• Carnaval.
    Ze vieren in Brabant Carnaval héél groots.
    En bij mij niet, want ze gaan lopen, [basisschool] Nou leuk.

    En nu dus mijn vraag, Waarom alleen in Brabant?
    & Vieren ze bij jullie Carnaval héél groots, of niet? o.o


    Smiling but close to tears.

    Ze vieren het ook heel groot bij ons in Overijssel hoor haha


    We can only learn to love by loving.

    Nee totaal niet -noord hollander-


    Life is hard and then we die

    In limburg nog het grootst. Een beetje brabant ons carnaval af laten jatten pff. -ghehe niet dat ik Carnaval leuk vind ofzo :Y)-

    In Limburg is het zo erg, dat mensen mij stom vinden als ik zeg dat ik geen carnaval vier en het dom vind. Ze snappen het echt niet.

    Terwijl carnaval voor de meeste niets anders is als zich helemaal naar de klote zuipen en nog een masker bovenop hun eigen masker zetten. Dat vind ik pas idioot (nerd).

    [ bericht aangepast op 11 feb 2010 - 15:27 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    In limburg nog het grootst. Een beetje brabant ons carnaval af laten jatten pff. -ghehe niet dat ik Carnaval leuk vind ofzo :Y)-

    In Limburg is het zo erg, dat mensen mij stom vinden als ik zeg dat ik geen carnaval vier en het dom vind. Ze snappen het echt niet.

    Terwijl carnaval voor de meeste niets anders is als zich helemaal naar de klote zuipen en nog een masker bovenop hun eigen masker zetten. Dat vind ik pas idioot (nerd).

    Je neemt me de woorden uit de mond!

    De mensen uit mijn vriendengroep gaan een paar dagen lang carnaval vieren, maar ik vind er werkelijk geen ruk aan. En nu word ik dus de hele tijd raar aangekeken...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Bij mij vieren ze het ook niet zo erg, en dat vind ik heel jammer ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    Bij ons is het half half. Het wordt niet echt uitbundig gevierd ofzo.
    Ik denk dat ik zondag en maandag carnaval ga vieren (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Wij vieren het niet echt.


    None but ourselves can free our minds.

    Hier vieren ze het helemaal niet, geloof ik.
    Ik heb nog nooit carnaval gevierd?


    Save me with your love tonight.

    CARNAVAL (yeah)
    hopelijk ben ik beter, anders mis ik het weer! En nu mag ik eindelijk overal binnen! *kijkt naar haar bandje voor 16 plus*

    Ik woon in Noord-Brabant, alleen in Limburg wordt het veel groter gevierd! :Y)


    -

    Toen ik die titel zag dacht ik al: Carnaval zeker :']
    Ik wil dat ook vieren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Toen ik die titel zag dacht ik al: Carnaval zeker :']
    Ik wil dat ook vieren.

    Ruilen?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    MrsHangover schreef:
    In limburg nog het grootst. Een beetje brabant ons carnaval af laten jatten pff. -ghehe niet dat ik Carnaval leuk vind ofzo :Y)-

    In Limburg is het zo erg, dat mensen mij stom vinden als ik zeg dat ik geen carnaval vier en het dom vind. Ze snappen het echt niet.

    Terwijl carnaval voor de meeste niets anders is als zich helemaal naar de klote zuipen en nog een masker bovenop hun eigen masker zetten. Dat vind ik pas idioot (nerd).

    a m e n _O_

    Zaitsev schreef:
    Toen ik die titel zag dacht ik al: Carnaval zeker :']
    Ik wil dat ook vieren.
    Grapjes (cat). Ga je ook verkleed dan :Y)? En als wat dan?


    Wie du mir, so ich dir.

    harstikke groot,maar ik woon ook in limburg.Wij vieren het(hier) 5 dagen vasteaovond.
    vrijdag: sjoele festatie
    zarerdag: statie festatie
    zondag: respetie v.d. prins
    maandag: optocht
    dinsdag: baggus verzuipen
    (as)woensdag: hating happen(maar dat hoort officieel niet bij vasteoavond)

    Niet kwaat bedoelt,maar volgens mijn zus is carnaval in brabant niet meer dan apré-ski.

    @MrsHangover
    Dat is niet waar,carbaval is niet alleen zuipe het gaat er om dat je met alkaar feest viert en dat het gezellig is.Verbroedering,tijdens carnaval kent iedereen iedereen mekaar en is iedereen hasrtikke aardig enzo.Je moet het eigenlijk een keer echt mee maken om het te weten,en dan bedoel ik niet 'jongere carnaval' want dat is inderdaat alleen maar zuipen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    En als andwoord op je vraag: ze vieren alleen in het zuide carnaval omdat het van oorsprong een katholiek feest is en in het zuiden zijn ze katholiek en in het noorde protestant.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall