• House of Horror



    Tien jongeren, één huis.

    Wakker worden in een koud, oud huis is niet iets wat je gauw zou verwachten wanneer je de avond ervoor normaal naar bed bent gegaan. Vooral niet in een die ook nog eens in het bezit lijkt te zijn van een ziekelijk, gestoord persoon. Eenmaal binnen is er geen weg meer naar buiten, tenminste… Niet zomaar..

    Gedesoriënteerd word een groepje jongeren wakker in precies dat oude huis waarin niemand het zou willen. De muren kraken en de wind lijkt op sommige momenten wel langs het huis te gillen. De kamers zijn stoffig, ruiken muf en er hangt niet altijd een prettige sfeer in, vooral niet wanneer je er te lang bij stil gaat staan.
    Zodra ze één voor één door hebben dat er iets niet klopt, want hoe zijn ze tenslotte daar gekomen en wat doen ze er in hemelsnaam, gaan ze op onderzoek uit en komen ze al snel tot de conclusie dat ze niet alleen zijn. Dat iemand de controle heeft over bijna elk ding in huis.
    Gehuld in alleen de kleren die ze de avond ervoor al aanhadden, hebben ze verder niks bij zich. Gereedschappen, of wapens, zullen ze zelf moeten zoeken, en ook dat is maar schaars. Het kleine beetje eten wat er is kan alleen maar aangevuld worden wanneer ze het verdienen. De uiteindelijke hoofdprijs, is hun vrijheid.
    Om de dag word er een bericht achtergelaten waarin de meest gruwelijke opdrachten kunnen staan, willen ze overleven dan hebben ze geen andere keus dan het uit te voeren. Tenslotte is er maar één manier om ooit nog buiten het huis te komen, en de vraag is nog maar; hoe ver zou jij gaan om dat doel te bereiken?



    De jongens: Twee plaatsen vrij!
    -
    Michelangelo Vitorio Bianchi - Vandinha.
    Sentis Kingston - LyraPhoenix.
    -
    Dereck John Howard - Nephele


    De meisjes: VOL!
    Arely Moya Ginessa - Eavan.
    Alaska Zascha Petrova - Calorae.
    Gereserveerd door Nephele.
    Camille Faith Vargas - Cruella.
    Harley 'Storm' Crimson - Medousa



    Wat je mag invullen:


    Naam:
    Leeftijd: ( ik wil niet alleen maar 16 jarige, het liefste ook rond de 18 of ouder )
    Uiterlijk:
    Innerlijke:
    Geschiedenis:
    Extra’s:

    Regels:


    - Ik wil geen one-liners. Posten met minimaal 300 woorden moet te doen zijn. Je kunt er namelijk zoveel mogelijk in verwerken. Denk aan; omgeving, gevoelens, etc.
    - Bij praten ooc zou het fijn zijn als je de teksten tussen de volgende tekens plaatst; []{}()
    - Graag geen Mary Sue’s en Gary Stu’s, elke personage heeft zijn minpunten en dus niemand is perfect.
    - 16+, schelden, vloeken, slaan, het is allemaal toegestaan maar hou het wel reëel.
    - Relaties onderling die vooraf zijn afgesproken mag, maar geef dit wel even aan. Let wel; liefde groeit! Je personage is dus niet na een uur al smoorverliefd op een andere personage.
    - Houd rekening met elkaar tijdens het posten en ga er geen sneltrein vaart inzetten. Wacht daarom minimaal twee posten voor je zelf weer een post plaatst. ( Dit kan later in de RPG eventueel nog veranderen. )
    - Ik wil geen spamtopic, hiervoor wordt eventueel een apart topic aangemaakt en anders kan dat ook onderling via PB/GB.
    - Een nieuw topic wordt alleen aangemaakt door mij, Eavan, of ik moet toestemming gegeven hebben aan iemand anders.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven in het topic.
    - Bij het niet houden aan een van deze regels wordt je na een tweede waarschuwing direct uit het RPG gezet.
    - En dan natuurlijk last but not least; Have fun!

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 13:00 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oke, dan komt dat wel goed en haal ik bij jullie beide 'nog niet af' weg. Ik zal Mills even een GB'tje sturen voor haar rol.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ohja, helemaal vergeten. Ik ga eraan beginnen!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Naam:


    Hazel Enya Miles.

    Leeftijd: ( ik wil niet alleen maar 16 jarige, het liefste ook rond de 18 of ouder )
    Hazel is negentien.

    Uiterlijk:
    • Komt.

    Innerlijke:
    Hazel is heel openen graag onder de mensen. Ze is aardig, helpt overal en is de liefde haarzelf – je kan bijna geen hekel aan haar hebben. Hazel heeft een liefdevolle familie waarin ze is opgegroeit. Ze heeft een goed gevoel voor humor en begint gemakkelijk een gesprek met een vreemde. Ze houdt ervan om te lezen en te schrijven, het liefst doet zij dit op een strand waar ze haar inspiratie vandaan haalt. Op het eerste gezicht lijkt Hazel een volmaakt meisje – maar dat is niet zo. Ze kan erg geniepig zijn en omdat ze altijd de waarheid verteld gelooft iedereen haar, dus wanneer ze een keertje liegt gelooft iedereen het alsnog. Hazel kan goed omgaan met mensen, ze heeft altijd wat te zeggen waardoor het niet zo vaak ongemakkelijk wordt.
    Ze heeft verschillende talenten; ze kan goed schrijven, tekenen en schilderen. Het tweede doet ze het liefst. Hier kan ze namelijk al haar gevoel in kwijt zonder dat mensen het weten. Haar kamer thuis is dan ook enorm kleurrijk en vol schilderijen van haarzelf en anderen. Veel mensen zeggen dat ze dat talent heeft geërft van haar vader, die ook enorm goed kan schilderen.


    Geschiedenis:
    Hazel is opgegroeit in een groot gezin. Haar ouders, Julios Miles en Adriane Dimino, hebben haar goed opgevoed en haar zoveel mogelijk liefde gegeven. Hazel heeft drie broers en twee zusjes. Ze heeft een goede band met haar oudste broer Jason, ze kan altijd bij hem komen en ze delen alles. Naast Jason heeft ze ook nog twee tweelingbroers van 25, waar ze ook een goede band mee heeft. Met haar zusjes heeft ze een minder goede band, ook al wilt ze dat wel veranderen. Hazel kan nou eenmaal beter omgaan met mannen dan met vrouwen. Haar moeder is van oorsprong Italiaanse, hierdoor heeft Hazel een ietwat getinte huid.

    Extra’s:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Het speeltopic staat online ^^

    Willen jullie er ook een praattopic bij?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 19:24 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind een praattopic wel fijn :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Speelt het zich trouwens nou in Amerika of Engeland af?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dan maak ik een praattopic aan ^^
    In Engeland, ik heb alleen nog geen specifieke plaats.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    En hierbij het praattopic (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Dan maak ik een praattopic aan ^^
    In Engeland, ik heb alleen nog geen specifieke plaats.


    Carlisle? :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Caim schreef:


    Naam: Nova Linnéa Stenberg
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk: Nova is niet echt erg lang, in tegendeel zelfs, met haar 160 centimeter is ze onderdeurtje. Door haar lengte in combinatie met haar frêle figuurtje oogt ze vaak kwetsbaar, iets wat ze echter zeker niet is. De zelfverzekerde blik in haar lichte grijsblauwe ogen laten dat kwetsbare een beetje vervagen.
    Ze heeft een redelijke lichte huid die erg snel verbrand en Nova vermijdt de zon dan ook meestal. Ze is sowieso meer een sneeuw en ijs persoon. Haar huid is voor de rest vrij egaal, op een sproetje op haar linkerwang en enkele op haar armen na. Met het meeste van haar uiterlijk is Nova wel tevreden, alleen met haar neus niet. Haar neus is wel smal, maar niet helemaal symmetrisch: haar linkerneusvleugel staat ietsjes meer omhoog. Met haar lippen is ze wel tevreden, aangezien die vol zijn en een zachtroze kleur hebben.
    Nova's kledingsmaak is over het algemeen erg meisjesachtig, maar haar make-up hangt van de gelegenheid af. Wanneer ze een soort uitvoering hebben, heeft ze vaak wel iets bijzonders, maar als ze niet iets heeft, houdt ze het vaak neutraal. Sowieso zal je haar dan niet met felle make-up zien, hooguit rode lippenstift in enkele gevallen.
    Innerlijke: Nova's gedrag hangt volledig af van de persoon waar ze bij is. Bij de weinige vrienden en de mensen die ze echt vertrouwt is ze een stuk uitbundiger en vindt ze het juist leuk om wel gek te doen. Wanneer ze ergens meezit, dan zal ze dat ook niet achterhouden voor hen. Voor haar vrienden heeft ze ook erg veel over.
    Bij de media is ze vaak gewoon erg beleefd en vriendelijk, maar bij volledig onbekenden zonder iets van media in de buurt is ze erg afstandelijk. Ze vertrouwt mensen niet snel en dat is ook duidelijk te merken aan haar gedrag. Ze lijkt dan een geheel ander persoon dan wanneer ze bij haar vrienden in de buurt is. Op onbekenden kan ze zelfs kil overkomen en tegen hen zal ze zich ook wat minder vriendelijk, soms zelfs iets wat snauwerig, gedragen. Ze weet eigenlijk ook niet zo goed hoe ze met mensen om moet gaan, die niet bij haar sportwereldje horen. Je zou haar op dat gebied "socially awkward" kunnen noemen. Dit komt doordat ze vanaf haar elfde thuisschool heeft gehad.
    Nova is erg perfectionistisch en ze kan er erg slecht tegen wanneer er iets niet goed gaat. Ze kan er ook niet zo goed tegen als iemand haar planning in de war schopt, wat komt doordat ze erg ordelijk is.
    Likes: Instrumentale muziek, sporten, lekkere geurtjes, sporten
    Dislikes: Alles wat slecht is voor het lichaam
    Geschiedenis: Nova heeft niet een erg normaal leven gehad, enkel de eerste jaren. Ze staat al vanaf ongeveer haar zevende op het ijs, daarnaast deed ze ook aan dans en gymnastiek. Op haar tiende is ze overgegaan van gewoon schaatsen, naar kunstschaatsen. Al snel bleek dat Nova hier natuurlijke aanleg voor had en naarmate dat ze ouder werd, begon ze ook steeds meer te trainen en minder naar school te gaan. Haar grote droom en doel werd meedoen aan de Olympische Spelen. Ze slaagde er in, om in het Zweedse olympische team te komen, waarmee haar droom werkelijkheid werd. Een podiumplaats werd tot haar verdriet niet bereikt: bij het free skating belandde ze net op de vierde plek. Nova gaf echter niet op en stelde als nieuw doel om op de volgende Winterspelen wél een podiumplek te bereiken. Vier jaar later lukte het haar opnieuw om een plek in het Zweedse team te veroveren, echter lukte het dit keer weer niet om een podiumplek te krijgen, doordat ze door een enkelblessure niet eens mee kon doen. Ze is hier nog steeds ontzettend gefrustreerd om en traint harder dan ooit, omdat de kans groot is dat de eerst volgende Winterspelen haar laatste zullen zijn.
    Extra’s: Ze heeft een grote passie voor kunstschaatsen


    Het is wat kort, maar ugh, meer komt er nu echt niet uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim, ze is prima (:

    Calorae, Carlisle is eventueel goed. Ik heb helemaal niet meer gezocht naar een goede plaats, was al blij dat ik uit een land kon komen:$


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Caim, ze is prima (:

    Calorae, Carlisle is eventueel goed. Ik heb helemaal niet meer gezocht naar een goede plaats, was al blij dat ik uit een land kon komen:$


    Haha, ik kan zo nog een lijst met namen van plaatsen in Engeland/Schotland en Carlisle is gewoon zo een heerlijk plaatsje dat zo awesome is -bij hun is Halloween echt Halloween. Zo gaaf :3-


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Er zijn twee rollen vrij!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Er zijn twee rollen vrij!

    Wie heeft zich dan nog meer afgemeld? ;o.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kelly, het wordt qua aantal woorden iets teveel omdat ze geen laptop heeft en alles op de tablet moet doen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'