• House of Horror



    Tien jongeren, één huis.

    Wakker worden in een koud, oud huis is niet iets wat je gauw zou verwachten wanneer je de avond ervoor normaal naar bed bent gegaan. Vooral niet in een die ook nog eens in het bezit lijkt te zijn van een ziekelijk, gestoord persoon. Eenmaal binnen is er geen weg meer naar buiten, tenminste… Niet zomaar..

    Gedesoriënteerd word een groepje jongeren wakker in precies dat oude huis waarin niemand het zou willen. De muren kraken en de wind lijkt op sommige momenten wel langs het huis te gillen. De kamers zijn stoffig, ruiken muf en er hangt niet altijd een prettige sfeer in, vooral niet wanneer je er te lang bij stil gaat staan.
    Zodra ze één voor één door hebben dat er iets niet klopt, want hoe zijn ze tenslotte daar gekomen en wat doen ze er in hemelsnaam, gaan ze op onderzoek uit en komen ze al snel tot de conclusie dat ze niet alleen zijn. Dat iemand de controle heeft over bijna elk ding in huis.
    Gehuld in alleen de kleren die ze de avond ervoor al aanhadden, hebben ze verder niks bij zich. Gereedschappen, of wapens, zullen ze zelf moeten zoeken, en ook dat is maar schaars. Het kleine beetje eten wat er is kan alleen maar aangevuld worden wanneer ze het verdienen. De uiteindelijke hoofdprijs, is hun vrijheid.
    Om de dag word er een bericht achtergelaten waarin de meest gruwelijke opdrachten kunnen staan, willen ze overleven dan hebben ze geen andere keus dan het uit te voeren. Tenslotte is er maar één manier om ooit nog buiten het huis te komen, en de vraag is nog maar; hoe ver zou jij gaan om dat doel te bereiken?



    De jongens: Twee plaatsen vrij!
    -
    Michelangelo Vitorio Bianchi - Vandinha.
    Sentis Kingston - LyraPhoenix.
    -
    Dereck John Howard - Nephele


    De meisjes: VOL!
    Arely Moya Ginessa - Eavan.
    Alaska Zascha Petrova - Calorae.
    Gereserveerd door Nephele.
    Camille Faith Vargas - Cruella.
    Harley 'Storm' Crimson - Medousa



    Wat je mag invullen:


    Naam:
    Leeftijd: ( ik wil niet alleen maar 16 jarige, het liefste ook rond de 18 of ouder )
    Uiterlijk:
    Innerlijke:
    Geschiedenis:
    Extra’s:

    Regels:


    - Ik wil geen one-liners. Posten met minimaal 300 woorden moet te doen zijn. Je kunt er namelijk zoveel mogelijk in verwerken. Denk aan; omgeving, gevoelens, etc.
    - Bij praten ooc zou het fijn zijn als je de teksten tussen de volgende tekens plaatst; []{}()
    - Graag geen Mary Sue’s en Gary Stu’s, elke personage heeft zijn minpunten en dus niemand is perfect.
    - 16+, schelden, vloeken, slaan, het is allemaal toegestaan maar hou het wel reëel.
    - Relaties onderling die vooraf zijn afgesproken mag, maar geef dit wel even aan. Let wel; liefde groeit! Je personage is dus niet na een uur al smoorverliefd op een andere personage.
    - Houd rekening met elkaar tijdens het posten en ga er geen sneltrein vaart inzetten. Wacht daarom minimaal twee posten voor je zelf weer een post plaatst. ( Dit kan later in de RPG eventueel nog veranderen. )
    - Ik wil geen spamtopic, hiervoor wordt eventueel een apart topic aangemaakt en anders kan dat ook onderling via PB/GB.
    - Een nieuw topic wordt alleen aangemaakt door mij, Eavan, of ik moet toestemming gegeven hebben aan iemand anders.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven in het topic.
    - Bij het niet houden aan een van deze regels wordt je na een tweede waarschuwing direct uit het RPG gezet.
    - En dan natuurlijk last but not least; Have fun!

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 13:00 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jep, ik vind het erg jammer en heb het geprobeerd. Het is me jammergenoeg te veel woorden. :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iemand interesse in een van de twee rollen?
    Inhaken is niet moeilijke aangezien de personage nog niet allemaal wakker zijn geworden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nice. Ik schrijf me wel in. Ik wou me al eerder inschrijven, maar toen was het te vol hehe :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    oh oh mag ik een jongetje zijn? :)


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    PaintedRoses schreef:
    oh oh mag ik een jongetje zijn? :)

    Serieus? Nice. Ik wilde al vragen voor het vrouwtje, haha. ;p


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga zo bezig met mn rol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Nice. Ik schrijf me wel in. Ik wou me al eerder inschrijven, maar toen was het te vol hehe :].

    You kidding me?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Medousa en PaintedRoses, ik zet jullie erbij!
    Dan zit het voor nu weer vol (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Genest schreef:
    (...)
    You kidding me?

    Yea. I was being sarcastic.

    Okay, ik ga nu m'n rol schrijven :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naam: Harley 'Storm' Crimson.
    Leeftijd: 20 jaar, 18 september.
    – geboren te New York, VS.

    Houdt van:
    • De fijnere dingen van het leven
    • Delen
    • Tederheid
    Heeft een hekel aan:
    • Geweld
    • Onrecht
    • Bruutheid


    Uiterlijk:
    Innerlijke: Ze is het type dat houdt van schoonheid, harmonie (zowel in muziek als sociaal zijn) en het genot dat dit meebrengt. Ze is elegant, charmant en is een zachtaardig, vriendelijk iemand. Ook kan ze goed kritisch nadenken en onpartijdig kijken naar problemen en/of complexe onenigheden. Echter, als je haar tegenspreekt en je het niet met haar eens bent, zal ze hier niet tegen kunnen – dit komt vooral voor bij als ze een conclusie heeft vastgesteld en geloofd dat het de waarheid is. Ze kan niet goed met kritiek overweg, al is ze over het algemeen gebalanceerd, tactvol en zelfs getemperd.
          Harley kan de behoefte van iemand anders goed aanvoelen en, kan zelfs zo nauwkeurig ermee zijn dat het aan het helderziende zijn grenst, komt

    met haar eigen aangeboren optimisme de andere persoon tegemoet. Ze is een sociaal iemand en zal iemand graag willen helpen. Ze verafschuwt wreedheid, hatelijkheid en heeft een hekel aan conflicten tussen mensen – dus ze zal haar best dan ook doen om de vrede tussen iedereen te behouden en met ze samen te werken.
    Als ze een relatie probeert te redden, dan zal ze bereid zijn om de valse beschuldigingen tegen haar te accepteren. Ze toont begrip voor het perspectief van de ander en probeert het op te lossen met compromissen. Alleen is ze soms zo dol op het andere geslacht dat ze zo nu en dan losbandig kan zijn en kan ze bij romantiek af en toe zelfs sentimenteel worden.
          Harley houdt haar vriendelijkheid aan bij haar partner, als ze ruzie hebben. Zo probeert ze het led te verzachten. Ze is een empathisch persoon en zal haar liefde en genegenheid naar een dierbare duidelijk laten zien.
    Met al deze dingen kan ze ook erg besluiteloos en ongeduldig zijn. Ze houdt er niet van om te wachten en hoewel ze graag een sociaal typetje is, kan ze ook een timide persoon zijn. Uit het niets kan ze anderen ook versteld doen staan met een plotselinge woede-uitbarsting dat ze heel lang heeft opgekropt.
          Harley is iemand die snel jaloers kan worden en ze geeft graag geld uit aan dure, extravagante dingen. Ze is iemand van uiterlijk en rijkdom, wat je ook snel zult zien en waardoor ze snel een gat in haar hand krijgt.
    Ze heeft een onverzadigbare nieuwsgierigheid in zich die haar verleid om elke schandaal of weetje in haar kring uit te pluizen.
    Geschiedenis: Harley is opgegroeid in een hechte, liefdevolle manier – in een motorfamilie. Haar vader was vicepresident van een motorclub en stopte er zijn hart en nieren in. Hij hield van zijn Harley Davidson en dit is ook een van de redenen dat hij zo zijn dochter heeft genoemd. Hoewel Harley met liefde is opgegroeid, heeft ze haar vader vroeg verloren, op haar 12e; door een motor-ongeluk. Ze rouwde om zijn dood en wilde voor zeker een maand haar kamer niet uitkomen, zelfs geen enkele motor horen. Ze wist dat haar vader gelukkig was geweest en dat hij niet had gewild dat ze er hier onderdoor ging, dus ze probeerde met de tijd zichzelf op te monteren met haar moeders hulp.
          Haar moeder had de taak van haar vader overgenomen en werd dus zo vicepresident. Harley leerde en waardeerde, met dat de jaren voorbij gingen, steeds meer het leven dat haar vader had. Ze snapte totaal waarom hij voor dit leven had gekozen en met behulp van haar moeder pikte ze het motorrijden op in haar 17e levensjaar.
    Echter was dat ook het jaar dat haar moeder een nieuwe vriend kreeg. Harley kreeg hier constant conflicten mee en hoewel ze zelfs door hem het ziekenhuis in is geslagen, koos haar moeder toch voor hem. Haar moeder was een lieve, simpele vrouw, maar ze was naïef in de liefde en keek alleen door het roze brilletje.
    Dit was het druppeltje voor haar en ze besloot om weg te gaan uit de bende met haar motor. Zo was ze niet opgevoed en ze wilde niet in een leugen leven, ze wilde meer van het leven zien en leren.
    Extra’s:

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 1:03 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ze staat erbij (:

    PaintedRoses, wil jij je rol ook z.s.m inleveren?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ga later nog mijn rol bijvullen (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nephele, wilde jij de vrouwelijke rol nog?

    Er zijn er weer drie vrij, twee mannen en één vrouw.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Nephele, wilde jij de vrouwelijke rol nog?

    Er zijn er weer drie vrij, twee mannen en één vrouw.


    Jazeker, ik vul zo meteen het lijstje in! :3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Oke, zet ik je reservering er alvast in ^^

    Dan zijn er nu nog twee jongens vrij, voor diegene die willen (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'