• Mwiep.


    Reality's overrated.

    Maar waarom moet ik dit nou weer hebben? Waarom ben ik nou weer degene die van zoveel bands fan moet zijn. Dit is maar voor even, maar wat als ze nooit meer bij elkaar komen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Bam.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bammetjes.


    Danmarks Dynamite.

    Stoppen ze werkelijk?

    Bradleys schreef:
    Stoppen ze werkelijk?


    Voor even, zeggen ze.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik was daarnet zo zenuwachtig, weer geen reden en ik zette Krystl aan en werd direct rustig. <3333


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Fluitsma schreef:
    (...)

    Voor even, zeggen ze.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Blubsie.


    That is a perfect copy of reality.

    Waarom is het 'veertien' en niet 'viertien'. Dat is veel logischer.


    Reality's overrated.

    Fluitsma schreef:
    (...)

    Voor even, zeggen ze.


    Ze zeggen mij vrij weinig, ik ken alleen Glad You Came. En ze hebben te veel aanvaringen met One Direction gehad. Hmm. Maar wel jammer voor de fans.

    Awh. Nessie.


    Reality's overrated.

    I want to hug you.


    Reality's overrated.

    Maar het gevoel dat ik nu heb, zo'n leegte. Die kan elk moment weer komen, die gaan we allemaal meemaken. Niemand gaat het niet voelen. Op een dag word je wakker en de jongens zullen geen 1D meer zijn..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    Maar het gevoel dat ik nu heb, zo'n leegte. Die kan elk moment weer komen, die gaan we allemaal meemaken. Niemand gaat het niet voelen. Op een dag word je wakker en de jongens zullen geen 1D meer zijn..


    Hallo, daar hoef ik niet aan te denken nu.


    Danmarks Dynamite.

    Blijf praten, ik ben bang dat er anders wat gaat gebeuren.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'