Tsukuyomi schreef:
(...)'
Jaa, maar dat komt toch doordat illustrator niet werkt met pixels en daardoor alles gladder is? ![:P :P](/images/smilies/tongue09.gif)
Oh komt het serieus daardoor?
Mijn fout dan ;d. Dacht dat Illustrator gewoon awesome was en te lui was om wat extra van die puntjes neer te zetten zodat hij die hoekjes kon maken xd.
Parachutes schreef:
@Syll mooi, ben ik niet de enige.
Echt iedere keer lach ik me kapot om die reacties van Touji als Natsume en Harutora weer eens stom bezig zijn. >< Oh, het was wel een leuke epi, van Hamatora, maar ik kon het voor de helft niet helemaal serieus nemen, want het persoontje dat centraal stond in deze episode heette Theo en ik heb ook een Theo in mijn werkgroep die ik niet echt aardig vind even zacht uitgedrukt en ze waren te verschillend.
Maar ja, nu zat ik dus de hele tijd die link te leggen... Maar Nice is nog steeds nice. ;d
@Lilian sorry, die heb ik allemaal niet gezien... Ik ben ook niet zo heel erg van de shoujo, moet ik zeggen. ;x
Haha weet je.. Telkens wanneer ik Pain in the ass wilde typen op mijn mobiel kreeg ik; Pa in in Theo ass
Mayfly schreef:
(...)
Sukitte Ii na Yo was zo slecht als je het vergeleek met de manga, lolol, alle personages werden verkeerd neergezet: Mei was opeens superirritant, Megumi was een trut en Yamato was zo perfect dat ik er misselijk van werd. :''') Alleen Kai was nog even leuk als in de manga. O, en Aiko's eetprobleem werd veel beter uitgelegd in de manga.
Ach, maar daar merk je niets van als je de manga niet kent, dus ik ben blij dat je 'm goed vond! c: Ik vind het echt jammer dat hij mij zo tegenviel :cc De OVA vond ik wel fijn om naar te kijken.
Ik had eerst de anime gezien en daarna de manga.. Ik kan niet zeggen dat ik het het helemaal met je eens ben met dat de personages werden verkeerd gezegd..
Je hebt wel beetje gelijk maar ik kan er niet helemaal mee eens zijn ;d. (Maar ik denk dat het grootste deel komt omdat ik de anime eerder zag)
Maar in de anime hadden ze ook gewoon delen weg gelaten die in de manga wel voorkwamen.. Kan zo even niet zo gauw iets noemen..
Oh en trouwens van jouw lijstje ken ik ze allemaal eigenlijk wel maar niet allemaal gezien... Even het lijstje; Als er niks staat heb ik hem helemaal gezien.
- Kimi ni Todoke
- Natsume Yuujinchou << Alleen van naam..
- NANA << Alleen de eerste 6 gezien.
- Lovely Complex << Alleen de eerste gezien keer s'avonds laat ergens met nog paar vrienden xd.
- Kimi to Boku << Ken het alleen van naam en plaatjes van Tumblr.. Weet niet precies waarom ik hem nog niet heb willen zien ;d.
- Tsuritama << Tot episode 4 gezien, ik begon me echt te irriteren aan dat gezicht te irriteren van Sanada Yuki..
- Mushishi << Ken ik alleen van naam ik wilde hem wel eens kijken maar besloot toch om niet te doen xd.
- Chihayafuru << Daarvan moet ik alleen nog de laatste 6 zien van het 2e seizoen.
- Tonari no Kaibutsu-kun
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you