• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het best. Doen we een uur of een half uur?


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Ik vind het best. Doen we een uur of een half uur?

    Een half uur, want een uur ga ik niet volhouden, ik voel me namelijk niet echt lekker en ik heb geen zin om over mijn computer heen over te geven of zo, hehe ;p


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dus we beginnen nu?


    Happy Birthday my Potter!

    Ja (: succes!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het half uur is voorbij (: Hoeveel woorden heb jij? Ik heb er 906


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb er 997. Eerste hoofdstuk eindelijk afgerond en begonnen aan het tweede hoofdstuk. Man, dit had ik echt even nodig :')


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Ik heb er 997. Eerste hoofdstuk eindelijk afgerond en begonnen aan het tweede hoofdstuk. Man, dit had ik echt even nodig :')

    Nice ^^ en ik ook haha, morgen weer? Zelfde tijd en weer een half uur? Ik ga nu nog even snel het hoofdstukje afschrijven


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Nice ^^ en ik ook haha, morgen weer? Zelfde tijd en weer een half uur? Ik ga nu nog even snel het hoofdstukje afschrijven


    Nou, morgen ga ik met mijn zus winkelen, dus dan kan ik niet. Misschien dat de anderen kunnen? Ik kan woensdag wel weer gewoon denk ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Nou, morgen ga ik met mijn zus winkelen, dus dan kan ik niet. Misschien dat de anderen kunnen? Ik kan woensdag wel weer gewoon denk ^^

    Oké is goed en als andere niet kunnen doe ik het wel gewoon met mezelf haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wie doet er om 2 uur mee met een half uur Wordwar? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.