• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    Overzicht rassen:
    Dwergen: DwarfThorin (Erebor)
    Elf/Dwergen: Lanthir (Riverewood)
    Elfen: OmgAidan (Mirkwood, zonder spinnen), Celebrian, Legolas (Mirkwood)
    Elf/mensen: GilGalad
    Hobbits: Kawgomjunky(Shire)


    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15
    [/15]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 1:22 ]


    Gold Gold

    Sorry voor de verkeerde naam. 8 moet zijn 18.


    Gold Gold

    Okay


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zucht really? -.-

    Witchking schreef:
    Zucht really? -.-

    ja echt! ook dwergen maken fouten *zucht*


    Gold Gold

    Ik ga morgen iets heel erg dwerg-achtigs doen
    Ik ga een kippenvleugeltje ontleden


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik had begrepen dat er eerst een andere topic moest worden afgerond, die jij had geopend


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    ja echt! ook dwergen maken fouten *zucht*

    Ik heb het over het feit dat ik al drie keer gezegd heb dat het andere topic eerst gevuld moest worden - daarover heb ik gesproken met een mod. Maar iedereen lijkt er steeds overheen te lezen (op enkelingen na). Dus dit heeft voor mij ook geen nut meer - nvm dus.

    Ik ben niet helemaal goed vanavond: mijn vader vroeg wat de Ered luin waren en ik dacht, wat is dat nou... Toen zei hij dat ik er lang gewoond heb en toen wist ik het....*slaat zichzelf*


    Gold Gold

    LegoIas schreef:
    Ik ga morgen iets heel erg dwerg-achtigs doen
    Ik ga een kippenvleugeltje ontleden


    Ik ga een koeien oog ontleden en daarna een schapen hart


    Gold Gold

    Witchking schreef:
    (...)
    Ik heb het over het feit dat ik al drie keer gezegd heb dat het andere topic eerst gevuld moest worden - daarover heb ik gesproken met een mod. Maar iedereen lijkt er steeds overheen te lezen (op enkelingen na). Dus dit heeft voor mij ook geen nut meer - nvm dus.

    Kan dat topic worden verwijderd?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Kan dat topic worden verwijderd?


    zou het wel willen proberen maar ik kan die andere niet weer openen


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    Ik ben niet helemaal goed vanavond: mijn vader vroeg wat de Ered luin waren en ik dacht, wat is dat nou... Toen zei hij dat ik er lang gewoond heb en toen wist ik het....*slaat zichzelf*


    Moet ik je begrijpen?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    zou het wel willen proberen maar ik kan die andere niet weer openen

    Kan ook niet. Daarom heb ik dus ook een mod een bericht gestuurd... Maar goed, laat maar.

    Lanthir schreef:
    (...)

    Moet ik je begrijpen?

    hoeft niet









    ik heb het topic (deze) gemeld... ik hoop dat het zo goed gaat?


    Gold Gold

    Witchking schreef:
    (...)
    Kan ook niet. Daarom heb ik dus ook een mod een bericht gestuurd... Maar goed, laat maar.


    sorry


    Gold Gold