• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lizor schreef:
    (...)
    Sounds epic! Ik ben benieuwd (:


    Dankje! :3
    Ik moet alleen nog een reden bedenken over waarom hij nou juist ook de exen van zijn zus wil vermoorden, hoewel ik daar al wel een idee voor heb. :3

    Weet iemand toevallig namen voor de broer, zus en moordernaar? En ideeën/tips zijn ook altijd gewaardeerd! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ik ben aan het brainstormen geweest, en ik denk dat ik ongeveer een vaag idee heb van wat ik wil gaan doen:

    Een meisje (ik weet nog helemaal geen namen, van niemand) heeft een relatie met een jongen. De relatie loopt mis en de jongen vermoord haar. De broer van het meisje komt erachter dat hij (de ex van het meisje dus) zijn zus heeft vermoord, en hij zet alles op alles om hem te vinden en te vermoorden. Alleen, de broer slaat door en wil niet alleen de moordernaar van zijn zus vermoorden, maar ook al haar exen.
    De broer is zichzelf niet meer, en zijn ouders merken dat. Echter, de ouders denken dat hij overstuur is over de dood van zijn zus, en hebben geen idee dat de broer zelf een moordernaar is geworden.


    Ik weet dus nog helemaal geen namen, en dit is slechts een ruwe schets van het idee dat ik graag zou willen uitwerken. Wat vinden jullie ervan?


    Haha, das briljant en twisted. Een goed voorbeeld van wat wraakgevoelens allemaal wel niet met je kunnen doen. Ik zou het wel willen lezen ^^

    Edit: Ik haal hier btw bijna altijd mijn namen vandaan. Misschien dat jullie daar wat aan hebben?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 14:08 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Gibbs schreef:
    (...)

    Dankje! :3
    Ik moet alleen nog een reden bedenken over waarom hij nou juist ook de exen van zijn zus wil vermoorden, hoewel ik daar al wel een idee voor heb. :3

    Weet iemand toevallig namen voor de broer, zus en moordernaar? En ideeën/tips zijn ook altijd gewaardeerd! (:

    Broers zijn altijd overprotective, misschien kan je daar iets mee doen, haha.
    En kijk hier eens op klik, daar vind ik meestal mijn namen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rider schreef:
    (...)

    Haha, das briljant en twisted. Een goed voorbeeld van wat wraakgevoelens allemaal wel niet met je kunnen doen. Ik zou het wel willen lezen ^^

    Edit: Ik haal hier btw bijna altijd mijn namen vandaan. Misschien dat jullie daar wat aan hebben?


    Haha dankje, en jaa zeker! Wraak kan veel met je doen! :3
    En ik ga eens op die site kijken, thanksies! (:

    Lizor schreef:
    (...)
    Broers zijn altijd overprotective, misschien kan je daar iets mee doen, haha.
    En kijk hier eens op klik, daar vind ik meestal mijn namen.


    Haha zekers, ik heb denk ik al een idee, en waarschijnlijk gaat ie niet alléén bij haar exen langs. :3 Maar ik ga nog even goed nadenken daarover, ik wil mijn verhaal namelijk niet overhaast beginnen en daardoor afraffelen.
    En ik ga ook even op jouw site kijken, thanks! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lizor schreef:
    Is er misschien iemand die mijn proloog zou willen lezen en beoordelen op onder andere spelling? Het mag heel streng zijn ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Is er misschien iemand die mijn proloog zou willen lezen en beoordelen op onder andere spelling? Het mag heel streng zijn ^^


    Ik wil dat wel doen, stuur maar door in een pb'tje ^^


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Lizor schreef:
    (...)


    Ik wil het wel voor je lezen hoor. Ik kan alleen niet 100% garanderen dat ik alle spellingsfouten e.d. eruit zal kunnen halen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik heb nu 3000 woorden maar weet nog altijd niet zeker of ik met dit idee ga meedoen of niet ;p

    Een korte samenvatting:
    Quentin (nog niet zeker van de naam, wordt waarschijnlijk nog aangepast), een jongeman van 28 heeft maar 1 doel in zijn leven: jongens sparen van de pijn die hij zelf jaren geleden heeft ervaren. Zijn slachtoffers zijn jonge meisjes, bedriegsters, die het niet verdienen om te leven. Zijn moorden zijn altijd zorgvuldig gepland zodat hij nooit gepakt zou kunnen worden, net zoals zijn grote idool Jack the Ripper, wilt hij beroemd worden als een moordenaar waarvan de identiteit nooit geweten is. Maar dan wordt zijn leven verstoord door de komst van een onbekende vrouw, Quentin wordt door haar aangetrokken maar de angst om opnieuw te bedrogen te worden zit diep en hij vreest dat de lust om haar te vermoorden uiteindelijk de overhand zal nemen.


    (ik ben niet zo goed in samenvattingen, maar dat is het wel ongeveer)


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Mijn topics!
    Weet iemand er een goede stad om mijn verhaal te laten afspelen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    Mijn topics!
    Weet iemand er een goede stad om mijn verhaal te laten afspelen?


    Wat voor verhaal is het?


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Abu schreef:
    (...)

    Wat voor verhaal is het?


    Klik! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Abu schreef:
    (...)

    Ik wil dat wel doen, stuur maar door in een pb'tje ^^

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik wil het wel voor je lezen hoor. Ik kan alleen niet 100% garanderen dat ik alle spellingsfouten e.d. eruit zal kunnen halen.

    Maakt niet uit, het gaat er ook om dat verschillende mensen het lezen en een menig geven (: Ik stuur jullie wel even een pb'tje. Alvast bedankt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    In principe kan dat overal gebeuren; maar misschien is het gemakkelijk als je een stad neemt die je al kent;
    als het in een dorp gebeurt waar er misschien maar 1 bushalte is, maakt dat het verhaal nog mysterieuzer denk ik maar je kan het even goed in een grote stad laten afspelen zoals Antwerpen :)


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Abu schreef:
    In principe kan dat overal gebeuren; maar misschien is het gemakkelijk als je een stad neemt die je al kent;
    als het in een dorp gebeurt waar er misschien maar 1 bushalte is, maakt dat het verhaal nog mysterieuzer denk ik maar je kan het even goed in een grote stad laten afspelen zoals Antwerpen :)


    Probleem: ik ken alleen ons dorp en 2 dorpen er rond een beetje, en die wil ik niet in mijn verhaal steken. Omdat... nu ja, ik vind dat eng...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    Probleem: ik ken alleen ons dorp en 2 dorpen er rond een beetje, en die wil ik niet in mijn verhaal steken. Omdat... nu ja, ik vind dat eng...


    Waarom vindt je er niet gewoon zelf één uit?
    Klein dorpje, je geeft het een naam, denkt na over de omgeving, zet er een bushalte in, klaar c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.