• Vorige week is onder narcose mijn oren schoon gemaakt. Helaas doet alles veel pijn en mag ik niet werken gezien mijn oren zeer gevoelig zijn. Door de morfine en een overload medicatie ben ik heel erg duizelig en momenteel is mijn ritme
    - slapen
    - beneden serie kijken
    - eten
    - slapen
    - serie kijken
    - eten
    - tv kijken
    - slapen.

    Dit begint vrij saai te worden ondanks dat ik nog 4 seizoenen moet kijken. Ik heb af en toe bezoek maar echte gesprekken zijn erg vermoeiend voor mij.

    Ik ben dus opzoek naar tips die ik zoveel mogelijk liggend kan doen want quizlet is erg leuk net als tv maar na al een week plat liggen gaat het ook vervelen.

    (Mocht iemand zin hebben om te kletsen dab nag dat ook altijd)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien gamen? Ik weet niet of je spelconsoles thuis bent, maar anders zijn spelletjes op he telefoon ook erg vermakelijk op zulke momenten.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    DeVoe schreef:
    Misschien gamen? Ik weet niet of je spelconsoles thuis bent, maar anders zijn spelletjes op he telefoon ook erg vermakelijk op zulke momenten.
    we hebben geen wii of xbox of iets en ik kan ook noet echt op de laptop. Maar heb je leuke tips qua mobiel spelletjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) we hebben geen wii of xbox of iets en ik kan ook noet echt op de laptop. Maar heb je leuke tips qua mobiel spelletjes


    Ik vind Choices een leuke app.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ehm, een boek lezen?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dissonant schreef:
    Ehm, een boek lezen?
    probleem is dat ik niet naar de bieb kan dus ik lees wel wat op Q maar mn concentratie is erg slecbt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    En als je van te voren een paar leuke boeken besteld? c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Idk, ik vind zelf de interactieve spellen zoals Mystic Messenger leuk, maar er zijn ook avontuur spelletjes etc, dus dat is echt wat je zelf fijner vindt. Maar spellen zoals Mystic Messenger zijn best wel time consuming, dus dat raad ik aan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    IrishNialler schreef:
    (...) probleem is dat ik niet naar de bieb kan dus ik lees wel wat op Q maar mn concentratie is erg slecbt

    Heb je een ereader/tablet om op te lezen? Ik heb nog wel wat leuke epubs liggen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dissonant schreef:
    (...)
    Heb je een ereader/tablet om op te lezen? Ik heb nog wel wat leuke epubs liggen
    die is helaas stuk gegaan maar lezen gaat sowieso niet echt geweldig goed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Audioboeken? Misschien een tekenblok en wat potloden en lekker tekenen/kleuren? Je kan onder je papier nog een extra boek houden, zodat je wel een platte stevige ondergrond hebt, ondanks dat je in bed ligt. Je kan ook nog foto bewerkingsprogramma's downloaden op je computer en daarmee gaan spelen?


    At the end we're all cursed

    IrishNialler schreef:
    (...) die is helaas stuk gegaan maar lezen gaat sowieso niet echt geweldig goed

    Jammer! Dan weet ik t ook niet..


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Tekenen ofzo?
    Behalve spelletjes, quizletten en lezen zou ik het verder ook niet echt weten denk ik


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    - Tekenen
    - Kleurboeken kleuren
    - Schrijven
    - Collage's maken
    - Dagboek schrijven
    - Maak een bullet journal
    - Whatsappen met mensen die je al héél lang niet meer hebt gesproken
    - Nieuwe youtubers ontdekken (je mag me wel raadplegen voor tips als je wil (: )
    - Mindmaps maken
    - Internet shoppen bij H&M, Asos, Hema of (ik noem maar wat) Jumbo (kan!)

    En mocht je je nog geen raad weten met wta je kunt doen, mag je mij ook gerust mailen (:


    And then we'll see it.

    - Bordspellen doen met familie/huisgenoten


    And then we'll see it.

    - Puzzelen


    And then we'll see it.