• ja ik was vanmiddag weer op bezoek in de gevangenis en nu blijkt dat hij nu zeker twee jaar moet zitten. en ik kan het niet meer elke keer op bezoek komen en elke keer spullen voor hem meebrengen. ja hij is mijn beste vriend en ik hou van hem maar mijn enegrie is op. en vandaag ben ik ook weer fijn gepest op school en is mijn neefje voor de zoveelte keer in elkaar geslagen.

    afleiding?

    Ocherm... chocolade, vrolijke dingen doen, met vrienden afspreken, verhalen lezen, muziek luisteren...
    veel sterkte <3

    wat rot voor je:S
    sterkte(flower)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    StillFly schreef:
    Ocherm... chocolade, vrolijke dingen doen, met vrienden afspreken, verhalen lezen, muziek luisteren...
    veel sterkte <3

    nog heel veel sterkte, meid!!


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Ahww, veel sterkte <3
    Maarehmm, afleiding; films kijken [of naar de bios gaan, dat kan ook xd], sporten, met vriendinnen afspreken, shoppen :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    of een ommetje gaan maken in het bos met je hond , mp3 in en keiluid meezingen (:
    de kleine dingen in het leven kunnen je soms erg blij maken (:
    Sterkte <3
    oh ja maar ga wel niet wandelen als het donker is, da's gevaarlijk xD

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 21:07 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ahh,,echt veel sterkte<33
    Muziek luisteren! ;)
    Najaa, het meeste is natuurlijk al gezegd .. :)

    Xx(flower)


    They were never in fact homeless

    naar buiten lopen en keihard gillen als iedereen slaapt xD


    neem en warme douche:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik kan me hier op Quizlet met niet veel dingen ''relaten'' maar hierin wel. Ik snap helemaal hoe je je voelt, het breekt je echt. Waar mag je hem bezoeken, in wat voor een ruimte? Als ik vragen mag.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Sterkte maak een wandeling in het bos of op het strand ofzow.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    een vriendin van mij had het ook met een zeer dierbaar iemand, en ze had vaak gespijbeld en haar punten gingen zwaar omlaag enzo, dus ik begrijp best hoe je je voelt meis x sterkte (flower)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Rebellaaa schreef:
    Ik kan me hier op Quizlet met niet veel dingen ''relaten'' maar hierin wel. Ik snap helemaal hoe je je voelt, het breekt je echt. Waar mag je hem bezoeken, in wat voor een ruimte? Als ik vragen mag.


    in zo hele kleine ruimte en er staat dan nog zo bewaker bij.

    Neem elk probleem één voor één aan en vraag veel hulp aan mensen.
    En wees gerust,die 2 jaar zijn zo voorbij (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'