• Mwiep.

Reality's overrated.

Ik had een paar maanden geleden een tien voor Engels, maar dat was zo makkelijk CC:

I don't want you to die, I want you to suffer.

Ik heb nog nooit een tien gehaald voor Engels. :')

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Ik voel me niet goed, omfg.

Danmarks Dynamite.

Wauw, ik wil heel erg sarcastisch gaan reageren, bitch. >_<

I don't want you to die, I want you to suffer.

Hoi.
    Ik heb zojuist sbs een mailtje gestuurd, waaah. c:

stay safe because I like being alive at the same time as you

Fluitsma schreef:
    Hoi.
    Ik heb zojuist sbs een mailtje gestuurd, waaah. c:

Waarom?

Danmarks Dynamite.

Why, Lieke?

Je kan weer opnames van De Lijf Show bijwonen en mijn vriendin en ik willen graag gaan op de tweede van maart, maar ja, dan moeten we wel weten waar het is. (cat)

stay safe because I like being alive at the same time as you

Fluitsma schreef:
    Je kan weer opnames van De Lijf Show bijwonen en mijn vriendin en ik willen graag gaan op de tweede van maart, maar ja, dan moeten we wel weten waar het is. (cat)

Oeeh, Marc is de presentator toch? Of is dat een andere show?

Danmarks Dynamite.

Hehe, ik wist niet meer welke imperatief ik moest schrijven bij het rode licht van het de verkeerslichten en heb dus 'Wait.' geschreven. :'D En het was niet zo moeilijk. His, her, my en die dingen.

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

En terecht dat die asshole is opgepakt. Voor het zelfde geld was er nu iemand dood.(cat)

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Mijn profiel wordt in de stijl van Bastilles Flaws. <3333333

Pompeji schreef:
    Hehe, ik wist niet meer welke imperatief ik moest schrijven bij het rode licht van het de verkeerslichten en heb dus 'Wait.' geschreven. :'D En het was niet zo moeilijk. His, her, my en die dingen.

Ik snap niet echt wat je bedoeld, haha!

Danmarks Dynamite.

Pompeji schreef:
    Mijn profiel wordt in de stijl van Bastilles Flaws. <3333333

Oeeeeeeeeh! <3

Danmarks Dynamite.

Je moest imperatieven (do not walk on the grass, beware of the dog, ...) schrijven bij tekeningentjes. Het tekeningetje was een rood stoplicht. Ik wist totaal niet meer wat ik moest schrijven en heb er dan maar Wait. bij geschreven. Blijkbaar was het juist.