• House of Horror



    Tien jongeren, één huis.

    Wakker worden in een koud, oud huis is niet iets wat je gauw zou verwachten wanneer je de avond ervoor normaal naar bed bent gegaan. Vooral niet in een die ook nog eens in het bezit lijkt te zijn van een ziekelijk, gestoord persoon. Eenmaal binnen is er geen weg meer naar buiten, tenminste… Niet zomaar..

    Gedesoriënteerd word een groepje jongeren wakker in precies dat oude huis waarin niemand het zou willen. De muren kraken en de wind lijkt op sommige momenten wel langs het huis te gillen. De kamers zijn stoffig, ruiken muf en er hangt niet altijd een prettige sfeer in, vooral niet wanneer je er te lang bij stil gaat staan.
    Zodra ze één voor één door hebben dat er iets niet klopt, want hoe zijn ze tenslotte daar gekomen en wat doen ze er in hemelsnaam, gaan ze op onderzoek uit en komen ze al snel tot de conclusie dat ze niet alleen zijn. Dat iemand de controle heeft over bijna elk ding in huis.
    Gehuld in alleen de kleren die ze de avond ervoor al aanhadden, hebben ze verder niks bij zich. Gereedschappen, of wapens, zullen ze zelf moeten zoeken, en ook dat is maar schaars. Het kleine beetje eten wat er is kan alleen maar aangevuld worden wanneer ze het verdienen. De uiteindelijke hoofdprijs, is hun vrijheid.
    Om de dag word er een bericht achtergelaten waarin de meest gruwelijke opdrachten kunnen staan, willen ze overleven dan hebben ze geen andere keus dan het uit te voeren. Tenslotte is er maar één manier om ooit nog buiten het huis te komen, en de vraag is nog maar; hoe ver zou jij gaan om dat doel te bereiken?



    De jongens: Twee plaatsen vrij!
    -
    Michelangelo Vitorio Bianchi - Vandinha.
    Sentis Kingston - LyraPhoenix.
    -
    Dereck John Howard - Nephele


    De meisjes: VOL!
    Arely Moya Ginessa - Eavan.
    Alaska Zascha Petrova - Calorae.
    Gereserveerd door Nephele.
    Camille Faith Vargas - Cruella.
    Harley 'Storm' Crimson - Medousa



    Wat je mag invullen:


    Naam:
    Leeftijd: ( ik wil niet alleen maar 16 jarige, het liefste ook rond de 18 of ouder )
    Uiterlijk:
    Innerlijke:
    Geschiedenis:
    Extra’s:

    Regels:


    - Ik wil geen one-liners. Posten met minimaal 300 woorden moet te doen zijn. Je kunt er namelijk zoveel mogelijk in verwerken. Denk aan; omgeving, gevoelens, etc.
    - Bij praten ooc zou het fijn zijn als je de teksten tussen de volgende tekens plaatst; []{}()
    - Graag geen Mary Sue’s en Gary Stu’s, elke personage heeft zijn minpunten en dus niemand is perfect.
    - 16+, schelden, vloeken, slaan, het is allemaal toegestaan maar hou het wel reëel.
    - Relaties onderling die vooraf zijn afgesproken mag, maar geef dit wel even aan. Let wel; liefde groeit! Je personage is dus niet na een uur al smoorverliefd op een andere personage.
    - Houd rekening met elkaar tijdens het posten en ga er geen sneltrein vaart inzetten. Wacht daarom minimaal twee posten voor je zelf weer een post plaatst. ( Dit kan later in de RPG eventueel nog veranderen. )
    - Ik wil geen spamtopic, hiervoor wordt eventueel een apart topic aangemaakt en anders kan dat ook onderling via PB/GB.
    - Een nieuw topic wordt alleen aangemaakt door mij, Eavan, of ik moet toestemming gegeven hebben aan iemand anders.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven in het topic.
    - Bij het niet houden aan een van deze regels wordt je na een tweede waarschuwing direct uit het RPG gezet.
    - En dan natuurlijk last but not least; Have fun!

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 13:00 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is Hugo al goed tot nu toe? Alleen innerlijk moet nog, maar moet ik tot nu toe iets veranderen?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 12:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind hem tot nu nog goed hoor ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Walt schreef:
    Ik zou graag een jongen willen reserveren.

    Hé, je doet mee! Olé. ;3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil de laatste man wel (Mits die plek nu nog vrij is?)


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nephele schreef:
    Ik wil de laatste man wel (Mits die plek nu nog vrij is?)


    Die is nog vrij, ik zal je erbij zetten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Die is nog vrij, ik zal je erbij zetten.


    Super, dankjewel (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Naam:
    Hugo Brüno Havens
    Leeftijd:
    20
    Uiterlijk:


    Hugo heeft een lichtgetint huidje en donkerbruine haren en ogen. Zowel zijn haar als zijn ogen lijken zwart, maar als er direct zonlicht op komt is het zeer zeker heel donker bruin. Hugo heeft wat brede wenkbrauwen maar dit staat hem niet helemaal verkeerd. Hij heeft een sprekend gezicht waar je zijn emoties makkelijk vanaf kunt lezen.
    Hugo is altijd gekleed in wat lossere kleren omdat hij dit gewoon lekker vindt zitten. Hij vindt het maar vreemd dat sommige mensen van die strakke kleren aan kunnen trekken. Als hij dit doet voelt hij zich net een ingepakte rollade, al is hij helemaal niet dik.
    Hugo is redelijk gespierd en heeft een beginnend sixpack. Door zijn lengte en brede schouders wil hij nog wel eens overkomen als een intimiderend en dominant persoon.
    Innerlijke:
    Hugo is een jonge man die oprecht en eerlijk is, hij zou alleen liegen als het echt niet anders kan. Hij zegt altijd wat hij denkt en kan dit ook niet achterwegen houden. Als hij iemand er niet uit vindt zien, meld hij dit. Vaak moeten mensen zijn opmerkingen niet al te serieus nemen, hij kan er namelijk niets aan doen. Hugo is gewoon een eerlijk persoon.
    Hugo kan zich snel irriteren aan mensen die zich niet gedragen naar hun leeftijd. Wanneer een zestienjarige zich gedraagt als een achtjarige, wil hij die persoon het liefst negeren of zelfs de nek omdraaien. Hij kan hier totaal niet tegen. Hij vindt dat mensen zich moeten gedragen naar hun leeftijd en niet zoveel aandacht moeten vragen. Dit brengt ons meteen op het onderwerp drukte, iets waar hij gek van kan worden. Zowel drukke mensen als veel drukte om zich heen, hij kan hier echt niet tegen en gaat het niet goed als hij te lang in drukte zit. Hij houdt ook niet graag van lichaamscontact en kan hier erg van huiveren. Maar als hij zelf mensen aanraakt op de schouder of ergens anders, vindt hij dit totaal niet erg. Maar als hij uit het niet aangeraakt wordt dan kan hij nog wel eens uithalen. Tijdens een dronken bui vind hij alles goed. Vertrouwen is iets waar Hugo wel moeite mee heeft gekregen door zijn broers en ouders. Hij vertrouwt mensen niet heel snel en zegt dit dan ook rustig.
    Hugo is wel vriendelijk tegenover zowel vreemden als bekende en doet veel voor ze, mits het om gevaarlijke zaakjes gaat natuurlijk. Wanneer er een persoon in nood is, helpt hij deze tot hij/zij weer uit nood is. Hij gaat door het vuur voor zijn vrienden.
    Hugo is ietwat onhandig en je moet hem ook geen superbelangrijke dingen laten doen. Hij wil nog wel dingen omstoten of verpesten. Later heeft hij hier ook wel spijt van en kan hij redelijk boos worden op zichzelf.
    Geschiedenis:
    Hugo komt uit een gezin van vijf en is de jongste van allen. Hij is opgegroeid tussen vier andere broers die hem allemaal gebruikte als koerier voor van alles en nogwat; Drugs, sigaretten etc. Dit begon met de leeftijd dat Hugo 11 was en eindigde toen hij voor zichzelf opkwam met zijn 18e levensjaar. Hij heeft hier geen spijt van gehad, ondanks alle klappen en bedreigingen die hij van zijn broers kreeg. Hij is namelijk al verscheidene keren door de politie meegenomen en wilde dit niet meer meemaken.
    Sowieso is heel zijn familie wel een beetje in de drugs en handel. Zijn ouders keken ook helemaal niet om naar Hugo zelf en zijn broers om, het kon ze niets schelen als er wat met een van hun kinderen zou overkomen. Ze bemoeide zich niet eens met hun. Hugo zelf heeft ervoor gekozen met zijn negentiende het huis te verlaten en op zichzelf te gaan wonen. Contact met zijn ouders en broers heeft hij verbroken en heeft nu ook geen last meer van hen. Hij is hier opgelucht over, hij voelde zich helemaal niet zoals zijn ouders en broers.
    Extra’s:
    Hugo vind het niet erg om met mannen te gaan, maar verteld dit haast nooit aan andere. Het is een soort schaamte. Hij heeft van zijn ouders, waar hij dan wel geen contact meer mee heeft, meegekregen dat vallen op hetzelfde geslacht verkeerd is. Voor zichzelf weet hij dus dat hij biseksueel is, maar voor andere is hij hetero(behalve voor de mannen waarmee hij dus iets gedaan heeft. Vaak waren dit one nightstands in een dronken bui).






    AAAFFF *O*

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 12:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yaay!
    Hij wordt een leuke voor de opdrachten, dat zijn bijna alleen maar gevaarlijke zaakjes ;p


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb haar bijgewerkt, maar het kan nog verandert worden, aangezien ik op mobiel ben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat is goed (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Yaay!
    Hij wordt een leuke voor de opdrachten, dat zijn bijna alleen maar gevaarlijke zaakjes ;p

    Pompompuuuum :Y)
    Naja ik doelde meer op drugs en dat soort shit heheh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ohzo, haha, scheelt dat die rommel niet in het huis te vinden is ;D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Naam: Andy Gamer
    Leeftijd: 16, over 3 maanden word hij 17
    Uiterlijk:


    Andy heeft meestal gewoon een shirt met een vest daarover aan, als hij uit gaat doet hij wat meer kleding aan die hem goed staan, ook als ze hem niet lekker zitten, hij doet dit puur om er goed uit te zien [zoals op foto. Andy heeft ook een paar heldere ijs blauwe ogen die eigenlijk een mutatie zijn, zijn hele familie heeft bruine ogen verder, zijn ogen zijn ook erg gevoelig voor lichte en donkere ruimtes, hij ziet beter in het donker dan in het licht en heeft bijna altijd wel een zonnebril op omdat hij niet tegen het licht van lampen kan *kunstmatig licht*, zijn ogen gaan dan na een tijdje prikken en tranen en dat is erg vervelend en pijnlijk.
    Andy is ongeveer 1.74 groot en weegt zo'n 58 kilo, hij is niet sterk en ook amper gespierd.

    Innerlijke: Andy is vriendelijk maar ook erg verlegen tegen vreemde, hij zal bijna nooit als eerste praten, alleen als er iets aan hem word gevraagd. Hij is ook vaak bang en heeft verlatings-angst, hij klampt zich meestal vast aan de gene die hij als leidend persoon ziet. Andy kan ook zo zijn hyper actieve buien hebben, dit is meestal als hij dingen met veel suiker heeft gegeten, Cola, m&m's en dat soort dingen, hij kan dan erg vervelend worden. Andy houd eraf om te gaan shoppen, maar hij doet dit alleen met iemand die iets weet van mode, want hij snapt er zelf niet zo veel van, hij trekt wel eens dingen aan die vloeken en daarom vraagt hij meestal aan Rian om zijn kleding te keuren voordat hij iets gaat doen.

    Geschiedenis: Andy heeft zijn vader nog nooit gezien en zijn moeder is gestorven toen hij 11 werd, sinds dien is hij opgevoed door zijn broer. Voor Andy is zijn broer zijn idool, de broer, Rian werkt in de mode bij een modellen bureau als foto model en kleding model. Toen Andy 14 werd was Rian altijd minder thuis, Andy zorgde altijd voor het huis tussen zijn school door en kookte ook vaak, maar hij vond het leuk werk. Andy zou graag als hij oud genoeg is bij zijn broer werken, ze zouden samen dan wel iets vinden op zijn oog probleem. Andy had toen hij 15 was een vriendin, hij wou wel eens weten wat de andere jongens er zo cool aan vonden, hij deed veel met haar, samen zwemmen en naar de bioscoop, maar hij ging nooit verder dan een kusje. Het meisje was smoor verlieft op hem maar hij voelde niks anders dan een vriendschappelijke relatie, even later heeft hij het uit gemaakt omdat hij vond dat ze beter verdiende, zij is wel een goede vriendin van hem gebleven en ze gaan nu nog steeds regelmatig met elkaar naar de bioscoop of shoppen, een maandje daarna is Andy voor zich op gekomen en heeft aan zijn klas bekent dat hij erachter is gekomen dat hij homo is.

    Extra’s: Andy voelt zich meer thuis bij zijn eigen geslacht, hij kan was stiller en verlegener zijn bij meiden. Hij is zo goed als Homo.

    [mijne mag wel dood gaan of zwaar gewond raken en dan dood gaan bij of na opdrachten xD vind ik niet erg ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 14:32 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Oke, wanneer een van de opdrachten ingezet wordt die een dodelijke afloop kan hebben laat ik het je wel weten. Dan kun je eventueel zelf bepalen wat je er mee doet.
    Als je echt langer mee wil schrijven, dan wil ik je vragen of je je innerlijke en geschiedenis iets uitgebreider wil maken. In vergelijking met de twee rollen die er nu al staan is deze vrij kort.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Oke, wanneer een van de opdrachten ingezet wordt die een dodelijke afloop kan hebben laat ik het je wel weten. Dan kun je eventueel zelf bepalen wat je er mee doet.
    Als je echt langer mee wil schrijven, dan wil ik je vragen of je je innerlijke en geschiedenis iets uitgebreider wil maken. In vergelijking met de twee rollen die er nu al staan is deze vrij kort.


    Oke ^^

    Ja ik ben nooit zo goed aan het maken van een beschrijving, ik vergeet dan vaak dingen, maar meestal kom ik later weer met een beetje inspiratie en voeg ik dat toe, zoals nu heb ik weer iets nieuws in mijn hoofd dat ik ga toevoegen xD


    "Find peace in who and what you are." — Saphira