• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen

    Invullen voor je character

    District:
    Naam: bijv. Rick Stevenson
    Leeftijd: 12 t/m 18
    Uiterlijk (met foto):
    Innerlijk:
    Wapens:
    Goed in:
    Slecht in:
    Aandenken: hoeft niet


    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1: Jeremy-BrainWashing &Jillana-NightShot
    District 2: Damon-NightShot&Alana-RosalieBlack
    District 3: Rich-Deejay&v
    District 4: m&Angel-Rahjesh
    District 5: m&v
    District 6: Vincent-xxShyxx&v
    District 7: m&v
    District 8: m&v
    District 9: m&Dawnelle-rider
    District 10: Adam-RosalieBlack&Adriana xxshyxx
    District 11: g-Capitolcolor&Juliana-xMockingjayy
    District 12: m&Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt
    ^^


    RPG-[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073
    [/url]






    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 13:17 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ik ga zelf oowk lkkr meedoen ^^

    District: 3

    Naam: Rich Grayson

    Leeftijd: 17

    Uiterlijk:
    Ik kan geen goede foto vinden xd,,
    Hij is best wel groot, hij is wel stevig gebouwd maar geen spierbundel ;p hij heeft kort zwart haar dat alle kanten opstaat, een bleke huid en wat dikkere donkere wenkbrouwen, hij kijkt bijna altijd boos en hij heeft kleine opvallende fel blauwe ogen.

    Innerlijk: Zorgt er altijd voor dat hij iemand heeft om mee te praten, zodat hij rustiger kan worden, maar hij lijdt aan agressie aanvallen en daarom vindt hij het moeilijk om vrienden te maken. Verder kan hij wel aardig zijn en medeleven tonen maar daar heeft hij moeite mee.

    Wapens: Bijl

    Goed in: Mensen chanteren en dingen laten doen waar hij zelf geen zin in heeft. Zich aanpassen aan nieuwe omstandigheden.

    Slecht in:Vriendschap sluiten, en rustig blijven

    Aandenken: Geen, hij heeft ze niet nodig alleen maar onhandig

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 9:56 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    kan ik het meisje van 2 reserveren?


    Nobody is perfect

    jaaw is goed ^^


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    District: 2
    Naam: Alana Gloveback
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Alana is best wel gevoelig, ze is bang om alles kwijt te raken wat ze heeft en is vooral bang voor de dood. Ze is strijdlustig en moedig. Ze denkt vaak aan de overwinning van de hongerspelen. Alana is ook erg arrogant omdat ze een beroeps is. Ze word ook snel verliefd op mensen wat het erg moeilijk maakt om echt van iemand te houden of bij iemand te blijven.
    Wapens: Pijl en boog, mes
    Goed in: mensen besluipen, schieten met pijl en boog.
    Slecht in: camoufleren en stil zijn.
    Aandenken: Een gouden ring met een diamant.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 22:32 ]


    Nobody is perfect

    Kan ik het meisje uit 1 reserveren?


    El Diablo.

    Ik wil de jongen uit district 11 reseveren

    District: 1
    Naam: Jillana Romano
    Leeftijd: 12 t/m 18 17
    Uiterlijk (met foto):


    Wat bij Jillana meteen opvalt zijn haar volle lippen en blauwe ogen. Ook is ze slank, maar ze heeft mooie vrouwelijke rondingen. Ze heeft donkerbruin haar, dat is heel dik. Er zit ook een mooie slag in. Ze heeft een licht getinte huid.
    Innerlijk: Ze is best arrogant, want ze vind zichzelf altijd de beste. Ook passen de karaktertrekjes Sluw, Gemeen en Bitchy bij haar. Het is niet voor niets dat ze zo is, want ze heeft altijd te horen gekregen dat ze de beste is. En ze heeft het zelf ook gezien. Tijdens het trainen (ze is een beroeps ) versloeg ze altijd iedereen. Veel mensen denken dan ook dat ze ver komt in de Hongerspelen. Verder is ze gewoon een heel moordlustig typetje, het boeit haar echt niet dat ze 23 mensen moet vermoorden om te winnen. Ze klinkt nu wel als een heel slecht persoon, maar als ze je mag is ze heel aardig, en de grappenmaker. Maar het is heel zeldzaam als ze je aardig vind, want ze haat bijna iedereen. Als laatst is ze echt een geboren leider, maar wel heel snel op haar teentjes getrapt.
    Wapens: Werpmessen, speer en met blote handen.
    Goed in: Messen werpen is haar grootste talent, ze mist ook echt nooit. Klimmen en hard rennen kan ze ook goed, heel handig als ze eventueel geen wapens meer heeft. Ze kan ook best goed met een zwaard overweg, niet perfect maar goed. Dat komt omdat ze zwaarden te zwaar vind. Ze is ook heel goed fysiek, en weet in een beweging je nek om te draaien.
    Slecht in: Pijl en boog

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 22:08 ]


    El Diablo.

    District:4
    Naam: bijv. Rick Stevenson Angel Chiara Lovely
    Leeftijd: 12 t/m 18 17
    Uiterlijk (met foto):


    Innerlijk:in de rpg te zien
    Wapens:messen en pijl en boog
    Goed in:dingen raken. bomen klimmen . en Camoufleren
    Slecht in:wapens
    Aandenken:

    veel mensen zijn jaloers erop. Het is bewezen dat het gewoon de arena in mag.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    District: 12
    Naam: Elle Peters
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk (met foto): Stuur ik je op hyves, ik snap net hoe dat werkt :$
    Innerlijk: Aardig en vroeger heel spontaan. Sinds haar naam is getrokken bij de boete is ze heel stil. Ze houdt veel van tekenen.
    Wapens: Pijl en boog en een potlood.
    Goed in: Tekenen en boogschieten
    Slecht in: Genoeg te eten hebben iedere dag.
    Aandenken: Een ketting met een gouden appeltje met mijn naam er op.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 22:21 ]


    Kiekeboe!

    Oew zijn er al best veel ^^


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    kan ik ook een jongen spelen uit ditrict 10 (die snel dood gaat)


    Nobody is perfect

    Ik reserveer ook de jongen uit 2 :3

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 22:49 ]


    El Diablo.

    NightShot schreef:
    Ik reserveer ook de jongen uit 2 :3


    bondgenootjes? :)


    Nobody is perfect

    Sure :D


    El Diablo.

    District: 2
    Naam: Damon Hides
    Leeftijd: 12 t/m 18: 18
    Uiterlijk (met foto):


    Blond haar, erg gespierd. Hij is best lang, 1,85. Hij heeft bruine ogen, en parelwitte tanden.
    Innerlijk: Hij is een moordlustig en roekeloos persoon. Het maakt hem niet uit wie hij vermoord, iedereen die in zijn weg staat gaat dood. Dat is hoe hij denkt. Nou ja, behalve als je belangrijk bent voor hem. En dat zijn maar een paar mensen, zijn beste vrienden en familie. Maar achter al de woede en agressiviteit zit een jongen met een klein hart. Die niks anders wil dan zijn gezin weer compleet, en een goede toekomst.
    Wapens: Zwaard, speer of blote handen.
    Goed in: Omdat hij een beroeps is kan hij met de meeste wapens goed omgaan, maar hij blinkt toch echt uit bij de zwaarden en speren. Ook is hij snel, en kan je nek in een beweging omdraaien. Hij breekt gemakkelijk je botten, zo sterk is hij.
    Slecht in: Klimmen.


    El Diablo.