• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

I dress to kill, but tastefully

Assassin schreef:
    Ik heb zin in vanavond. :3

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Ik hoop dat iedereen nu blij is want ze hebben mijn humeur die zo goed was aan het begin van de dag naar -100 laten zakken.

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Ik word hier echt gestoord van. I wish I was a men, girls make a drama out of everything.

[ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 17:33 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Jezus.

help

Ga weg hoofdpijn D:

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Focus schreef:
    Ga weg hoofdpijn D:

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Caim schreef:
    Ik word hier echt gestoord van. I wish I was a man, girls make a drama out of everything.

Quiet the mind, and the soul will speak.

I, like, don't even care. Have fun being sluts.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Mweh, het zou wel handig zijn. :'/

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Yah doei, ik ga dat project niet meer maken nu. Ik heb twee dagen ervan gemist, hoe kunnen ze dan verwachten dat ik het nu allemaal in haal. Bovendien snap ik niets van dat inleveren... normaal mag dat allemaal in één document en nu moet alles apart? Dat slaat nergens op. Ugh, haat aan deze school bah.

Ik ga denk ik maar een eeuw overslaan ofzo

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Ik ben je zat! Het is helemaal niet leuk!

Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

You dropped it and now you say its broken

The fact is, mine, has been dropped many times and was broken the day i bought it, i tried to fix it many times but you broke it again

Double sided

I never said it is fun, the fact is, i haven't said any of it

[ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 19:42 ]

Oké, het zou best wel kut zijn als ik niet meer credits mag kopen van mijn ouders. D':

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife