• Naar het idee van & ooit eerder gestart door Naomi aka Periwinkle. Alle rechten gaan dan ook naar haar.



    One Direction.
    Wie kan er nu nog om deze vijf jongens en naam heen? Ze zijn de grootste en bekendste band van het moment.
    Behalve een tour, film en parfum is ook een nieuw album niet te missen. Deze zal anders worden dan nu voorgaande. Het word allemaal veel en veel groter uitgepakt.
    Voor de nieuwe single The Best Song Ever die binnen een paar weken verschijnt, is precies dezelfde planning gemaakt.
    One Direction en het management hebben besloten om opzoek te gaan naar een aantal look-a-likes om mee te laten spelen in videoclip.
    Dit is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, want toen One Direction dacht dat ze hun look-a-like(s) hadden gevonden bleek niets minder waar te zijn. Het uiterlijk mocht misschien wel lijken, maar het karakter leek in de verste verte niet op de van de jongens. Zeker niet als meerdere personen zich voor een rol meldde en er nog conflicten ontstaan ook.


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles - quin98
    -Liam James Payne -TinkerbelI
    -Niall James Horan - IrishNialler
    -Louis William Tomlinson - Periwinkle
    -Zayn Javadd Malik - KiliOfDurin


    Look-a-likes
    (Dit zouden er twee per een persoon kunnen worden, mocht dat nodig zijn)
    - Look-a-like Harry: Marcel Nicholas Chamberton - Subestimado
    - Look-a-like Louis: Giovanni Jeremy Carrick - Oceanus
    - Look-a-like Liam: Davie James "DJ" Macaba Knetterdisco
    - Look-a-like Zayn: Silas Karif Sheridan / Veronica Stilton - Lacey
    - Look-a-like Niall: Marcus Lucas May - KiliOfDurin


    Overige rollen:
    - Zusje Giovanni en beste vriendin Niall: Shaney April Carrick - Whisperings
    - Ex-vriendin Liam: Rikki Amarys Jareau - Malcolm


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Geen ruzie (In de RPG mag het natuurlijk wel)
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!
    - Alleen NiaIler en LuciIle openen de nieuwe topics.[/b]

    Indeling wie - wie inleid:
    - Louis > Marcel
    - Zayn > Giovanni
    - Niall > Silas/Veronica
    - Liam > Marcus
    - Harry > DJ


    Het begin:
    De look-a-likes komen aan bij de studio, met eventueel de vrienden en familie die ze hebben meegebracht, waar de clip opgenomen zal gaan worden. Echter zullen ze eerst goed ingeleid kunnen worden voor ze de jongens echt goed na kunnen doen. Elke look-a-like krijgt een beste vriend van degene die hij in de clip voor moet stellen aangewezen, die hem zal inleiden. Dat is waar ze deze dag mee bezig gaan. Wanneer ze de clip echt op gaan nemen, zal ervan afhangen hoe snel deze look-a-likes de jongens goed genoeg na kunnen doen.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 19:58 ]


    "Family don’t end in blood”

    Silas Karif Sheridan || Veronica Stilton

    Niall noemde me niet zo lief, waardoor ik als automatisch begon te pruilen en grote ogen opzette, waardoor het eventjes leek alsof ik zou gaan huilen. Niet dat ik dat echt zou gaan doen, want de lagen make-up zouden dan uitlopen en dan zou het maar al te duidelijk zijn dat ik mannelijk was, in plaats van de o, zo vrouwelijke Veronica.
    Al snel besloot de jongen om me toch maar dat snoepje te geven, waardoor ik zwakjes naar hem glimlachte en mijn verdrietige uiterlijk liet varen, om vervolgens het snoepje in mijn mond te stoppen en er tergend langzaam op te kauwen, terwijl ik plagend over mijn lippen likte.
    "Dankjewel, schat," zei ik zachtjes, waarna ik Niall liefkozend aankeek en besloot om op één van de zetels plaats te nemen, om vervolgens mijn benen te kruisen en hem vragend aan te kijken. "Dus, wat moet ik weten om mijn rol zo goed mogelijk uit te beelden?"

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 16:17 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Niall HOran

    Veronica kijkt me super zielig aan alsof ze ging huilen en laat het gaan als ik het snoepje geef. 'Owee als je ooit gaat huilen, ik kan daar zo niet tegen' mompel ik. Terwijl ze langzaam op het snoepje kauwt likt ze over haar lippen waar ik kort naar staar. 'Dankjewel schat' zegt ze en kijkt me lief aan en ik kleur weer wat rood. Ze gaat zitten en kijkt me vragend aan. 'Dus wat moet ik weten om mijn rol zo geod mogelijk uit te beelden' vraagt zen en ik begin te denken.'Ehm Zayn is lui, heel lui. HIj is altijd een beetje stil als er mensen bij zijn maar bij ons kan hij soms ook best wel erg druk zijn. ehm ik denk wel dat Zayn en ik samen het meeste met elkaar optrekken net zoals Louis en Hazza. Ehm hij rookt maar dat wist je al wel. Hij is ook een echte familie mens ehm tsja en hij is graag lui maar dat zei ik je wel' grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Davie James "DJ" Macaba
    Harry had me laten zien waar de toiletten waren, en nu liepen we weer verder. Ik genoot van de stilte, ik had het nooit zo op praten met mensen. Toen vroeg Harry of ik wat over hem wilde weten. Ik knikte, eigenlijk wel. Ik had me nooit echt in de jongens verdiept, ik kende enkel hun namen en leeftijd. Eigenlijk was er ook niet veel dat ik wilde weten, maar het was wel nodig. "Wat vind jij van dit hele gebeuren?" Het was nou niet iets dat me echt interesseerde, maar een klein beetje nieuwsgierig was ik wel.

    Harry Styles

    We kwamen bijna bij de studio aan en ik zag vanuit mijn ooghoek dat Davie knik wardoor ik naar hem keek. ' nou ik ben 20, ik studeer niet want ik heb daar geen tijd voor en mijn vrienden noemen me meestal hazza of curly' zei ik even kort. Hij zou me voor de rest wel leren kennen tijdens de aankomende weken,we zouden genoeg tijd met elkaar moeten doorbrengen.Hij vroeg wat ik van dit hele gebeuren vond en ik haalde mijn schouders een beetje op. ' ik moet heel erg zeggen dat ik er eigenlijk niet zoveel zin in heb' zei ik tegen hem en daarna kwamen we bij de studio aan. Ik opende de deur en liep naar binnen. 'Hier zullen we best vaak zijn' zei ik en keek even om me heen. 'Weet je eigenlijk al een beetje wat je moet doen om kwa gedrag meer op Liam te lijken?' Vroeg ik hem want al lekekn ze kwa uiterlijk heel erg bij het innerlijk had ik er nog niet veel van gemerkt.

    Davie James "DJ" Macaba
    Ik knikte bij zijn vraag. "Nou ik ben 20, ik studeer niet want ik heb daar geen tijd voor en mijn vrienden noemen me meestal hazza of curly," zei Harry kort. Bij de vraag die ik daarop stelde haalde hij kort zijn schouders op. "Ik moet heel erg zeggen dat ik er eigenlijk niet zoveel zin in heb." Ik knikte begrijpend. Zelf had ik er ook absoluut geen zin in, maar oké. Ik was hier dan ook voor het geld. Harry opende de deur van de studio en we liepen naar binnen. "Hier zullen we best vaak zijn. Weet je eigenlijk al een beetje wat je moet doen om qua gedrag meer op Liam te lijken?" Ik haalde kort mijn schouders op en ging verveeld op een stoel zitten. "Niet echt. Maar jij gaat dat me laten zien, toch?"

    Harry Styles

    ' Niet echt. Maar jij gaat dat me laten zien, toch?' zei hij en ik knikt even. ' Ja, de komende weken zou je er van alles over leren maar Liam is een hele aardige zorgzame jongen, ik zou je wel een keer aan hem voorstellen dan merk je vanzelf ook wel een beetje hoe hij is' zei ik met een lichte glimlach. Ik was best benieuwd of het mij ging lukken hem goed op te leiden tot een tweede Liam. Het werd lastig omdat de twee niet veel gemeen hadden. Ik keek de jongen even aan, ' wil je de studio veder nog bekijken of wil je weer veder?' vroeg ik hem en keek nog even de studio rond. ' Wat zijn je hobby's eigenlijk?' vroeg ik de jongen omdat ik hem toch wat beter wou leren kennen. Hopelijk was het iets wat ik ook leuk vond want dan zouden we het misschien nog is samen kunnen doen. Ik haalde mijn hand even door mijn krullen en trok mijn shirt iets naar beneden.

    Rikki Amarys Sheridan.

    "Oh!" klinkt er de dtrm van een jonge vrouw, of die van een tiener die richting het echte vokwasdrnsvhap gaat. Tegnisch gezien ben ij ook nog een tiener, maar daar niet over gesproken. "Gaat het wel?"
    Ze helpt me overeind en ik knik, waarna ik haar bedank voor de hhulp. Het meisje stelt zichzelf voor als Shaney, een bijzondere naam.
    "Rikki Sheridan is de naam," stel ik mezelf voor. Mijn handen zet ik evrn ondersteunend in mijn rug en ik haal diep adem, deze zwangerschap tergt meer van mijn lichaam als ik in had geschat. En nu ben ik er nog eens overuit wat hierna gaat gebeuren, na de bevalling. Toch, eerst moet ik het aan Liam vertellen. En als ik dat niet snel doe kunnen de kinderen er persoonlijk bij zijn, als ik van een voorspoedige bevalling en een eigen ouderschap uitga. Ik denk niet dat ik de kinderen zomaar weg zou kunnen geven, ik ben me er nu al aan gaan hechten, om eerlijk te zijn. Hoe zwaar het dan ook mag worden.


    Reality's overrated.

    [Serenitae went Lacey!]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    [Kendizzzzle went PresIey. De L is een hoofdletter i]


    How far is far

    [Kerberos went LucilIe, de tweede L is een hoofdletter I.]


    Reality's overrated.

    [LucilIe went Malcolm.]


    Reality's overrated.

    (geen idee of dit nog nuttig is om te melden aangezien dit topic een beetje dood is, maarja. Le moi heeft een internetverbod van waarschijnlijk een week)

    PresIey went TinkerbelI (de tweede l is een hoofdletter i)


    How far is far

    Lacey > Happiny.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik schrijf me uit, aangezien ik stop met rpg'en op het forum.