• Ik ben net mooierd genoemd door mn crush nu ben ik echt superblij
    zoiets kan mijn dag echt helemaal goed doen.
    Nu wil ik dus weten welke kleine dingetjes kunnen jou blij maken of jou kut dag helemaal goed maken??

    xx


    the world is filled with people that we dont understand

    Mijn vrienden aan het lachen brengen..


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Mijn rooster C:
    o, en alleen zijn.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Een kut dag ged maken lukt niet snel bij me. Maar van complimentjes en vrienden (die vrolijk zijn) of als iemand eens lief doet word ik wel snel blij. Meestal heb ik niet zo heel veel nodig om blij te worden :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Complimentjes.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Als ik echt boos/verdrietig/enz ben, krijg je mij weer vrolijk door me helemaal met rust te laten. Dan ga ik op mijn kamer zitten, schrijven, Quizletten en heel hard muziek luisteren (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als mijn vriend dan naar me komt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn kat.


    -

    Mijn hond mijn fam mijn vrienden, mijn laptop gehehe


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Het moment dat mijn broertje even niet thuis is. Dan is er tenminste geen gezeik


    Don't dream your life, but live your dream!

    Seeing my fiends.


    I love you Tim

    Mijn crush zei vandaag 'Bedankt.' tegen me, dat maakte me ook erg blij. :Y)


    wth.

    Freddie. Mijn grote friese verzorgpaard.

    & de andere 3.


    Smile and live.

    Nou tsja, m'n crush - toen ik nog met hem omging - noemde me altijd 'mop', dat vond ik altijd zo leuk. Alleen waren wij ook zeg maar half bezig, ja niet echt maar we hadden gezoend.. pff alleen nu negeren we elkaar lol


    live the life you love