• Hallootjes,

    Ik heb een vraagje voor alle MacBook owners,

    Ik weet niet of ik een MacBook Pro of een MacBook Air moet nemen.. Ik heb echt geen idee welke beter is... Kunnen jullie me helpen?
    Alvast bedankt (:


    live the life you love

    Ik heb wel een Macbook, maar dat is helaas de oude versie, dus ik kan je niet verder helpen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het verschil is dat de Pro een beetje zwaarder is en wat meet aankan. Ook heeft de Pro wat meer 'dingetjes' zoals een DVD/CD-lezer en SD-kaartlezer.
    Dus de Air is de basis en de Pro is wat zwaarder met wat meer dingetjes. Dat maakt de Pro ook een stuk duurder.

    Ik ga tegen de zomer een Pro aanschaffen. Normaal heb ik tegen dan genoeg geld. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik heb zelf een macbook air en ik vind m' heel erg fijn, mijn vader heeft een pro en hij vind mijne eigelijk handiger omdat hij m' ook mee moet nemen voor z'n werk en alles. Het hangt er ook een beetje van af wat je er graag mee wilt doen, groetjes!


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ik heb een Macbook Pro en dan de nieuwste versie. Die is dunner dan zijn voorganger. Er zit geen CD-lezer meer in en er zit in plaats van een harde schijf een flash drive in dus net als bij een telefoon. Ik ben er zeer tevreden mee!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Zelf heb ik een MacBook Pro en zoals al gezegd is, heeft hij meer extra dingetjes en kan meer aan dan een MacBook Air


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb zelf een giga hekel aan Apple laptops en pc's, dus ik persoonlijk zou die niet eens halen. (cat)
    Maar ik hoor genoeg klasgenoten klagen over de Air, omdat het zo'n simpel ding is. Dus dan zou ik er wat meer geld voor neerleggen als ik jou was, en dan gewoon de Pro halen.

    Ik heb een Pro, en ik vind hem fantastisch. Ik was eerst ook behoorlijk sceptisch over de Mac, maar dat ding is en werkt gewoon echt een stuk beter en fijner dan de Asus die ik eerst gebruikte. De Air schijnt een stuk minder te zijn qua geheugencapaciteit en shit die het ding kan draaien. Precies zoals hierboven gezegd, tel een beetje meer geld uit en je hebt er veel meer en waarschijnlijk ook langer plezier van!

    *Edit: Van de Macbook Pro that is. ;P

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 9:35 ]


    ars moriendi

    Ik heb een wat oudere macbook pro en die werkt nog steeds prima. Over de nieuwe versies kan ik dus niet heel veel zeggen, maar zoals hierboven al vermeld: als je er heel veel mee reist en minder functies nodig hebt, is de air waarschijnlijk handiger en als je er meer mee wilt kunnen, kan je waarschijnlijk beter een pro kopen. Je kunt sws even naar de winkel gaan en je goed laten vertellen over de verschillen, zodat je de plussen en minnen beter met elkaar kunt vergelijken.


    Happy Birthday my Potter!