• Topic 190 alweer! *O*

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vind die 'be like' hype nu al vervelend.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tsukuyomi schreef:
    (...)

    Is dat superlang? :X Aldus de schrijver met een gemiddelde van 3000 tot 5000 woorden per hoofdstuk :X


    Die van mij ook, daarom vind ik dat echt raar. ;x


    Your make-up is terrible

    Orchard schreef:
    Vind die 'be like' hype nu al vervelend.

    Q'ers be like. Praat niet tegen me, ik negeer je.

    Sorry. Moest even.
    Ik voel met je mee


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh God, gebruik dan toch gewoon Google...


    Take me to wonderland

    I FUCKING WON! Ik ben zo blij :3

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 0:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    snap jou niet..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    DarkSavior schreef:
    I FUCKING WON! Ik ben zo blij :3

    Bij de Q-nominaties?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Bij de Q-nominaties?
    Oh nee, op een website waar je Steam games kunt winnen, haha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het zal wel allemaal...
    Sigh wat moet ik hier nou van denken.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 1:13 ]

    Doomsday has arrived.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    DarkSavior schreef:
    I FUCKING WON! Ik ben zo blij :3

    Niceee! *O*

    Ik ga vandaag zo hard falen.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 8:01 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lethe schreef:
    Doomsday has arrived.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blijkbaar is er weer een stom FB spel bezig:

    Het is een spel en je bent zojuist de volgende deelnemer geworden. Hehe. Had je maar niet moeten reageren op mijn bericht of mijn status ge-liked hebben,
    HAHAHA! Degene die mijn status liked of commentaar heeft gegeven moet een van de volgende zinnen kiezen en, minstens 24 uur, op zijn eigen Facebook tijdlijn plaatsen.
    1: Ik heb 42 verschillende relaties gehad in mijn leven.
    2: Ik denk dat ik verliefd op iemand ben, wat moet ik doen?
    3: Iemand bood me een baan als prostituee aan, maar ik ben er een beetje angstig voor.
    4: Ik heb besloten geen ondergoed meer te dragen.
    5: Ik hou nog steeds van mijn ex.
    6: Ik heb besloten homofiel/lesbies te zijn.
    7: Ik ben zwanger.
    8: Ik krijg een tattoo.
    9: Ik wil een baby.
    10: Er rende net een muis over mijn voet.
    11: Ik ga een aap adopteren.
    12: Mijn man/vrouw/liefje heeft een nieuwe baan gevonden, we verhuizen naar Vlissingen.
    ATTENTIE: onthoud dat je maar 1 van deze zinnen mag gebruiken. Geen uitleg of verklaringen.
    Als iemand jouw status liked of commentaar plaatst, stuur hem/haar dan dit bericht. Gewoon doen en alsjeblieft houd het geheim AUB


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Geen superlange hoofdstukken van 500/700 woorden.
    Wat is daar nou lang aan? Laat staan super lang.


    Ik zat me daar ook al over te verbazen, ja. (': Wat willen ze dan? Driehonderd woorden? Dan klik ik stories juist weg, als ze zo kort zijn.

    OT: Ok, straks laatste hoorcollege, volgende week tentamen. Ik ga nu al dood met die fucking verwantschapssystemen. Waarom bestaan ze? D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)