• Voor al je OOC berichten en om lekker te kletsen :Y)


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Legolas we ruzien er niet eens over, we praten gewoon.:)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 20:58 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    IrishNialler schreef:
    (...) ja maar er was wel haar naam in vernoemd en ze hebben haar ook netjes een berichtje gestuurd.



    Alsnog. Ik zou er dan iets minder moeilijk over doen en het gewoon laten zitten. Ik zou er ook gemengde gevoelens over hebben. Hoewel het een compliment is eigenlijk, het is en blijft plagiaat. :')


    That is a perfect copy of reality.

    wankotje schreef:
    wacht als we nou een paar berichten verwijderen zouden we dan weer heel even verder kunnen


    Je kan geen berichten verwijderen :')


    That is a perfect copy of reality.

    jawel toch van jezelf

    wankotje schreef:
    jawel toch van jezelf


    Aanpassen ja, niet verwijderen.


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum, maar als je toestemming hebt van die persoon om die rpg te maken is het niet echt plagiaat ofwel?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    Lorum, maar als je toestemming hebt van die persoon om die rpg te maken is het niet echt plagiaat ofwel?


    Nee. Maar volgens mij had diegene toen geen toestemming :')


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)

    Nee. Maar volgens mij had diegene toen geen toestemming :')


    Oke, dus diegene heeft de rpg gewoon gemaakt bericht gestuurd en naam vermeld? Hoe dom kun je zijn dan. Alstijd wachten op toestemming voordat je de rpg van die persoon neerzet. Want dan vraag je gewoon om problemen.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    Oke, dus diegene heeft de rpg gewoon gemaakt bericht gestuurd en naam vermeld? Hoe dom kun je zijn dan. Alstijd wachten op toestemming voordat je de rpg van die persoon neerzet. Want dan vraag je gewoon om problemen.

    Ach ja, het zal allemaal wel. Laten we nu maar gewoon wachten op Fergie :')


    That is a perfect copy of reality.

    tot over drie weken dan-__-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jup, let's wait for Fergie.[left][/left]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    ja ze was zelfs een keer 4 maanden weg

    Yes, let's wait for Fergie :-) .


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    IrishNialler schreef:
    tot over drie weken dan-__-

    ?


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)
    ?
    eerder zal ze wel niet komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan