• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het allereerste, vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 18:19 ]


    Your make-up is terrible

    Ik dacht in de vakantie nog; dit jaar ga ik gewoon goed bezig voor school.
    Nog geen week later heb ik die belofte voor mezelf al gebroken. :'D

    I'm in too! Sophie is de naam.


    Tijd voor koffie.

    Bij mij is stoppen met uitstellen een leerdoel, maar ik weet nu al dat dat niet gaat veranderen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik nam het me ook voor om gewoon alles te maken, en goed m'n best te doen voor mijn huiswerk door het ook serieus te maken.
    Nou, dat gaat nu nog redelijk goed, ben benieuwd hoe lang ik dit volhoud. :')

    Ik heb weinig huiswerk, daar niet van, maar de opgaves zijn veel te saai en nutteloos.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Hanaemi schreef:
    Ik nam het me ook voor om gewoon alles te maken, en goed m'n best te doen voor mijn huiswerk door het ook serieus te maken.
    Nou, dat gaat nu nog redelijk goed, ben benieuwd hoe lang ik dit volhoud. :')


    Ik snap gewoon niet dat mensen daar zo'n moeite mee hebben, als ik me niet inzet voel ik me zo schuldig eh en daar kan ik dus niet tegen en tja ik doe mijn huis- en leer werk dus ook altijd.=x


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat opgaves nutteloos zijn heb ik ook zo vaak. Vervolgens gaan de toetsen heel ergens anders over dan.
    En ik voel me niet schuldig, maar ik ben gewoonweg soms te lui om te leren. Gevolg dat ik mag overschrijven als ik gekozen word en het dus niet weet. :') Al leer ik voor toetsen wel áltijd.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik snap gewoon niet dat mensen daar zo'n moeite mee hebben, als ik me niet inzet voel ik me zo schuldig eh en daar kan ik dus niet tegen en tja ik doe mijn huis- en leer werk dus ook altijd.=x

    Ik voel me dan ook enorm schuldig, maar het werk is gewoon of heel veel, of heel saai. In de meeste gevallen is het gewoon enorm saai. Dat probleem heb ik dus nu ook.

    Ik heb bijna nooit huiswerk. *O*


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb bijna nooit huiswerk. *O*

    Je mag het mijne wel hebben als je wilt c:

    Ik vind het echt heel moeilijk om lang achter elkaar door te werken. Bovendien vergt dat heel erg veel van mijn concentratievermogen, dat vaak zijn eigen rooster kent :p

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 15:33 ]


    Tijd voor koffie.

    Burglar schreef:
    (...)
    Je mag het mijne wel hebben als je wilt c:

    Ik vind het echt heel moeilijk om lang achter elkaar door te werken. Bovendien vergt dat heel erg veel van mijn concentratievermogen, dat vaak zijn eigen rooster kent :p


    Nee, dankje. 8D


    Your make-up is terrible

    Burglar schreef:
    (...)
    Je mag het mijne wel hebben als je wilt c:

    Ik vind het echt heel moeilijk om lang achter elkaar door te werken. Bovendien vergt dat heel erg veel van mijn concentratievermogen, dat vaak zijn eigen rooster kent :p


    ik kan me er gewoon niet aan toe zetten om huiswerk te maken als je mag zelf weten hoe lang je over je wil doen.
    ik moet echt druk hebben van opstel binnen 4 dagen in leveren dan kan ik het wel.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Lucrezia schreef:
    Ik doe mee!*O*

    Omdat het kan.

    Haha ja ^^

    En mijn Sims werkt weer. Hoi!


    I am an idiot, I move.

    Ik doe mee! c;


    26 - 02 - '16

    Dooddoener schreef:
    (...)

    ik kan me er gewoon niet aan toe zetten om huiswerk te maken als je mag zelf weten hoe lang je over je wil doen.
    ik moet echt druk hebben van opstel binnen 4 dagen in leveren dan kan ik het wel.


    Herkenbaar. Hoewel ik me begin te verbeteren. (Werd ook tijd, laatste jaar 'huiswerk'.)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...