet omdat ze dat niet geleidelijk hebben gedaan, maar gewoon direct alles in één keer.
    Ze willen me wel helpen verder, daar niet van, maar uiteindelijk moet ik het natuurlijk wel alleen doen. Maar mijn ouders denken dat ik sterk genoeg ben om alles even te 'fixen' maar de realiteit is compleet anders. Iedereen denkt altijd dat ik alles gewoon maar even doe, en dat ik er geen problemen mee hebt. Komt ook omdat ze altijd zeggen "Je ziet er zo rustig en relaxed uit, je hebt er vast geen moeite mee". Nou dat is dus niet zo, van binnen ga ik echt kapot. En het feit dat ik niet echt vrienden heb waar ik steun van krijg helpt ook niet mee.
    Sigh, dit lijkt wel weer een preek/zeikverhaal - tegenwoordig ben ik daar heel goed in.

    What's the point in going to school tomorrow? Ik heb maar twee degelijke vakken, nu ja. Eigenlijk maar ééntje. This sucks. :x


    kindness is never a burden.

    Witchking schreef:
    (...)
    Mja zo wil ik het ook graag zien, maar het feit dat ik compleet losgelaten word door mijn ouders voelt niet echt fijn aan. Zeker niet omdat ze dat niet geleidelijk hebben gedaan, maar gewoon direct alles in één keer.
    Ze willen me wel helpen verder, daar niet van, maar uiteindelijk moet ik het natuurlijk wel alleen doen. Maar mijn ouders denken dat ik sterk genoeg ben om alles even te 'fixen' maar de realiteit is compleet anders. Iedereen denkt altijd dat ik alles gewoon maar even doe, en dat ik er geen problemen mee hebt. Komt ook omdat ze altijd zeggen "Je ziet er zo rustig en relaxed uit, je hebt er vast geen moeite mee". Nou dat is dus niet zo, van binnen ga ik echt kapot. En het feit dat ik niet echt vrienden heb waar ik steun van krijg helpt ook niet mee.
    Sigh, dit lijkt wel weer een preek/zeikverhaal - tegenwoordig ben ik daar heel goed in.


    Zo, dat lijkt me ook niet makkelijk, in een keer alles zelf doen.. o.o Als je hulp nodig hebt, zou ik dit wel naar je ouders uitspreken. Niet dat ik weet in hoeverre dat in jou situatie helpt natuurlijk. Het is gewoon niet gezond om alles binnen te houden, als je nog eens tegen me aan wilt 'preken', dan staat mijn gb/pb wagenwijd open.


    You are beautiful, you are love.