• Topic 190 alweer! *O*

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fijn... weekend!!
    Maar dan moet je niet om 08:00 gewekt worden door een krolse kat(cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    DarkSavior schreef:
    Blijkbaar is er weer een stom FB spel bezig:
    Het is een spel en je bent zojuist de volgende deelnemer geworden. Hehe. Had je maar niet moeten reageren op mijn bericht of mijn status ge-liked hebben,
    HAHAHA! Degene die mijn status liked of commentaar heeft gegeven moet een van de volgende zinnen kiezen en, minstens 24 uur, op zijn eigen Facebook tijdlijn plaatsen.
    1: Ik heb 42 verschillende relaties gehad in mijn leven.
    2: Ik denk dat ik verliefd op iemand ben, wat moet ik doen?
    3: Iemand bood me een baan als prostituee aan, maar ik ben er een beetje angstig voor.
    4: Ik heb besloten geen ondergoed meer te dragen.
    5: Ik hou nog steeds van mijn ex.
    6: Ik heb besloten homofiel/lesbies te zijn.
    7: Ik ben zwanger.
    8: Ik krijg een tattoo.
    9: Ik wil een baby.
    10: Er rende net een muis over mijn voet.
    11: Ik ga een aap adopteren.
    12: Mijn man/vrouw/liefje heeft een nieuwe baan gevonden, we verhuizen naar Vlissingen.
    ATTENTIE: onthoud dat je maar 1 van deze zinnen mag gebruiken. Geen uitleg of verklaringen.
    Als iemand jouw status liked of commentaar plaatst, stuur hem/haar dan dit bericht. Gewoon doen en alsjeblieft houd het geheim AUB


    Dat is echt irritant. Mijn zusje stuurt me dat ook de hele tijd door en wordt dan pissig als ik niet aan die onzin wil meedoen.

    OT: Ik mag weer naar buiten! Nu maar hopen dat die vervelende griep wegblijft.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zucht even door bikkelen, wat vind ik op school zitten kut, het brengt echt een haat gevoel op :')

    Fucking hell. Dont be so fucking clingy all the fucking time. I need to fucking breath, man.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat heeft het allemaal ook nog voor zin. Ik heb m'n best gedaan, maar ik kon het niet volhouden. Helaas.


    26 - 02 - '16

    stik dr maar lekker mooi in allemaal cuz fck you ! ..
    why bestaat geld ?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik HAAT verslagen maken.
    Waarom kan ik niet gewoon op schema blijven. Waarom komt altijd ALLES op die laatste paar dagen aan?


    Yasuo schreef:
    stik dr maar lekker mooi in allemaal cuz fck you ! ..
    why bestaat geld ?
    Omdat mensen hebberig, egoistisch, machtlustig en materialistisch zijn.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 10:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dan maar aan de medicijnen. Eens kijken hoe het uitpakt.


    Your make-up is terrible

    Kun je dan ook niet één keer normaal doen, NS? -.-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Altijd weer even fijn als The Beatles langskomen op de radio. Volumeknop omhoog.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fuck. Hier krijg ik echt kippenvel van.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Thnx NS. Nu mis ik een verplicht gastcollege.. thnx he :@

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 12:15 ]

    Disaronno schreef:
    Thnx NS. Nu mis ik een verplicht gastcollege.. thnx he :@


    Waar moet je heen? Dat gedoe tussen Utrecht en Den Bosch zou namelijk over een kwartiertje allemaal weer moeten rijden.
    Ik ben nu ook te laat, maar kom er in ieder geval wel, gelukkig. ><

    OT: ugh, nu heb ik al helemaal geen zin meer...

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 12:21 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zit hier toch 'n partijtje vals te fluiten.


    "I shut my eyes in order to see.'