• Voor al je OOC berichten en om lekker te kletsen :Y)


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    IrishNialler schreef:
    (...) Dat kan wel maar daar is Fergie het niet mee eens


    Hoe weet je dat?


    That is a perfect copy of reality.

    Dat is balen. Maar ze had ook gewoon in de regels kunnen zetten, als ik niet online ben mag een persoon de topic aanmaken als de rpg vol is.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Deze rpg is een keertje her-opend door iemand anders en toen waren we ermee bezig toen zij het stopte


    Spoiler alert: you will save yourself

    wat LegoIas zegt

    iemand heeft het heropent met de credits naar haar en een bericht. toen is zij na een paar weken ineen gegaan terwijl wij haar de optie gaaven om het volgende topic te openen. Na een hoop heisa moest hij dicht. Maar ik heb een mod om hulp gevraagd wat we nu mogen / kunnen / moeten doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LegoIas schreef:
    Deze rpg is een keertje her-opend door iemand anders en toen waren we ermee bezig toen zij het stopte


    Omdat die RPG helemaal gekopieerd was, zal ik ook niet zo leuk vinden :')


    That is a perfect copy of reality.

    Kan ik ergens met Liam heen? ^^


    How far is far

    Je kan nergens mer Liam heen omdat de rpg vol is.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    ik hoop da ze snel onn komt

    Nou, ik weet bijna zeker dat het niet gaat gebeuren vandaag!


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Lorum schreef:
    (...)

    Omdat die RPG helemaal gekopieerd was, zal ik ook niet zo leuk vinden :')
    ja maar er was wel haar naam in vernoemd en ze hebben haar ook netjes een berichtje gestuurd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    we kunnen ook voor even eennieuwe openen endan als ze r weer is opent zij weer de nieuwe

    Dan hade ze moeten wachten op de reactie van Fergie voordat ze de rpg maken. Want je weet nooit hoe die persoon over je rpg denkt als je het kopiert.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Laten we hier nu niet over gaan ruziën het lost niks op
    Ik denk dat we het beste kunnen wachten op het berichtje van de mod


    Spoiler alert: you will save yourself

    Snowqeeun schreef:
    Dan hade ze moeten wachten op de reactie van Fergie voordat ze de rpg maken. Want je weet nooit hoe die persoon over je rpg denkt als je het kopiert.
    dat duurde zowat een maand...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    wacht als we nou een paar berichten verwijderen zouden we dan weer heel even verder kunnen