• Voor al je OOC berichten en om lekker te kletsen :Y)


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    IrishNialler schreef:
    (...)eerder zal ze wel niet komen


    Hoe weet je dat zo zeker?


    That is a perfect copy of reality.

    \nee denk heook niet

    wankotje schreef:
    ja ze was zelfs een keer 4 maanden weg


    Goh! Hoop niet dat het gebeurt, want dan gaat de rpg op slot waarschijnlijk en moet het weer her-opend worden.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    een we waren net op een heel leuk stukje

    Lorum schreef:
    (...)

    Hoe weet je dat zo zeker?
    als ze eerst al eens 4 maanden weg was en nu 2 dan zal ze nu echt niet denken owja quizlet nee het komt er gewoon op neer dat hij straks gesloten is en als hij dan heropend word gebeurd weer het zelfde. dit is nou al de tweede keer en ik snap niet waarom ze hem dan nog uberhaupt nog opent of iemand anders topics laat open


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik vind dat ze eigenlijk moet zeggen dat zgmaa zij en nog 2 mensen ofzo een nieuwe mogen openen

    Ze had gewoon neer moeten zetten als ik zoveel dagen/weken niet online kom en de rpg is vol dan mag iemand nieuw rpg openen die meedoet in de rpg.
    Ik ben zo bang dat het nu zou gaan sluiten, zo zonde eigenlijk. Dit is echt een kei leuk rpg.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    geowon rare mensen die bestaan op de wereld......


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ja ik wil verder

    sommige mensen denken daar gewoon niet over na. dat er soms mensen een rpg wel lang willen laten door lopen maarja daar gaat de kans


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) als ze eerst al eens 4 maanden weg was en nu 2 dan zal ze nu echt niet denken owja quizlet nee het komt er gewoon op neer dat hij straks gesloten is en als hij dan heropend word gebeurd weer het zelfde. dit is nou al de tweede keer en ik snap niet waarom ze hem dan nog uberhaupt nog opent of iemand anders topics laat open


    Ze heeft hem heropend voor ons. Wees haar daar nou is dankbaar voor. En ja, misschien zijn er de afgelopen tijd wat erge dingen gebeurd waardoor ze niet op Q komt. Was de eerste keer ook zo namelijk. Dat wij nou met z'n alle - sorry dat ik het zeg - Q verslaafd zijn :')


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)

    Ze heeft hem heropend voor ons. Wees haar daar nou is dankbaar voor. En ja, misschien zijn er de afgelopen tijd wat erge dingen gebeurd waardoor ze niet op Q komt. Was de eerste keer ook zo namelijk. Dat wij nou met z'n alle - sorry dat ik het zeg - Q verslaafd zijn :')
    Je hebt mij never nooit horen zeggen dat ik daar niet dankbaar voor ben geweest. maar als je ergens kunt zien dat je in de toekomst niet veel online bent dan vind ik het nergens op slaan dat je het dan op deze manier doet. daarbij als iemand een topic opent vind ik het laag van haar dat ze dan gelijk boos doet terwijl het gewoon netjes gedaan is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    mods zijn aan het overleggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) Je hebt mij never nooit horen zeggen dat ik daar niet dankbaar voor ben geweest. maar als je ergens kunt zien dat je in de toekomst niet veel online bent dan vind ik het nergens op slaan dat je het dan op deze manier doet. daarbij als iemand een topic opent vind ik het laag van haar dat ze dan gelijk boos doet terwijl het gewoon netjes gedaan is


    Dat vind jij. Ik zou het ook niet helemaal appreciëren als mensen zonder te vragen mijn RPG herstarten. Al is er nog mijn naam in vernoemd en is er in mijn gb een bericht geplaatst.


    That is a perfect copy of reality.

    laat ook maar-__-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan