• Hey...
    Slecht nieuws...:( Xana ligt sinds vorige vrijdagavond in het ziekenhuis:( Sibel en Xana zijn ondertussen 5 en een halve week en sinds 2 weekjes gingen ze 2 dagen in de week naar de onthaalmoeder. Nu wou ik vorige vrijdagmiddag gaan winkelen en kreeg ik ineens telefoon van de onthaalmoeder. Xana deed raar, haar ogen gingen de hele tijd naar haar rechterbovenooghoek en ze begon steeds te krijsen. Ik ben haar dan gaan halen en ben onmiddelijk naar het spoed gereden met haar en Sibel. Nu blijkt dat er bloedvaatjes in haar hersenen zijn gesprongen wat erop wijst dat iemand haar heeft late vallen of door elkaar heeft geschud!!(huil) Waarom zou iemand zoiets doen?! Nu moet Xana dus in het ziekenhuis blijven en afwisselend blijven mijn vriend en ik 12u bij haar zitten (ja we mogen ook 's nachts in het ziekenhuis blijven). Ik kan dit niet!! Waarom ik?! Eerst soleille, nu Xana... En kiano vraagt naar haar :(
    Sorry,, dit moest ik even kwijt...

    Xx(K)
    Shana, pieter, kiano, Soleille, Xana en Sibel

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 23:31 ]

    euhm, hoe lang ken je die onthaalmoeder al? het is al eerder gebeurt dat zo'n onthaalmoeder uit het niets kindjes doorheen schudde.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    euhm, hoe lang ken je die onthaalmoeder al? het is al eerder gebeurt dat zo'n onthaalmoeder uit het niets kindjes doorheen schudde.

    Ik ken haar al heel lang. Ik ben zelf nog een onthaalkindje van haar geweest. En Kiano gaat daar ook en mijn goeie vriendin haar dochtertje gaat daar al 2 jaar elke schooldag...

    Wat is een onthaalmoeder??:$

    Maar dit is wel erg.. Veel sterkte iig.. Ze komt er wel bovenop(flower)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 17:14 ]


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Dat is echt kut voor je. Veel sterkte!


    Your make-up is terrible

    Naja, weetje, je kan wel een schuldige gaan zoeken maar daarmee los je het probleem niet op. Blijven focussen op het herstel, de rest komt later wel!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Naja, weetje, je kan wel een schuldige gaan zoeken maar daarmee los je het probleem niet op. Blijven focussen op het herstel, de rest komt later wel!

    Indeed :] Sterkte!


    No growth of the heart is ever a waste

    Heel erg veel sterkte meid! (flower)


    dream, dare, fly!

    PUKKELxDING schreef:
    Naja, weetje, je kan wel een schuldige gaan zoeken maar daarmee los je het probleem niet op. Blijven focussen op het herstel, de rest komt later wel!

    Inderdaad. Hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél veel sterkte en laten we hopen dat ze erdoor komt zonder enige schade. (flower)


    Let the Night embrace you

    Man, wat erg voor je!
    Ik hoop echt dat alles weer goed komt met jou kindje.
    Sterkte!(flower)


    effort never betrays you

    PUKKELx DING schreef:
    Naja, weetje, je kan wel een schuldige gaan zoeken maar daarmee los je het probleem niet op. Blijven focussen op het herstel, de rest komt later wel!


    Inderdaad, echt heel veel sterkte meisje! Ik wens jullie allemaal succes en ik hoop op spoedig herstel!

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 17:33 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Jeetje meis :( Wat klote voor jullie allemaal.

    Heel veel sterkte en ik hoop echt dat het goed gaat komen met Xana (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lipsy schreef:
    Man, wat erg voor je!
    Ik hoop echt dat alles weer goed komt met jou kindje.
    Sterkte!(flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    my goosh :S
    wat rot voor je
    sterkte(flower)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb echt zoveel respect voor jou, je vriend en je prachtige kindjes. Ik hoop echt dat alles helemaal goed komt met haar. Heel veel sterkte hiermee! (flower)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen