Harry Styles
Mijn poging om vriendelijk te doen mislukte nogal snel, en de vrouw, wie sowieso twee koppen kleiner was dan ik, zette het op een schreeuwen. Iets waar ik niet tegen kon. Schreeuwen. Dan begon ik automatisch terug te schreeuwen, voor deze keer hield ik me in, anders zou ik zou ik de situatie alleen maar verergeren. Met een neutraal gezicht luisterde ik naar alle beschuldigingen, en maakte een verontwaardigd geluid toen ik blijkbaar geen normaal persoon was. Ik kon toch ook zeker spreken en lopen, en voelde dezelfde emoties. Was ik dan alleen vanwege wat inkt op mijn lijf en wat metaal door mijn lip niet normaal? Tauriel verschool zich half achter mijn rug, waardoor ik uit automatisme iets meer voor haar ging staan. Ik rolde met mijn ogen toen haar moeder zei, correctie schreeuwde, dat ze zich moest gaan omkleden. Ze hoefde niet als ze niet wou. Ik schrok van de plotselinge beweging toen ze opeens werd geslagen. Van haar wist ik al dat dit gebeurde, maar het zien was toch een heel ander verhaal. Ja, zelf had ik het ook vaak zat gedaan, alsnog. Ik keek het meisje in schock na toen ze naar boven afdroop, en dat liet iets in me knappen. Giftig keek ik de vrouw voor me aan, en de bekende waas trok voor mijn ogen. Ik had de neiging om naar haar uit te halen, en het kostte heel wat kracht om dat tegen te gaan. Dus hield ik het maar op schreeuwen. 'Bent u wel helemaal normaal!? Sorry hoor, maar uw dochter slaan? Hoe durft u! Door uw verdomde regels word uw dochter op school gepest! Wist u dat? Nee, vast niet, zoveel geeft u niet om haar. En als ik toch al duivels ben, neem mijn waarschuwing dan serieus: als ik nog een keer zie dat ze word geslagen, ben ik genoodzaakt recht in eigen handen te nemen. En dat is geen pretje,' de laatste woorden siste ik. Dit was de eerste keer dat ik een volwassene had bedreigd, en ik had er absoluut geen spijt van. Ik keurde de vrouw geen blik meer waardig en spurtte naar de hal. Ik legde een hand op haar schouder en met de ander streek ik zacht over de rode plek op haar wang. 'Moet ik wat ijs halen?' vroeg ik zacht.
Because I love him, do I need another reason?