• House of Horror



    Tien jongeren, één huis.

    Wakker worden in een koud, oud huis is niet iets wat je gauw zou verwachten wanneer je de avond ervoor normaal naar bed bent gegaan. Vooral niet in een die ook nog eens in het bezit lijkt te zijn van een ziekelijk, gestoord persoon. Eenmaal binnen is er geen weg meer naar buiten, tenminste… Niet zomaar..

    Gedesoriënteerd word een groepje jongeren wakker in precies dat oude huis waarin niemand het zou willen. De muren kraken en de wind lijkt op sommige momenten wel langs het huis te gillen. De kamers zijn stoffig, ruiken muf en er hangt niet altijd een prettige sfeer in, vooral niet wanneer je er te lang bij stil gaat staan.
    Zodra ze één voor één door hebben dat er iets niet klopt, want hoe zijn ze tenslotte daar gekomen en wat doen ze er in hemelsnaam, gaan ze op onderzoek uit en komen ze al snel tot de conclusie dat ze niet alleen zijn. Dat iemand de controle heeft over bijna elk ding in huis.
    Gehuld in alleen de kleren die ze de avond ervoor al aanhadden, hebben ze verder niks bij zich. Gereedschappen, of wapens, zullen ze zelf moeten zoeken, en ook dat is maar schaars. Het kleine beetje eten wat er is kan alleen maar aangevuld worden wanneer ze het verdienen. De uiteindelijke hoofdprijs, is hun vrijheid.
    Om de dag word er een bericht achtergelaten waarin de meest gruwelijke opdrachten kunnen staan, willen ze overleven dan hebben ze geen andere keus dan het uit te voeren. Tenslotte is er maar één manier om ooit nog buiten het huis te komen, en de vraag is nog maar; hoe ver zou jij gaan om dat doel te bereiken?



    De jongens: Twee plaatsen vrij!
    -
    Michelangelo Vitorio Bianchi - Vandinha.
    Sentis Kingston - LyraPhoenix.
    -
    Dereck John Howard - Nephele


    De meisjes: VOL!
    Arely Moya Ginessa - Eavan.
    Alaska Zascha Petrova - Calorae.
    Gereserveerd door Nephele.
    Camille Faith Vargas - Cruella.
    Harley 'Storm' Crimson - Medousa



    Wat je mag invullen:


    Naam:
    Leeftijd: ( ik wil niet alleen maar 16 jarige, het liefste ook rond de 18 of ouder )
    Uiterlijk:
    Innerlijke:
    Geschiedenis:
    Extra’s:

    Regels:


    - Ik wil geen one-liners. Posten met minimaal 300 woorden moet te doen zijn. Je kunt er namelijk zoveel mogelijk in verwerken. Denk aan; omgeving, gevoelens, etc.
    - Bij praten ooc zou het fijn zijn als je de teksten tussen de volgende tekens plaatst; []{}()
    - Graag geen Mary Sue’s en Gary Stu’s, elke personage heeft zijn minpunten en dus niemand is perfect.
    - 16+, schelden, vloeken, slaan, het is allemaal toegestaan maar hou het wel reëel.
    - Relaties onderling die vooraf zijn afgesproken mag, maar geef dit wel even aan. Let wel; liefde groeit! Je personage is dus niet na een uur al smoorverliefd op een andere personage.
    - Houd rekening met elkaar tijdens het posten en ga er geen sneltrein vaart inzetten. Wacht daarom minimaal twee posten voor je zelf weer een post plaatst. ( Dit kan later in de RPG eventueel nog veranderen. )
    - Ik wil geen spamtopic, hiervoor wordt eventueel een apart topic aangemaakt en anders kan dat ook onderling via PB/GB.
    - Een nieuw topic wordt alleen aangemaakt door mij, Eavan, of ik moet toestemming gegeven hebben aan iemand anders.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven in het topic.
    - Bij het niet houden aan een van deze regels wordt je na een tweede waarschuwing direct uit het RPG gezet.
    - En dan natuurlijk last but not least; Have fun!

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 13:00 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ninuturu schreef:
    (...)

    Oke ^^

    Ja ik ben nooit zo goed aan het maken van een beschrijving, ik vergeet dan vaak dingen, maar meestal kom ik later weer met een beetje inspiratie en voeg ik dat toe, zoals nu heb ik weer iets nieuws in mijn hoofd dat ik ga toevoegen xD


    Oh oke, dan is het goed en heb ik niks gezegd (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Naam: Dereck John Howard (Voor de meeste mensen gewoon ‘Der’ of ‘Howard’
    Leeftijd: 20, hij verjaart op 28 Augustus
    Etnische achtergrond :Hij is van Noorse afkomst
    Uiterlijk:


    Het is algemeen bekend dat Noorse mannen een blanke huidskleur hebben. Voor Dereck wordt daar geen uitzondering op de regel gemaakt. Al zolang hij zich kan herinneren is hij blank. In de zon wil hij ook niet goed bruin worden, hij verbrand sneller dan dat je met je ogen kan knipperen. Vandaar dat hij ook altijd liters zonnebrandcrème op zijn huid moet smeren.
    Dereck heeft van zichzelf een bos woest zwart haar wat nooit goed wil zitten. Hoe vaak hij het ook kamt, of goed probeert te doen, het ziet er altijd uit alsof hij net uit bed is gekomen. Dat gecombineerd met zijn stoppelige kaak geeft hem wel een aantrekkelijke uitstraling. Hijzelf vind meer dat hij eruit ziet als een barbaar uit de vijftiende eeuw, maar zijn opvattingen over uiterlijke verschijningen zijn heel luchtig.
    Dereck’s ogen stralen altijd warmte en vriendelijkheid uit. Ze zijn donkergroen van kleur met lichte stipjes. Hij heeft een mooie lach en witte tanden die over de jaren niet scheef zijn gaan staan. Zijn postuur is wat ruig, net zoals hij zelf ook is. Hij heeft grote handen, brede schouders en een goed gevormde romp. Sport vind hij nogal overschat, hij zit vaker stil dan dat hij wat doet maar als hij zin en kracht vind, dan gaat hij er ook helemaal voor.
    Met zijn 1.91 meter is hij over het algemeen een lange man. Maar hij er zijn altijd mensen die nog langer zijn dan hij is. Toch weet hij hoe hij voorzichtig met dingen om moet gaan, dat kost hem nauwelijks moeite.
    Het liefst draagt hij zwarte broeken en houthakkersblouses of shirts met een tekst die nergens op slaan. Zijn voeten worden meestal gesierd door een stel half versleten gympen.

    Innerlijke:
    Op het eerste oog lijkt Dereck niet op iemand die je heel erg serieus zou nemen. Hij vind het geweldig om lol te trappen – op wat voor manier dan ook. Soms kan dat enorme problemen opleveren want het gevaar wat daar bij vrij komt voorziet hij nog wel eens niet. Een beetje naïef zou je dat wel kunnen noemen.
    Humor is zijn grootste troef. In een situatie waarin mensen het blijkbaar niet zo goed met elkaar kunnen vinden, probeert hij het ijs altijd een beetje te breken. Maar daar tegenover staat wel dat hij altijd droge opmerkingen maakt. Serieus zijn is niet zjn sterkste punt ook al probeert hij het wel.
    Soms, uit het niets, kan hij behoorlijk charmant zijn. Naast grappige opmerkingen is hij ook goed met woorden - mits hij het wil.
    Dereck is geen ‘harde’ jongen maar hij kan zich ook niet goed uiten. Wellicht dat hij zich daarom probeert te verschuilen achter zijn grapjes en grollen. Als iemand er naar vraagt zou hij dan ook nooit direct antwoord geven. Tenzij hij er helemaal gek van wordt.
    School is heel belangrijk voor hem, hij wil altijd de beste cijfers halen omdat hij het heel erg ver wil schoppen. Hoe hij dat gaat doen is nog niet helemaal duidelijk. Natuurlijk doet hij zijn best wel.
    Dereck is van zichzelf heel erg begripvol. Wat je in eerste instantie niet van een man zou verwachten, maar toch is het bij hem wel van toepassing. Als er iets belangrijk is voor hem, dan is het wel dat iedereen zich fijn en op zijn plek voelt. Hij kan zich dan ook goed inleven in de situatie van een ander.
    Wel is het zo dat als hij na een paar pogingen alleen maar negatieve reacties krijgt, dat de mensen het maar uit kunnen zoeken. Hij wil best een poging doen, maar hij kan niet alles. Er zijn momenten bij waarop hij heel wispelturig kan zijn. Over het algemeen is zijn karakter vriendelijk, als een grote teddybeer. Maar als iemand bij hem op het foute lijstje komt te staan, dan is het zeker dat hij kil en afstandelijk word.
    Als Dereck ergens niet tegen kan, dan is het wel als mensen liegen of zich anders voordoen dat ze zijn. Jezelf zijn is nog altijd het belangrijkst, er zijn immers al meer dan genoeg andere mensen.
    In een vreemde situatie, waarin hij zich niet thuis voelt, zal hij zijn stekels op zetten. Hij kruipt dan in een soort harnas waar niemand hem uit kan krijgen. Hij doet iets dan nooit zonder goed na te denken. Maar hij is wel eerder geneigd om een situatie aan te gaan – niet omdat hij heldhaftig is, maar omdat hij er hoogstwaarschijnlijk zo snel mogelijk aan wil ontkomen.
    Het is over het algemeen een fijne jongen om mee om te gaan omdat hij heel nuchter in het leven staat. Dingen gebeuren nu eenmaal met een bepaalde reden en daar probeert hij meestal niet dieper in te graven tenzij het hoogstnoodzakelijk is.
    In wat intiemere situaties is hij vaak heel zachtaardig. Hij beoordeelt niemand op zijn uiterlijk of voorkomen zolang hij deze persoon niet zelf kent
    Echter, als je misbruik maakt van zijn goedheid dan zal je dat ook gaan voelen. Er zijn nu eenmaal grenzen en als deze worden overschreden kan dat voor meerdere problemen zorgen.


    Geschiedenis: Dereck groeide op in een redelijk druk gezin. Als middelste van drie kinderen had hij het best zwaar te verduren. Een oudere broer die over hem de baas speelde en een kleiner zusje wat heel erg aan hem hing. Zijn vader werkt op het lokale politiebureau als chef en zijn moeder is altijd thuis.
    Zijn jeugd was ontspannen. Niet te veel stress. Hij had veel vriendjes op school maar een populair gedrocht was hij ook niet. Dat wou hij ook nooit worden.
    Hij groeide altijd op met de instelling dat je moest leven zoals elke dag je laatste was. Lachen, leven, liefde geven. Al dat gedoe wat je ook altijd op het nieuws hoort. Maar het werkt wel.
    Zodra hij naar de middelbare school ging, ging hij om met een select groepje mensen. Hij was een beetje de clown van de klas maar dat vond hij juist heel erg leuk. Zolang men wat te lachen had, was het allemaal wel prima naar zijn idee.
    In de tuin hadden ze altijd een hangmat, bevestigd tussen twee enorme eikenbomen die er al staan vanaf het begin der tijden. Hij kon zich er altijd goed terug trekken, samen met een boek.
    Zijn kamer was altijd zijn heiligdom. Daar kon hij ontkomen aan de drukte van zijn familie en gaan lezen of muziek maken. Maar als zijn vader thuis kwam dan was iedereen altijd beneden.
    Al met al had hij het best voor elkaar. na de middelbare school wil hij iets gaan doen met mensen helpen.

    Hobby's : Fotograferen of schilderen, skaten, drummen of gitaar spelen

    Extra’s: Voor zijn achttiende verjaardag heeft hij een tatoeage op zijn rug laten zetten van een draak. Niet omdat het een speciale betekenis had, maar omdat hij het mooi vond.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 18:25 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik voel me zo'n noob tegenover zulke beschrijvingen O_o


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Nephele, hij is helemaal super!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kan ik het laatste meisje nog reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Een proef met aanrakingen zou perfect zijn om Hugo bang te krijgen :Y)


    Trouwens, nou ik er zo over nadenk. Is dit niet toevallig lichtelijk gebaseerd op The Task?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 15:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben heel erg hard op zoek naar een faceclaim, dus mocht iemand nog 'n hotte dude in gedachten hebben: LET ME KNOW.


    Walt schreef:
    Ik ben heel erg hard op zoek naar een faceclaim, dus mocht iemand nog 'n hotte dude in gedachten hebben: LET ME KNOW.


    Jamie Campbell Bower :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lethe, ja hoor, ze is voor jou.

    RIN, The Task? Die ken ik niet :'D Zal eens een leuke opdracht verzinnen waar lichamelijk contact veel bij nodig is ;p


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ga het bij deze RPG mijn taak maken om mijn personage eens "normaal" te maken, in plaats van al het drama van de hele wereld op zich te nemen. Boem.


    Ik wilde hetzelfde proberen voor mijn meisje, maar ik vrees dat het toch weer gaat uitkomen op een waardeloze jeugd, oid :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Walt schreef:
    Ik ben heel erg hard op zoek naar een faceclaim, dus mocht iemand nog 'n hotte dude in gedachten hebben: LET ME KNOW.


    Stephen Amell :9~


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jamie Campbell Bower ; Wanneer ik heel eerlijk ben snap ik niet wat mensen in hem zien x:, ik vind 'm nieeeeeet leuk.
    Stephen Amell ; Hij is helaas te oud :< Ik wil iets wat "boefje" uitstraalt, als 'n echt rotjoch maar toch heel hot. ^^


    Belangrijke melding -
    Hierbij wil ik melden dat ik vanavond hoogstwaarschijnlijk mijn laptop naar een reparatiecentrum zal brengen, aangezien hij fucked up warm wordt wanneer ik een film/video af wil spelen en ik hem even na wil laten kijken. Ik hoop dat hij niet al te lang weg blijft en daarnaast heb ik de mogelijkheid om op de laptop van mijn jongere zusje te gaan - maar het zal concreet betekenen dat ik de aankomende twee/drie dagen geen lange posts kan maken en/of rollen kan schrijven (dit bericht kom in meerdere RPG's te staan).

    Voor iedere RPG waar ik nu bij ben aangemeld probeer ik bij te werken tot het punt dat ik mijn laptop weg breng en/of mijn rol te maken.
    Alvast excuses voor het ongemak.


    Robbie Amell :') ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Walt schreef:
    Ik ben heel erg hard op zoek naar een faceclaim, dus mocht iemand nog 'n hotte dude in gedachten hebben: LET ME KNOW.

    SEAN O'PRY. Seriously, that guy... :9~
    En anders heb ik er nog wel één voor je, maar die ziet er nogal 'anders' uit. Alleen zijn uitstraling vind ik gewoon zo leuk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.