• House of Horror



    Tien jongeren, één huis.

    Wakker worden in een koud, oud huis is niet iets wat je gauw zou verwachten wanneer je de avond ervoor normaal naar bed bent gegaan. Vooral niet in een die ook nog eens in het bezit lijkt te zijn van een ziekelijk, gestoord persoon. Eenmaal binnen is er geen weg meer naar buiten, tenminste… Niet zomaar..

    Gedesoriënteerd word een groepje jongeren wakker in precies dat oude huis waarin niemand het zou willen. De muren kraken en de wind lijkt op sommige momenten wel langs het huis te gillen. De kamers zijn stoffig, ruiken muf en er hangt niet altijd een prettige sfeer in, vooral niet wanneer je er te lang bij stil gaat staan.
    Zodra ze één voor één door hebben dat er iets niet klopt, want hoe zijn ze tenslotte daar gekomen en wat doen ze er in hemelsnaam, gaan ze op onderzoek uit en komen ze al snel tot de conclusie dat ze niet alleen zijn. Dat iemand de controle heeft over bijna elk ding in huis.
    Gehuld in alleen de kleren die ze de avond ervoor al aanhadden, hebben ze verder niks bij zich. Gereedschappen, of wapens, zullen ze zelf moeten zoeken, en ook dat is maar schaars. Het kleine beetje eten wat er is kan alleen maar aangevuld worden wanneer ze het verdienen. De uiteindelijke hoofdprijs, is hun vrijheid.
    Om de dag word er een bericht achtergelaten waarin de meest gruwelijke opdrachten kunnen staan, willen ze overleven dan hebben ze geen andere keus dan het uit te voeren. Tenslotte is er maar één manier om ooit nog buiten het huis te komen, en de vraag is nog maar; hoe ver zou jij gaan om dat doel te bereiken?



    De jongens: Twee plaatsen vrij!
    -
    Michelangelo Vitorio Bianchi - Vandinha.
    Sentis Kingston - LyraPhoenix.
    -
    Dereck John Howard - Nephele


    De meisjes: VOL!
    Arely Moya Ginessa - Eavan.
    Alaska Zascha Petrova - Calorae.
    Gereserveerd door Nephele.
    Camille Faith Vargas - Cruella.
    Harley 'Storm' Crimson - Medousa



    Wat je mag invullen:


    Naam:
    Leeftijd: ( ik wil niet alleen maar 16 jarige, het liefste ook rond de 18 of ouder )
    Uiterlijk:
    Innerlijke:
    Geschiedenis:
    Extra’s:

    Regels:


    - Ik wil geen one-liners. Posten met minimaal 300 woorden moet te doen zijn. Je kunt er namelijk zoveel mogelijk in verwerken. Denk aan; omgeving, gevoelens, etc.
    - Bij praten ooc zou het fijn zijn als je de teksten tussen de volgende tekens plaatst; []{}()
    - Graag geen Mary Sue’s en Gary Stu’s, elke personage heeft zijn minpunten en dus niemand is perfect.
    - 16+, schelden, vloeken, slaan, het is allemaal toegestaan maar hou het wel reëel.
    - Relaties onderling die vooraf zijn afgesproken mag, maar geef dit wel even aan. Let wel; liefde groeit! Je personage is dus niet na een uur al smoorverliefd op een andere personage.
    - Houd rekening met elkaar tijdens het posten en ga er geen sneltrein vaart inzetten. Wacht daarom minimaal twee posten voor je zelf weer een post plaatst. ( Dit kan later in de RPG eventueel nog veranderen. )
    - Ik wil geen spamtopic, hiervoor wordt eventueel een apart topic aangemaakt en anders kan dat ook onderling via PB/GB.
    - Een nieuw topic wordt alleen aangemaakt door mij, Eavan, of ik moet toestemming gegeven hebben aan iemand anders.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven in het topic.
    - Bij het niet houden aan een van deze regels wordt je na een tweede waarschuwing direct uit het RPG gezet.
    - En dan natuurlijk last but not least; Have fun!

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 13:00 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Walt schreef:
    (...)

    Belangrijke melding -
    Hierbij wil ik melden dat ik vanavond hoogstwaarschijnlijk mijn laptop naar een reparatiecentrum zal brengen, aangezien hij fucked up warm wordt wanneer ik een film/video af wil spelen en ik hem even na wil laten kijken. Ik hoop dat hij niet al te lang weg blijft en daarnaast heb ik de mogelijkheid om op de laptop van mijn jongere zusje te gaan - maar het zal concreet betekenen dat ik de aankomende twee/drie dagen geen lange posts kan maken en/of rollen kan schrijven (dit bericht kom in meerdere RPG's te staan).

    Voor iedere RPG waar ik nu bij ben aangemeld probeer ik bij te werken tot het punt dat ik mijn laptop weg breng en/of mijn rol te maken.
    Alvast excuses voor het ongemak.


    Geeft niks, ik was zoiezo niet van plan om het speeltopic voor het weekend te openen zodat iedereen de tijd heeft haar rol af te maken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    CrueIIa schreef:
    (...)
    SEAN O'PRY. Seriously, that guy... :9~
    En anders heb ik er nog wel één voor je, maar die ziet er nogal 'anders' uit. Alleen zijn uitstraling vind ik gewoon zo leuk.


    Seaaaaaaaan <3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CrueIIa schreef:
    (...)
    SEAN O'PRY. Seriously, that guy... :9~
    En anders heb ik er nog wel één voor je, maar die ziet er nogal 'anders' uit. Alleen zijn uitstraling vind ik gewoon zo leuk.


    That is one piece of hot body.


    Eavan schreef:
    Nephele, hij is helemaal super!


    Danku dankuu :3

    Normaal maak ik mijn personages altijd overdreven sadistisch of gemeen, dus het moest maar eens een keer ander ^-^


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Mweh mijn idee voor mijn innerlijk van mijn personage is al weggenomen :'] Thank you Derek

    Ik wilde ook een humoristisch type maken. Leek me een keer wat anders. Nou ja dit wordt intresant want ik heb nu geen idee :'] En ik heb geen zin om mijn psychopaat hier in te proppen of Steph :'] Dit gaat een zware rol worden :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Walt schreef:
    (...)
    That is one piece of hot body.

    Hehe, yea, I'd tap that.
    Dus heb je er wat aan? Anders stuur ik je iets totaal anders. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    In welk land speelt het zich af eigenlijk?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Lethe --> Caim


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eavan schreef:
    Lethe, ja hoor, ze is voor jou.

    RIN, The Task? Die ken ik niet :'D Zal eens een leuke opdracht verzinnen waar lichamelijk contact veel bij nodig is ;p

    Zoek de trailer op YT. Je zult vergelijkenis zien, alleen dat is in een gevangenis :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Calorae schreef:
    Mweh mijn idee voor mijn innerlijk van mijn personage is al weggenomen :'] Thank you Derek

    Ik wilde ook een humoristisch type maken. Leek me een keer wat anders. Nou ja dit wordt intresant want ik heb nu geen idee :'] En ik heb geen zin om mijn psychopaat hier in te proppen of Steph :'] Dit gaat een zware rol worden :3


    Oops, my bad!

    Niet dat het erg is als er twee van zulke types zouden zijn


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Calorae schreef:
    In welk land speelt het zich af eigenlijk?


    Ik twijfel nog tussen Amerika of Engeland, ik ben namelijk nog aan het zoeken naar een plaatsje waar het huis staat. Wat afgelegen maar ook weer niet te ver van een stad af, maar ben ondertussen ook nog bezig met het uitwerken van de opdrachten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nephele schreef:
    (...)

    Oops, my bad!

    Niet dat het erg is als er twee van zulke types zouden zijn


    Dus ze zou ook een humoristisch als eigenschap mogen? :3
    Ze wordt wel voor de rest nog anders dan Derek :'] Een humoritisch typje met wat flirterige trekjes en een wat YOLO mensje :3 Gewoon zo een soort mens waar ik een hekel aan heb 8D Ik heb nu al zin in deze rpg :']

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 16:28 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Naam: Sentis Kingston
    Leeftijd: 17. 24 december.
    Uiterlijk:


    Sentis is een kleine jongen van 1.67 lang. Hij heeft kort bruin haar en zijn ogen staan wat dicht op elkaar. Zijn kleding laat zien dat hij van een rijke afkomst is. Waaronder een coubertje, strake broek en schoenen, maar dit vind hij nooit lekker zitten en draagt graag wijde t-shirts, wijde broeken en gympen. Om zijn hals heeft hij een breede houden ketting met een gouden vishaak eraan.

    Innerlijk: Sentis heeft af en toe erg last van opvliegers, waarbij hij een lichte vorm van ADHD heeft, dat soms grote gevolgen heeft tot zijn energie. Hij kan ook erg jaloers worden op de personen die rustig zijn, waarbij hij in zichzelf opsluit en niets meer van zich laat horen, maar dit komt hoogst zelden voor. Sentis is door zijn energierijke persoonlijkheid, lastig tot rust te krijgen. Sentis vindt het ook erg prettig om mensen te helpen die in diepe problemen zijn. Soms heeft Sentis een rustige kant, maar dan zit hij meestal op het puntje van zijn stoel om weer een opvlieger te krijgen. Vroeger had hij helemaal geen last van deze dingen, maar toen hij steeds meer ging sporten en energie begon te gebruiken, was het gevolg dat hij ADHD kreeg.

    Geschiedenis: Sentis is geboren op kerstavond. Zijn familie is behoorlijk rijk en Sentis kreeg altijd alles wat hij maar wilde. Kort na zijn geboorte op oudjaarsdag werd zijn zusje geboren. Sentis zelf groeide op tot een volwaardige jongen, haalde goede cijfers op school en leerde elke dag, terwijn zijn zusje niets anders deed dan uitgaan. Op zijn twaalfde werd Sentis getest op ADHD. Zelf had hij de maanden daarna er geen last van, maar zijn ouders merkte het gelijk aan hem op dat hij wel degelijk een vorm van ADHD had. Twee maanden daarna werd er opnieuw een kind geboren. Zijn broertje was presies zoals hem en dat gaf al genoeg dat zijn broertje ter adoptie werd afgestaan.
    Sentis cijfers gingen omlaag en zijn familie maakte zorgen om hem, dat hij net als zijn zusje zou gaan worden.
    Op een avond toen Sentis en zijn vrienden verstoppertje aan het spelen was, werd hij opgesloten in een kleine kamer, waar hij een dag heeft gezeten. Door zijn ADHD is hij gaan hyperventileren en heeft die jaren daarna een angst voor kleine ruimtes. (claustrofibisch).
    Extra’s: Sentis heeft een fobie voor spinnen en kleine ruimtes.

    Klaar.


    Vampire + Servant = Servamp

    Calorae schreef:
    (...)

    Dus ze zou ook een humoristisch als eigenschap mogen? :3
    Ze wordt wel voor de rest nog anders dan Derek :'] Een humoritisch typje met wat flirterige trekjes en een wat YOLO mensje :3 Gewoon zo een soort mens waar ik een hekel aan heb 8D Ik heb nu al zin in deze rpg :']


    Haha van mij wel hoor! Nooit gezegd dat het niet mag
    Dereck is meer het droge-humor, nuchter in het leven, teddybeer achtige type
    Dat kan nog wat worden dan (:<


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nephele schreef:
    (...)

    Haha van mij wel hoor! Nooit gezegd dat het niet mag
    Dereck is meer het droge-humor, nuchter in het leven, teddybeer achtige type
    Dat kan nog wat worden dan (:<


    Haha ja :3
    Alaska vs Derek, de ultieme moppen battle :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial