• Mwiep.


    Reality's overrated.

    Bradleys schreef:
    In feite heb je ze nooit bij je gehad. Dus er zalniet veel veranderen.


    In feite? Alsof het zo makkelijk is. 'Ja, je hebt ze nooit in het echt gezien dus kun je ze moeilijk gaan missen.' Ze zijn godver de personen die me hebben geholpen in de zware tijden. Mijn leven staat op zijn kop en jij zegt dat er niks zal veranderen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Bradleys schreef:
    Cory was my hero


    Ik ken het gevoel.
    Dat heb ik ook altijd als weer een van m'n favo NL'ers overleid. :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Junipher schreef:
    (...)

    Ness, misschien is hwt belangrijk nu rustig te worden. Op adem.te komen. Iets te doen wat je ontspant, de boel doet vergeten. Of juist iets waar je -je negatieve emoties in kwijt kan. Op het moment denk ik dat het Internet je meer slechts dan goeds zal doen.


    Maar mezelf in mijn kamer opsluiten zal me nog slechter doen. Ik moet iemand hebben die tegen me praat.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Fluitsma schreef:
    (...)

    Ik ken het gevoel.
    Dat heb ik ook altijd als weer een van m'n favo NL'ers overleid. :c


    overlijdt*
    HIHI. Sorry :c


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    overlijdt*
    HIHI. Sorry :c


    Shush.
    Ik dacht er nog aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Escada schreef:
    (...)

    Maar mezelf in mijn kamer opsluiten zal me nog slechter doen. Ik moet iemand hebben die tegen me praat.


    Maar van ons word je nu ook niet beter denk ik. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Fluitsma schreef:
    (...)

    Maar van ons word je nu ook niet beter denk ik. :')


    Ik ben bang voor mezelf, alleen zijn op zulke momenten geeft me een vreselijk gevoel. En willen jullie niet luisteren, zal ik iemand anders moeten zoeken. Maar ik ga niet met mezelf overblijven.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    (...)

    Maar mezelf in mijn kamer opsluiten zal me nog slechter doen. Ik moet iemand hebben die tegen me praat.


    Heb je niet een ouder, zus, of vriendin?


    Reality's overrated.

    Escada schreef:
    (...)

    Ik ben bang voor mezelf, alleen zijn op zulke momenten geeft me een vreselijk gevoel. En willen jullie niet luisteren, zal ik iemand anders moeten zoeken. Maar ik ga niet met mezelf overblijven.


    We willen best luisteren, maar ik denk niet dat je vrolijker van ons word. Zag maar is hoe je dan reageerde op wat Aline zei, hè. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    En m'n vader vind dat ik moet gaan slapen. Tsja. Waarom zit ik dan ook nog beneden? Maar goed. Ik ben weg, ga nog wat Flodder kijken denk ik. <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Fluitsma schreef:
    (...)

    Shush.
    Ik dacht er nog aan.


    (N)


    That is a perfect copy of reality.

    Ness. Ik wil echt luisteren. Ik probeer je te helpen. - Waar ik niet erg handig in ben. - Sorry.


    Reality's overrated.

    Laten we het netjes houden.

    Vrolijk of niet, jullie zijn mensen die ik vertrouw.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Maar weet je, als iedereen vind dat ik beter weg kan gaan om 'tot rust te komen' zal ik wel gaan. Bye.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'