• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tolstoy schreef:
    (...)

    Waarom vindt je er niet gewoon zelf één uit?
    Klein dorpje, je geeft het een naam, denkt na over de omgeving, zet er een bushalte in, klaar c:


    That's a great idea (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn story + proloog staan online! (dance)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gibbs schreef:
    Ik ben aan het brainstormen geweest, en ik denk dat ik ongeveer een vaag idee heb van wat ik wil gaan doen:

    Een meisje (ik weet nog helemaal geen namen, van niemand) heeft een relatie met een jongen. De relatie loopt mis en de jongen vermoord haar. De broer van het meisje komt erachter dat hij (de ex van het meisje dus) zijn zus heeft vermoord, en hij zet alles op alles om hem te vinden en te vermoorden. Alleen, de broer slaat door en wil niet alleen de moordernaar van zijn zus vermoorden, maar ook al haar exen.
    De broer is zichzelf niet meer, en zijn ouders merken dat. Echter, de ouders denken dat hij overstuur is over de dood van zijn zus, en hebben geen idee dat de broer zelf een moordernaar is geworden.


    Ik weet dus nog helemaal geen namen, en dit is slechts een ruwe schets van het idee dat ik graag zou willen uitwerken. Wat vinden jullie ervan?



    Is ''Stervend Verlies'' een mooie titel voor mijn verhaal? Of weten jullie iets ofseu? Ik ben een ramp in namen en titels. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)


    Is ''Stervend Verlies'' een mooie titel voor mijn verhaal? Of weten jullie iets ofseu? Ik ben een ramp in namen en titels. :'D


    Ik vind "Stervend verlies" heel mooi. Vooral omdat als iemand sterft je die persoon al verliest en het dus haast een mooi stijlfiguur is ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Gibbs schreef:
    (...)


    Is ''Stervend Verlies'' een mooie titel voor mijn verhaal? Of weten jullie iets ofseu? Ik ben een ramp in namen en titels. :'D

    Stervend Verlies is een beetje een rare titel vind ik haha. Misschien iets van "Vermoorde Liefde" idk ik ben ook erg slecht in titels


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yaaay, mijn samenvatting is af en cover is ook in de maak! :3
    Wat vinden jullie? En als er spellingfouten inzitten, zeg het dan alsjeblieft! ^^

    De relatie tussen Sarah en Damian is perfect. Althans, dat is wat de buitenwereld denkt. Niemand weet dat Sarah en haar vriend vaak ruzie maken. Pas wanneer Sarah dood gevonden wordt in een meertje gaan mensen nadenken. Wat is er gebeurt? En wie is de dader?
    Jason, de oudere broer van Sarah, komt er al snel achter wie zijn zus heeft vermoord, en hij zint op wraak. Jason wil kostte wat het kost dat de moordenaar ondergaat wat zijn zusje is aangedaan, en hij gaat dan ook op zoek naar de persoon die Sarah vermoord heeft. Tijdens zijn zoektocht bedenkt Jason zich dat hij niet alleen de moordenaar om zeep wil helpen, maar dat hij iedereen die zijn zusje ooit pijn heeft gedaan zal moeten boeten. Jason maakt een lijst van mensen van wie hij weet dat zijn zusje ooit last had, en gaat op jacht.
    Iedereen merkt wel dat Jasons gedrag veranderd is, maar ze denken dat hij rouwt om Sarah. Niemand weet wat er echt aan de hand is.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Yaaay, mijn samenvatting is af en cover is ook in de maak! :3
    Wat vinden jullie? En als er spellingfouten inzitten, zeg het dan alsjeblieft! ^^

    De relatie tussen Sarah en Damian is perfect. Althans, dat is wat de buitenwereld denkt. Niemand weet dat Sarah en haar vriend vaak ruzie maken. Pas wanneer Sarah dood gevonden wordt in een meertje gaan mensen nadenken. Wat is er gebeurt? En wie is de dader?
    Jason, de oudere broer van Sarah, komt er al snel achter wie zijn zus heeft vermoord, en hij zint op wraak. Jason wil kostte wat het kost dat de moordenaar ondergaat wat zijn zusje is aangedaan, en hij gaat dan ook op zoek naar de persoon die Sarah vermoord heeft. Tijdens zijn zoektocht bedenkt Jason zich dat hij niet alleen de moordenaar om zeep wil helpen, maar dat hij iedereen die zijn zusje ooit pijn heeft gedaan zal moeten boeten. Jason maakt een lijst van mensen van wie hij weet dat zijn zusje ooit last had, en gaat op jacht.
    Iedereen merkt wel dat Jasons gedrag veranderd is, maar ze denken dat hij rouwt om Sarah. Niemand weet wat er echt aan de hand is.

    Lol mijn hoofdpersoon heet ook Damian, awesome haha
    Het lijkt me echt awesome, ik wil het graag lezen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Lol mijn hoofdpersoon heet ook Damian, awesome haha
    Het lijkt me echt awesome, ik wil het graag lezen!


    Whahah geniusheid! :')

    En ik zet toch wel de link neer in dat andere topic, dus wanneer ie online staat zul je het wel zien. I'm glad you like it! (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Whahah geniusheid! :')

    En ik zet toch wel de link neer in dat andere topic, dus wanneer ie online staat zul je het wel zien. I'm glad you like it! (bloos)

    Oké :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb mijn hele verhaallijn uitgeschreven haha, nu weet ik in ieder geval hoe het verhaal af gaat lopen en zo. Nu alleen nog schrijven ^^.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Abu schreef:
    ik heb nu 3000 woorden maar weet nog altijd niet zeker of ik met dit idee ga meedoen of niet ;p dus wat vinden jullie?

    Een korte samenvatting:
    Quentin (nog niet zeker van de naam, wordt waarschijnlijk nog aangepast), een jongeman van 28 heeft maar 1 doel in zijn leven: jongens sparen van de pijn die hij zelf jaren geleden heeft ervaren. Zijn slachtoffers zijn jonge meisjes, bedriegsters, die het niet verdienen om te leven. Zijn moorden zijn altijd zorgvuldig gepland zodat hij nooit gepakt zou kunnen worden. Net zoals zijn grote idool Jack the Ripper, wilt hij bekend worden als een moordenaar waarvan de identiteit nooit geweten is. Maar dan wordt zijn leven verstoord door de komst van een onbekende vrouw, Quentin wordt door haar aangetrokken maar de angst om opnieuw bedrogen te worden zit diep en hij vreest dat de lust om haar te vermoorden uiteindelijk de overhand zal nemen.


    (ik ben niet zo goed in samenvattingen, maar dat is het wel ongeveer)


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    En geweldige ideeën hier allemaal ! Ik vraag me wel stiekem af hoeveel verhalen van degene die al zijn ingestuurd zullen overblijven op het einde van het jaar..


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Pffft. Ik heb net voor het eerst mijn hoofdpersonage helemaal uitgewerkt voor ik begin met schrijven. Wat een karwij :') Nu nog de bijpersonages en de verhaallijn uitzetten per hoofdstuk. Doen jullie dat eigenlijk ook, of beginnen jullie gewoon met schrijven?

    Btw, Lizor ik heb een abo genomen op je story. Ga straks de proloog lezen ^^

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 20:30 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Pffft. Ik heb net voor het eerst mijn hoofdpersonage helemaal uitgewerkt voor ik begin met schrijven. Wat een karwij :') Nu nog de bijpersonages en de verhaallijn uitzetten per hoofdstuk. Doen jullie dat eigenlijk ook, of beginnen jullie gewoon met schrijven?

    Btw, Lizor ik heb een abo genomen op je story. Ga straks de proloog lezen ^^


    Ik doe dat niet. Ik bedenk een verhaallijn en wie de hoofdpersoon(en) erin moet(en) worden. Dan bedenk ik me welke rol die persoon/personen heeft en ik ga gewoon aan het schrijven wanneer ik mijn verhaal goed uitgedacht heb. :3
    Waar gaat jouw verhaal over? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rider schreef:
    Pffft. Ik heb net voor het eerst mijn hoofdpersonage helemaal uitgewerkt voor ik begin met schrijven. Wat een karwij :') Nu nog de bijpersonages en de verhaallijn uitzetten per hoofdstuk. Doen jullie dat eigenlijk ook, of beginnen jullie gewoon met schrijven?

    Btw, Lizor ik heb een abo genomen op je story. Ga straks de proloog lezen ^^

    Awesome thank you! (:

    Ik heb alles ook al uitgeschreven per hoofdstuk ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.