Knetterdisco schreef op 10 jan 2014 - 7:35:
Niall James Horan
Al snel stonden we weer met onze fietsen op straat. De fietsenmaker was snel geweest, maar niet snel genoeg. "Het eten is koud geworden," klaagde ik. "En de ijsjes warm.."
"Gaan we nu dus naar jouw huis?" vroeg Anna toen. Ik knikte en stapte op, wachtte even en toen fietsten we weg.
Ik merkte dat het kouder begon te worden en keek naar de lucht. Ik zuchtte, het zou straks gaan regenen. "Getver, misschien zitten we zometeen midden in die regenbui!" klaagde ik. "Laten we sneller fietsten," zei ik en verhoogde toen het tempo een beetje.
Binnen een kwartiertje stonden we bij mijn huis, waar ik opgelucht zuchtte. De regen was nog niet begonnen, dus ons eten was nog droog. "Wat vind je ervan?" vroeg ik, doelend op het grote witte huis -of kleine villa- waar we nu voor stonden. Ja, mijn ouders waren behoorlijk rijk. Ik grijnsde en opende de poort van de oprit, waarna ik Anna meenam de enorme tuin in.
Anna Jane "AJ" Valentine
'Het eten is koud geworden," klaagde Niall toen we weer op de stoep stonden. "En de ijsjes warm.." Ik lachte even. 'Het eten stop je in de oven en de ijsjes in de koelkast.' antwoordde ik logisch. Ik verwachtte wel dat Niall's ouders rijk waren, de jongen droeg tevens de nieuwste kleding van het moment. 'Gaan we nu dus naar jouw huis?' vroeg ik. Niall knikte en stapte op, waarna ik dat ook deed en samen fietsten we weg.
'Getver, misschien zitten we zometeen midden in die regenbui!" zei de jongen toen we al een tijdje opweg waren. Ik keek omhoog en zag de grijze lucht die de zon liet verdwijnen. "Laten we sneller fietsten," stelde Niall voor, waarna hij wat harder ging fietsen. Om hem te plagen, en omdat ik hem anders niet bij kon houden, hield ik de bagagedrager weer vast en liet me meetrekken.
Een kwartiertje later stonden Niall en ik voor het huis, een prachtig huis wat je bijna een villa kon noemen. Mijn gedachtes klopten, Niall's ouders waren echt behoorlijk rijk. 'Wat vind je ervan?' vroeg Niall. 'Het is… prachtig.' begon ik, alsof ik in een trance was. De jongen opende de poort, die naar de enorme tuin toeleidde en nam me mee naar binnen. 'Wauw…' vervolgde ik. Het was niet eens een tuin, meer een klein paradijsje. Zomers zouden de vlindertjes hier zeker rondvliegen, alsof het hun thuis was.
"Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa