• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik probeer een samenvatting te schrijven. It's not working ='D Ik heb wel eindelijk een cover!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik probeer een samenvatting te schrijven. It's not working ='D Ik heb wel eindelijk een cover!

    Haha aww, ik kom ook alsmaar niet verder met mijn eerste hoofdstukje, frustrerend .-.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vinden jullie dat een proloog korter moet zijn dan je andere hoofdstukken of maakt dat voor jullie niet echt uit?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noraley schreef:
    Vinden jullie dat een proloog korter moet zijn dan je andere hoofdstukken of maakt dat voor jullie niet echt uit?

    Maakt niet uit denk ik, maar ik zou de proloog niet té lang doen anders leest niemand het :x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Maakt niet uit denk ik, maar ik zou de proloog niet té lang doen anders leest niemand het :x


    Meh, hij is 975 woorden :c ik ga maar proberen om het in te korten ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noraley schreef:
    (...)

    Meh, hij is 975 woorden :c ik ga maar proberen om het in te korten ><

    Mijne is langer haha, 975 woorden valt wel mee


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jullie schrijven echt veel !
    Dat lukt mij niet hahaha..
    Vandaar dat ie pas de 10e start, dan kan ik vooruit schrijven als het lukt (:


    May the odds be ever in your favour...

    Happily schreef:
    Jullie schrijven echt veel !
    Dat lukt mij niet hahaha..
    Vandaar dat ie pas de 10e start, dan kan ik vooruit schrijven als het lukt (:

    Haha oh ik heb ook nog niet zoveel, haha. Ik kom niet meer verder, als ik nu al vast loop dan... ugh xd


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb er nu 876, 99 woorden vanaf gehaald :] Dat vind ik toch iets beter, zodat ik mensen niet afschrik hahah :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizor schreef:
    (...)
    Haha oh ik heb ook nog niet zoveel, haha. Ik kom niet meer verder, als ik nu al vast loop dan... ugh xd


    Precies !
    Heb ik meestal met verhalen.
    Dat ik vastloop (:


    May the odds be ever in your favour...

    Happily schreef:
    (...)

    Precies !
    Heb ik meestal met verhalen.
    Dat ik vastloop (:

    Me too, haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Noraley schreef:
    Ik heb er nu 876, 99 woorden vanaf gehaald :] Dat vind ik toch iets beter, zodat ik mensen niet afschrik hahah :'D


    Ik heb eigenlijk nooit een vast aantal woorden. Het ene hoofdstuk kunnen het 300 woorden zijn, bij de volgende 1500, hangt er net vanaf wat je kwijt kan in een hoofdstuk (:

    Fili schreef:
    (...)

    Ik heb eigenlijk nooit een vast aantal woorden. Het ene hoofdstuk kunnen het 300 woorden zijn, bij de volgende 1500, hangt er net vanaf wat je kwijt kan in een hoofdstuk (:


    Het ligt er bij mij aan, maar de proloog wil ik toch wel aantrekelijk maken [: anders dan had het hoofdstuk makkelijk aan de 2000 woorden gezeten, maar dan kwam de kern minder goed naar voren ^^

    Ik heb eigenlijk heel mijn proloog geschreven om één zin :'D Maar ja, die zin moest uitgesproken worden, dus schreef ik er een proloog voor (krul)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pfff... Ik wilde rustig beginnen in mijn verhaal. Eerst de personages goed voorstellen enzovoort. Maar voor mijn gevoel is het nu erg saai.
    Ik ben vooral bang dat als ik het nu al spannend maak, ik de 50000 woorden nooit haal. Hoe doen jullie dit?


    I am an idiot, I move.

    Gestalt schreef:
    Pfff... Ik wilde rustig beginnen in mijn verhaal. Eerst de personages goed voorstellen enzovoort. Maar voor mijn gevoel is het nu erg saai.
    Ik ben vooral bang dat als ik het nu al spannend maak, ik de 50000 woorden nooit haal. Hoe doen jullie dit?


    Ghehehe, rustig beginnen en personages kleur geven ^^
    Het is voor iedereen anders, ik kan ook niet meteen midden in geweld en rotzooi beginnen, puur omdat het voor mij niet goed voelt, en daar gaat het uiteindelijk om. Je moet zelf achter je verhaal staan, dan doen de lezers dat uiteindelijk ook.