• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157055 --> Deel 1
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157891 --> Deel 2
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158285 --> Deel 3
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158830 --> Deel 4

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 16:13 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Hmm. Ik ook.'
    Hij snoof de llucht op die in het huisje hing en kwam overeind om wat te eten te pakken.
    'Wil jij ook oets?' vroeg hij toen hij sl halverwege de keuken was.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Een paar stukjes zeewier, dank je.' Ze legde Liae op het grote kussen en ze glimlachte danibaar toen Kato haar een bord gaf. Ze aten een tijdje in stilte en Cordelia dacht terug aan gisteravond. Ze wilde het graag aan Kato vertellen.
    'Gisteravond gebeurde er iets raars,' begon ze. 'Ik had net de kleintjes in bed gelegd, en toen ik de woonkamer weer in kwam stond dat meisje er ineens weer. Die ik eenntijdje terug in de bieb heb gezien.' Ze zag Kato fronsen en ze aarzelde even. 'Ik was erg bang,' mompelde ze. 'Ik denk dat het een geest was. Daarom lag ik al in bed. Ik - ik voelde me niet veilig, alleen in huis.'

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 21:27 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Lieverd,' zei hij zacht, 'er was daar geen meisje.'
    Hij streek voorzichtig door haar haren om haar te kalmeren.
    'Je hebt de deur achter mij op slot gedaan. Hoe had zo'n klein meisje nou binnen kunnen komen? Misschien was het beter geweest als je maar meteen was gaan slapen. Ik vind het vervelend dat je bang bent thuis, maar dat hoeft echt niet.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia sloeg haar ogen neer. 'Je gelooft me niet,' zei ze zacht. 'Er was echt een meisje hier. Echt. Toen ik naar haar toe wilde lopen was ze ineens weg.' Ze trok haar knieen op en keek onzeker een andere kant op. Ze kon het Kato niet kwalijk nemen dat hij haar niet geloofde, het klonk ook idioot.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Hij kuste haar slaap.
    'Dat - dat lijkt me echt on,ogelijk, schat. Het spijt me.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia greep Kato vast en drukte haar gezicht tegen zijn gewaad. 'Ben ik gek aan het worden?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Javelin reageerde in eerste instantie afwerend op de onverwachte kus. Ze was de enige nuchtere persoon en wist niet of Qako haar ook zou kussen als hij geen alcohol had gehad. Ze glimlachte aarzelend naar hem toen ze zijn kus niet had beantwoord en drukte toen alsnog een kus op zijn lippen, zij het een korte. Ze wilde niet dat hij dacht dat ze hem niet meer leuk vond, want dat was zeker niet het geval. Ze kon alleen de walm van alcohol ruiken en wilde graag weten of hij het meende, al zou ze hem daar niet naar vragen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Nee, dat denk ik niet, lieverd.'

    ~~

    Qako glimlachte naar haar en liet zijn vingers om haar hand glijden.
    Athiabbe kwam weer met de vaatdoek boven tafel met rode wangen en Yati volgde niet veel later.
    'Ik denk dat ik maar ga,' zei Yati met een veelbetekenende grijns.
    Athiabbe glimlachte en zei dat zij moest afsluiten.
    Daarop stak Yati zijn hand op en liep naar buiten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Denk je dat geesten bestaan?' vroeg Cordelia onzeker.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Hij schudde zijn hoofd.
    'Dat kan niet, lieverd. Niemand komt uit de dood terug.'
    Hij aaide voorzuchtig haar haren.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia keek hem triest aan en bleef bij hem zitten. 'Ze deed me zo denken aan Haliae. Het was echt heel.. eng. Ze liet me zo schrikken.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Kato wist niet of hij moest zeggen dat geesten echt niet bestonden. Hij kuste haar wang en at in een paar happen zijn vlees op.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Javelin hoopte niet dat ze Yati had weggejaagd. Het was al laat, dus dat kon ook een goede motivatie zijn; daar klampte ze zich maar aan vast. Ze wenste hem een goede nacht en keek toen naar haar hand, die omklemt werd door die van Qako. Ze glimlachte en voelde haar wangen gloeien. Ze wilde erg graag weten wat hij van haar wilde, of ze nu echt een stel waren of niet, maar vond dit een verkeerd moment. Het was laat, hij had gedronken en bovendien durfde ze er niet over te beginnen, bang om dat te verpesten wat ze al hadden.
    'Misschien moeten we straks ook maar gaan,' zei ze tegen Qako, omdat Athiabbe wilde afsluiten.
    Te laat realiseerde Javelin zich dat ze het woord 'we' had gebruikt, alsof ze samen waren gekomen en ook weer samen zouden weggaan. Met haar vrije hand sloeg ze haar drankje achterover, in de hoop zich ietsje beter te voelen, en gaf haar glas toen aan Athiabbe.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Qako rekte zich uit.
    'Als het per se moet.'
    Limany schudde haar hoofd en zette haar lege beker op tafel. 'Ik help wel met afsluiten.'
    Qako maakte echter geen aanstalten om op te staan en keek toe hoe jjn zus de tafel afnam met een doekje.
    'Ga je naar Yati als je klaar bent?' vroeg hij aan haar.
    Ze haalde grinnikend gaar schouders op.
    'Wel thuis,' zei ze alleen en knipoogde naar Javelin.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Javelin antwoordde met een glimlach en stond op. 'Zal ik jou vanavond maar thuisbrengen?' zei ze lachend, terwijl ze Qako van zijn kruk af trok. Ze wist niet of het een goed idee was dat Qako Meller zo in zijn eentje onder ogen zou komen en vond het verantwoord - en leuk - om even met hem mee te lopen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain