• Voor al je OOC berichten en om lekker te kletsen :Y)


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Jeej ik heb allea al af hoefde alleen bio te maken

    En Halloween is episode .. ? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Gewoon Halloween part 1 en 2 haha.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik snap er echt geen ene zak van, HAHA


    That is a perfect copy of reality.

    HAHAHA. Had ik eerst ook, maar ik weet niet of ik van je mag spoileren. Heb je Tate's gefluit al gehoord? :'D


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Troubletime schreef:
    HAHAHA. Had ik eerst ook, maar ik weet niet of ik van je mag spoileren. Heb je Tate's gefluit al gehoord? :'D


    Nee. Want mijn geluid staat heel zacht, HAHA.


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Nee. Want mijn geluid staat heel zacht, HAHA.


    Ah, loopt hij zo heel droog met die getekende tattoos enzovoort door de school, een gaaf deuntje fluitend.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 23:20 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Troubletime schreef:
    (...)

    Ah, loopt hij zo heel droog met die getekende tattoos enzovoort door de school, een gaaf deuntje fluitend.


    Het begin van Pilot? Straks zitten er twee fangirlende mensen hier, HAHAHA.


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Het begin van Pilot? Straks zitten er twee fangirlende mensen hier, HAHAHA.


    Nee in het midden geloof ik o-o. Join the club HAHAHA.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Waar gaat die serie over? Ik heb een nieuwe verslaving nodig :')


    Spoiler alert: you will save yourself

    DIE LACH VAN TATE..AAAHAHAHAHAHA. Die was so eng :c


    That is a perfect copy of reality.

    NEE DIE LACH IS GEWELDIG HAHAHA. En dan hoor je echt zo: 'Mommy' HAHAHAHA.

    De serie gaat over Tate en Violet, een gestoorde psychopaat en een depressief meisje, die een relatie krijgen en de serie is zeg maar horror/thriller wat het nog geweldiger maakt. Ook doet Tate wat maar dat ga ik niet zeggen want dan spoiler ik ;c.

    Ik vind het echt geweldig als Violet vecht met Leah. En dan in die kelder Tate in de schommelstoel met z'n Normal people scare me shirt: 'So this is the cokewhore' HAHAHA.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Troubletime schreef:
    NEE DIE LACH IS GEWELDIG HAHAHA. En dan hoor je echt zo: 'Mommy' HAHAHAHA.

    De serie gaat over Tate en Violet, een gestoorde psychopaat en een depressief meisje, die een relatie krijgen en de serie is zeg maar horror/thriller wat het nog geweldiger maakt. Ook doet Tate wat maar dat ga ik niet zeggen want dan spoiler ik ;c.

    Ik vind het echt geweldig als Violet vecht met Leah. En dan in die kelder Tate in de schommelstoel met z'n Normal people scare me shirt: 'So this is the cokewhore' HAHAHA.

    Dat stuk heb ik dus net gezien. Oh, dat meisje heette Leah? Ja, mijn geluid staat te zacht om alle namen te horen. Maar ik zat niet op te letten en opeens die lach. Ik schrok me echt de pleuris man, HAHA. Moet ik seizoen 2 overslaan? :3
    Ik begin nu aan episode 2, WOOPWOOP.


    That is a perfect copy of reality.

    Als ik jou was zou ik gewoon het proberen. Ik wil het niet omdat ik fan ben van Violate waardoor ik Kyle en Zoë ook meteen leuk vind. Dat Evan Kit speelt in 2 lijkt mij wel wat leuker maar Taissa speelt er niet in. Daarom wil ik het niet eens proberen.

    IK MOET HET GEWOON KWIJT. ALS JE NIET WILT LEZEN WAAR BEST VEEL OM DRAAIT IN SEIZOEN 1 EN JE HET ZELF WILT KIJKEN MOET JE VOORAL NIET OP DE SPOILER BUTTON KLIKKEN.

    Tate heeft Vivien - de moeder van Violet - verkracht :Y).

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 23:49 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Troubletime schreef:
    Als ik jou was zou ik gewoon het proberen. Ik wil het niet omdat ik fan ben van Violate waardoor ik Kyle en Zoë ook meteen leuk vind. Dat Evan Kit speelt in 2 lijkt mij wel wat leuker maar Taissa speelt er niet in. Daarom wil ik het niet eens proberen.

    IK MOET HET GEWOON KWIJT. ALS JE NIET WILT LEZEN WAAR BEST VEEL OM DRAAIT IN SEIZOEN 1 EN JE HET ZELF WILT KIJKEN MOET JE VOORAL NIET OP DE SPOILER BUTTON KLIKKEN.

    Tate heeft Vivien - de moeder van Violet - verkracht :Y).


    TO MUCH INFORMATION.


    Sommige momenten zit ik echt zo van: I'M TOOO YOUNG FOOR THIIIISS XD.


    That is a perfect copy of reality.