• Mwiep.

Reality's overrated.

Jullie begrijpen me denk ik niet. Minder dan vier jaar en ze zijn uit elkaar. Binnenkort is voor mij niet in een jaar.

Bradleys schreef:
    Jullie begrijpen me denk ik niet. Minder dan vier jaar en ze zijn uit elkaar. Binnenkort is voor mij niet in een jaar.

En hoelang duurt een 'tijdelijke' break voor jou? Ik moet weten hoelang ze me alleen laten.

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Escada schreef:
    Maar wat nou als ik me elke dag zo ga voelen? Of als ik in de klas ineens ga janken? Mag ik niet gewoon dood?

Oh. No. Ness. Denk aan alle leuke dingen in het leven. De mensen die om.je geven.

Reality's overrated.

Junipher schreef:
    (...)

Oh. No. Ness. Denk aan alle leuke dingen in het leven. De mensen die om.je geven.

De leuke dingen zijn TW.

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Escada schreef:
    (...)

De leuke dingen zijn TW.

Natuurlijk. Maar er zijn ook nog andere leuke dingen. En op z'n.tijd, als je -je.weer wat beter voelt kan je ook aan hen.denken, de goede oude tijd en een hoopvolle toekomst.

Reality's overrated.

Zo voel ik me nu.

Ik ben geen waarzegster, dus ik heb geen idee. Er zal een leegte komen, net zoals na Cory's dood. Maar die wordt gevuld door foto's, filmpjes en gezang.

Escada schreef:

Zo voel ik me nu.

Kippenvel. Shit. Nu ga ik ook even huilen zo.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Junipher schreef:
    (...)

Natuurlijk. Maar er zijn ook nog andere leuke dingen. En op z'n.tijd, als je -je.weer wat beter voelt kan je ook aan hen.denken, de goede oude tijd en een hoopvolle toekomst.

Maar dit tijd is er nog lang niet. En dan komt de tour, en dan gebeurt het echt. En dan barst ik weer in tranen uit, en wil ik dood en overleef ik het niet. Maar dan kan ik niet zeggen dat het nog niet hier is, want dan zijn ze al uit elkaar.

Bradleys schreef:
    Ik ben geen waarzegster, dus ik heb geen idee. Er zal een leegte komen, net zoals na Cory's dood. Maar die wordt gevuld door foto's, filmpjes en gezang.

Nog even een geluk dat ik toen geen idee had wie die vent was, nu nog steeds niet, maar goed, HAHA.

Bradleys schreef:

Maar ik wil gewoon hun bij me hebben, want hun leerden me te zijn wie ik nu ben. Hun zijn de gene die zoveel haat kregen en toch op de been bleven. En als hun opgeven, waarom zou ik dat dan niet doen?

Ik heb echt maar even een blijer liedje opgezet omg.

In feite heb je ze nooit bij je gehad. Dus er zalniet veel veranderen.

Cory was my hero

Escada schreef:
    (...)

Maar dit tijd is er nog lang niet. En dan komt de tour, en dan gebeurt het echt. En dan barst ik weer in tranen uit, en wil ik dood en overleef ik het niet. Maar dan kan ik niet zeggen dat het nog niet hier is, want dan zijn ze al uit elkaar.

Ness, misschien is hwt belangrijk nu rustig te worden. Op adem.te komen. Iets te doen wat je ontspant, de boel doet vergeten. Of juist iets waar je -je negatieve emoties in kwijt kan. Op het moment denk ik dat het Internet je meer slechts dan goeds zal doen.

Reality's overrated.