• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    I dress to kill, but tastefully

    Ender schreef:
    (...)

    Maak een foto van het verzonden mailtje en de datum. Laat die zien.

    Ja, ik laat het haar woensdag persoonlijk wel zien. Heb toch altijd mijn laptop bij me. Vind het gewoon zo zwak dat leraren altijd heel makkelijk een 1 ergens neerzetten. Overigens gebeurd dat heel veel op deze school, soms lever ik gewoon wat in, maar dan hebben ze er "per ongelijk" overheen gelezen. Riigght.

    School is gewoon zo saaaaaaaaaaaaaaaai


    I dress to kill, but tastefully

    Oh, ik ben zo zenuwachtig voor dat tweede gesprek, en het is ook nog eens met de directrice, oh please..


    'Darling, just hold on'

    I don't get it.

    Het lijkt net of het niemand wat interesseert dat namen zo door elkaar worden gehaald, want mensen blijven gewoon doorgaan met het nemen van usernames waarbij ze de L vervangen door een i.


    26 - 02 - '16

    Noctis schreef:
    Het lijkt net of het niemand wat interesseert dat namen zo door elkaar worden gehaald, want mensen blijven gewoon doorgaan met het nemen van usernames waarbij ze de L vervangen door een i.


    Als iemand al twee jaar inactief is en je wil die naam heel erg, kan het niet anders. En wat, die ander is toch al twee jaar inactief.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Noctis schreef:
    Het lijkt net of het niemand wat interesseert dat namen zo door elkaar worden gehaald, want mensen blijven gewoon doorgaan met het nemen van usernames waarbij ze de L vervangen door een i.
    Ik vind het echt idioot en ik snap eigenlijk niet echt waarom mensen zovaak hun naam moeten veranderen. Slaat echt nergens op als je het mij vraagt.

    Ender schreef:
    (...)

    Als iemand al twee jaar inactief is en je wil die naam heel erg, kan het niet anders. En wat, die ander is toch al twee jaar inactief.
    Nou, dan heb je lekker pech. Kies een andere naam of hou dezelfde naam :'D Je hoeft niet elke maand een nieuwe naam of zo. Slaat nergens op.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 12:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik geef ook toe dat ik het één keer heb gedaan, maar dat is gelijk de laatste keer. De hoofdletter i staat zo lelijk.


    26 - 02 - '16

    Ender schreef:
    (...)

    Als iemand al twee jaar inactief is en je wil die naam heel erg, kan het niet anders. En wat, die ander is toch al twee jaar inactief.

    Ik heb ook mensen gezien die een naam met een hoofdletter i nemen terwijl diezelfde naam nog in gebruik is door een actieve andere user. Op hetzelfde moment. Ik vind dat zo respectloos. Beter wordt dat L-I ding gewoon verboden. Jammer dan maar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Izembaro schreef:
    (...)
    Ik heb ook mensen gezien die een naam met een hoofdletter i nemen terwijl diezelfde naam nog in gebruik is door een actieve andere user. Op hetzelfde moment. Ik vind dat zo respectloos. Beter wordt dat L-I ding gewoon verboden. Jammer dan maar.
    Er wordt al verzocht om het niet te doen, maar waarom zou je ook naar de crew luisteren he? Negeren en gewoon je gang gaan is veel leuker. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Er wordt al verzocht om het niet te doen, maar waarom zou je ook naar de crew luisteren he? Negeren en gewoon je gang gaan is veel leuker. :'D

    Rebelleren en zo, erg cool. Er zijn nu letterlijk twee Khaleesi's op Q en ik word gek. D:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Goddamnit, dit is echt het toppunt hoor. Je hoefde verdomme alleen maar het werk in te leveren, verder helemaal niks want ik had al jouw werk gedaan, maar blijkbaar is zelfs iets inleveren te moeilijk voor je, aangezien je het serieus op de verkeerde plek hebt geüpload. Echt, val dood.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat een verstand.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik heb zin om mijn verhaal verder te schrijven, maar ik weet niet hoe ik dat stuk beter neer kan pennen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    laatste


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."