• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Nieuwe regel omtrent de LJH-topics.


    26 - 02 - '16

    Ohhhh mmyyyy, this is too good to be true... Hmm, ik geloof nog steeds dat je doet alsof.
    Waar is mijn optimisme heen?

    i feel replaced ;c


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    O mijn god.. Dat was zo heftig.


    :)

    Awh, dat is echt heel erg leuk om te horen! <3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Echte schoolboeken zijn toch een stuk beter dan die stencil-boekjes, geschreven door je eigen leraar. Nu heb ik wel echt het gevoel mijn wisD te snappen.


    Stenenlikker

    I have lost myself again..

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 18:15 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nu ik iemand ken die enigst kind is ben ik eigenlijk wel blij dat ik een broertje en een zus heb, ook al mag ik ze niet altijd. Als ik zie hoe eenzaam hij zich wel eens heeft gevoeld. Ugh en ik maar haten op mijn broertje en zus. Ik moet eigenlijk gewoon blij zijn dat ik ze heb. I'm such a horrible person.


    26 - 02 - '16

    Soms vraag ik me echt af waarom ik moeite voor mensen doe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het was een super dag! Super gezellig! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gek hoe hun nummers deze situaties toch altijd zo ontzettend goed kunnen beschrijven. (cat) Misschien dat ze daarom zo populair zijn.


    :)

    My problems never seem to matter.

    RlN schreef:
    Het was een super dag! Super gezellig! ^^
    +1


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Volgens mij moet ik even een pauze nemen van Quizlet en hulp gaan zoeken, want ik kom hier toch alleen maar aanzetten met problemen.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 20:02 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bayard schreef:
    Gek hoe hun nummers deze situaties toch altijd zo ontzettend goed kunnen beschrijven. (cat) Misschien dat ze daarom zo populair zijn.

    Wie bedoel je?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom. Nog een verslaving erbij, zucht.
    Ach, muziek is altijd nog beter dan drugs.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.