• Voor al je OOC berichten en om lekker te kletsen :Y)


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    En daarbij, misschien heb je het nooit gezegd dat je haar niet dankbaar bent, zo komt het wel over :')


    That is a perfect copy of reality.

    IrishNialler schreef:
    laat ook maar-__-



    Ik geef gewoon mijn mening. Net zoals jij doet.


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    En daarbij, misschien heb je het nooit gezegd dat je haar niet dankbaar bent, zo komt het wel over :')
    omdat het me gewoon dood irriteerd
    en jij zegtj e mening en ik zeg dat ik klaar ben met heel dit gedoe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sommige dingen zijn nu eenmaal belangrijker dan Q. Zo ook voor haar. Accept it.
    Ik snap dat jullie verder willen, maar jezus christ, heb een beetje geduld .-.


    That is a perfect copy of reality.

    En nu stop ik ook, ik heb iets te leren.


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    Sommige dingen zijn nu eenmaal belangrijker dan Q. Zo ook voor haar. Accept it.
    Ik snap dat jullie verder willen, maar jezus christ, heb een beetje geduld .-.
    ik accepteerd dat echt wel maar op zijn minst even een klein berichtje of gewoon van te voren wat regelen zou ook wel eens fijn zijn. en ik heb geduld en ik zal ook braaf wachten maar ik ga hier niet 3 maanden wachten om haar daar heb ik geen zin in. als deze rpg moet stoppen dan stop ik nu ipv nog drie maanden me ergeren en moeten wachte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wow wat een heisa zeg xd. Ik denk dat Fergie heus wel komt, maar dan moeten we wel nodig met haar in overleg gaan hoe we dat doen als de rpg weer vol is. Of zij opent of dat iemand anders het gaat openen.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    hou maar op met dit het heefttoch geen zin en ik moet ook eve gaanmoet de hoorn van de eenhoorn en de staart nog afmaken

    IrishNialler schreef:
    (...) ik accepteerd dat echt wel maar op zijn minst even een klein berichtje of gewoon van te voren wat regelen zou ook wel eens fijn zijn. en ik heb geduld en ik zal ook braaf wachten maar ik ga hier niet 3 maanden wachten om haar daar heb ik geen zin in. als deze rpg moet stoppen dan stop ik nu ipv nog drie maanden me ergeren en moeten wachte


    Na een week ben ik dit al weer vergeten en d'r staan andere - wat meer tijd kostende - RPGs in de mijn topics, dus die hebben ook voorrang. Als Fergie echt niet meer on komt is het jammer voor de RPG. But look, vele RPGs halen het eerste topic nog niet eens omdat niemand een rol invult. Het kan dus nog erger :')
    Of omdat de eigenaar als maar de rollen niet invult :')


    That is a perfect copy of reality.

    IrishNialler schreef:
    geowon rare mensen die bestaan op de wereld......


    Dus alleen omdat jij niet verder kan met je personage en je niets beters te doen hebt dan Quizlet is het meisje die het waarschijnlijk kei druk heeft raar? Nou sorry hoor maar dan ben jij de enige rare hier. Heel egoïstisch. Poeh.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Murderhouse schreef:
    (...)

    Dus alleen omdat jij niet verder kan met je personage en je niets beters te doen hebt dan Quizlet is het meisje die het waarschijnlijk kei druk heeft raar? Nou sorry hoor maar dan ben jij de enige rare hier. Heel egoïstisch. Poeh.
    wie zegt hier dat ik het nubover haar heb. Die conclussie trek jij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)wie zegt hier dat ik het nubover haar heb. Die conclussie trek jij


    Wel, er wordt de hele tijd over Fergie gepraat en dan kom jij aan met dat berichtje.
    Bluffen kunnen we allemaal, niet?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Murderhouse schreef:
    (...)

    Wel, er wordt de hele tijd over Fergie gepraat en dan kom jij aan met dat berichtje.
    Bluffen kunnen we allemaal, niet?
    weetje way je hebt gelijk en weet je waarom. Omdat ik rwoon heel haar niet begripjp en dat zal wel weer eens aan mij liggen net zoals altijd alles aan mij ligt en nooit een kerr aan iemand anders


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    hou gewoon op met dat geruzie we wachten gewoon oke?

    Ooo, nog zo'n cliché meisje met o-zo'n-hard-verleden die toch zo onzeker is? Of zit ik verkeerd?

    Ja, het ligt inderdaad aan jou, ja.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.