• Voor al je OOC berichten en om lekker te kletsen :Y)


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    murderhouse hou op het ligt aan niemand niemand is schuldig

    wankotje schreef:
    murderhouse hou op het ligt aan niemand niemand is schuldig


    Ze zegt dat het aan haar ligt dus ik bevestig dat :]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    nee jullie moeten gwn allebei ophouden en iets nuttigs gaan doen

    wankotje schreef:
    nee jullie moeten gwn allebei ophouden en iets nuttigs gaan doen


    Nop, bedankt. Ik zal het onthouden.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Omg, ik zit hier nu met een big smile gewoon. Maak van een mug geen olifant. We moeten gewoon beter metelkaar communiceren en hoe het op gaan lossen.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    ja eindelijk iemand die normaal doet en geen ruzie maakt

    Het is beter wanneer fergie online dat we gaan voorstellen aan haar als de rpg weer vol komt dat 1 van ons nieuwe topic aanmaakt.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    wankotje-> xxjiggerxx

    ja

    Zo hebben we ook niet steeds gehannes erover wanneer fergie online komt en eindelijk de rpg opnieuw maakt. En misschien is het beter als we bij pagina 20 komen dat meteen niuwe topic komt


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Murderhouse schreef:
    (...)

    Dus alleen omdat jij niet verder kan met je personage en je niets beters te doen hebt dan Quizlet is het meisje die het waarschijnlijk kei druk heeft raar? Nou sorry hoor maar dan ben jij de enige rare hier. Heel egoïstisch. Poeh.


    Seems like someone has the same opinion as me :')


    That is a perfect copy of reality.

    [Kendizzzzle went PresIey. De L is een hoofdletter i]


    How far is far

    Update van mods
    Mijn voorstel is goed gekeurd ik vraag nu voor een extra bevestiginf.

    Dit voorstel van mij was.
    Een iemand opent een nieuw topic en stuurd haar een berichtje. Er staat erboven duidelijk dat het van Fergie is.

    Als ik de laatste bevestiging is kan je geen waarschuwing krijgen omdat er toegestemd is na een overleg van hun


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wie wilt dus de topics aanmaken als Fergie er niet is.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oke vanaf nu mag een iemand het doen.
    Als er problemen zijn Chip heeft ons toestemming gegeven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan