• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh gosh. Ik ben zo slecht met samenvattingen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Het is ook heel lang geleden en waren maar twee hoofdstukken :') Uhm, ik heb nog geen echte samenvatting, was meer bezig met de personages, maar het gaat over Rikki. Ze is rechercheur en komt na de moord op de dochter van haar vriend in aanraking met geestverschijningen die haar steeds stukken van een haast onbegrijpelijk lied laten horen vol raadsels en beeldspraken en dan blijken er verbanden te zijn met andere zaken en verandert een normaal onderzoek in een race tegen de klok.


    Zwaar gaaf! :9~
    Wanneer je 'm online hebt staan, wil je het me dan zeggen? Mijn abo heb je namelijk! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Zwaar gaaf! :9~
    Wanneer je 'm online hebt staan, wil je het me dan zeggen? Mijn abo heb je namelijk! :3


    Key key c:


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Key key c:


    Yaay! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb een nieuw idee omdat het huidig een beetje te veel overeenkomsten vertoonde met dat van Lizor; maar deze keer Sci-Fi dus mij ga je hier niet meer terug zien ^^ veel succes allemaal :)


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Abu schreef:
    Ik heb een nieuw idee omdat het huidig een beetje te veel overeenkomsten vertoonde met dat van Lizor; maar deze keer Sci-Fi dus mij ga je hier niet meer terug zien ^^ veel succes allemaal :)


    Awh, byeeee. Jij ook heel veel succes c;


    Happy Birthday my Potter!

    man man man, mijn verhaal heeft 16 abo's al... en ik betrap mezelf erop dat ik niets te schrijven weet om die mensen ook meteen tevreden mee te stellen :/

    Fili schreef:
    man man man, mijn verhaal heeft 16 abo's al... en ik betrap mezelf erop dat ik niets te schrijven weet om die mensen ook meteen tevreden mee te stellen :/


    Dat is nice! Mijn verhaal heeft er iets van 7 ofseu, terwijl de proloog nog niet eens online staat! :p
    Maar hoezo weet je niets te schrijven? Weet je het echt niet of vind je het gewoon niet goed genoeg? Slaap er anders even over en schrijf het morgen? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zozo, jullie scoren abo's. Lekker bezig!


    Happy Birthday my Potter!

    Mijne heeft er 17 :'DD Yay!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Dat is nice! Mijn verhaal heeft er iets van 7 ofseu, terwijl de proloog nog niet eens online staat! :p
    Maar hoezo weet je niets te schrijven? Weet je het echt niet of vind je het gewoon niet goed genoeg? Slaap er anders even over en schrijf het morgen? (:


    Nou ja, meer het niet goed genoeg vinden. Ik vind het heel wat abo's voor een verhaal dat nog niet begonnen is xD

    Ik heb besloten mijn thriller uit te gaan werken, dus ik ga jullie gezellig lastig vallen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lizor schreef:
    Mijne heeft er 17 :'DD Yay!


    Dat is veel :O

    Mijne heeft er nog geen hahaah..


    May the odds be ever in your favour...

    Ik voeg me ook even bij dit topic :] Aangezien mijn verhaal online staat nu en ik doe echt al duizend uur over de proloog, maar muziek leidt me echt de hele tijd af ;_;


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Happily schreef:
    (...)

    Dat is veel :O

    Mijne heeft er nog geen hahaah..

    Haha aww, maar bij mij gaat het ook echt heel snel : o Ik heb er nu 21


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.