• Voor al je OOC berichten en om lekker te kletsen :Y)


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    IrishNialler schreef:
    ik irriteer me er dood aan, ze is al twee weken ofline geweest maar als je zelf een opent krijg je gezeur. sorry hoor maar zorg dan dat je af en toe even kijkt of ziet dat het ver vol is


    Mensen hebben ook een leven naast Quizlet. Anders start ik gewoon het volgende topic en krijg ik maar al het gezeik op me.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Het gaat me allemaal veel te snel, maar ik vind het zo leuk dat ik me niet wil uitschrijven, HAHA


    That is a perfect copy of reality.

    wankotje schreef:
    Wacht is even murderhouse was tate erook toen selena zei dat pyro met hem vreemd ging?


    Jaa, maar ik ga het dadelijk bij lezen. Ik ben overdag heel erg veel bezig met leren omdat ik erg slechte punten heb.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ja ik snap het ik heb al 4 dagen geen huiswerk gehad bij engels kijken we de hele tijd alvin and the chipmunks ofzo

    Murderhouse schreef:
    (...)

    Mensen hebben ook een leven naast Quizlet. Anders start ik gewoon het volgende topic en krijg ik maar al het gezeik op me.
    Dat weet ik ook wel maar gewoon het feit dat als wij even een topic aanmaken en het gewoon netjes meldden en shit dan is ze helemaal boos en weet ik het. Maar we kunnen moeilijk 2 weken niets doen, dan loopt het zeker dood. Het was gewoon handiger geweest als ze gezegd had van alsik online ben maak ik ze aan, ben ik ofline mag ....... een topic aan maken en die persoon geeft mij een berichtje met link. Dan had iedereen door gekunt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Daar heeft hij wel gelijk in

    We kunnen opzich wel even in deze topic verder

    wankotje schreef:
    We kunnen opzich wel even in deze topic verder



    Lijkt me niet handig, want dan hebben we straks helemaal niks meer.


    That is a perfect copy of reality.

    Ja das wel waar we wachten wel even

    We moeten denk ik gewoon wachten


    Spoiler alert: you will save yourself

    dan kun je lang wachten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wacht ik snap er geen zak meer van. Wat gebeurd er nu allemaal in de kelder?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Uhm nou ze zijn allemaal maar een beetje aan het schelden en boos zijn op elkaar :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb geen idee wat er zich in de kelder afspeelt? Maar even terzake is het geen beter idee dat steeds als het vol is de rpg dat één van ons nieuwe aanmaakt, zo kunnen we blijven doorgaan en hoeven we niet wachten op Fergie om rpg te openen. Want nu zitten we met het probleem dat we niet verder kunnen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 20:42 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    Ik heb geen idee wat er zich in de kelder afspeelt? Maar even terzake is het geen beter idee dat steeds als het vol is de rpg dat één van ons nieuwe aanmaakt, zo kunnen we blijven doorgaan en hoeven we niet wachten op Fergie om rpg te openen. Want nu zitten we met het probleem dat we niet verder kunnen.
    Dat kan wel maar daar is Fergie het niet mee eens


    Change is for weirdos ~ Niall Horan