• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lizor schreef:
    Vinden jullie het leuk om een soort write-off te doen? Ik moet mijn woorden aantal echt wat opkrikken.


    Write off? Een soort wordwar van bijvoorbeeld een half uur bedoel je?
    Ik heb slechts 2000 woorden, dus ook ik moet écht eens verder gaan met mijn story. Dus het lijkt me wel handig. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Write off? Een soort wordwar van bijvoorbeeld een half uur bedoel je?
    Ik heb slechts 2000 woorden, dus ook ik moet écht eens verder gaan met mijn story. Dus het lijkt me wel handig. (:

    Ja een wordwar haha ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja een wordwar haha ^^


    Jaa, dat klinkt wel leuk! (:
    Maar ik ga eerst die 3 hoofdstukken die ik momenteel heb dan eerst eventjes doorlezen om te weten waar ik ookalweer was gebleven.
    Kun je nagaan hoelang ik er al niet aan heb geschreven. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Is misschien wel een goed idee :')


    Happy Birthday my Potter!

    McBride schreef:
    (...)

    Jaa, dat klinkt wel leuk! (:
    Maar ik ga eerst die 3 hoofdstukken die ik momenteel heb dan eerst eventjes doorlezen om te weten waar ik ookalweer was gebleven.
    Kun je nagaan hoelang ik er al niet aan heb geschreven. :')

    Haha, dat had ik gister ook toen ik voor de eerste keer sinds twee maanden weer ging schrijven

    Kunnen jullie om 2uur? En dan een wordwar van een half uur of een uur?

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 12:04 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nou, ik kan eigenlijk vandaag niet. Morgen, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en volgende zondag wel :')


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Nou, ik kan eigenlijk vandaag niet. Morgen, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en volgende zondag wel :')

    Dat vind ik ook goed (: morgen om twee uur dan maar? Wie doet er allemaal mee? Dan maak ik even een lijstje


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Dat vind ik ook goed (: morgen om twee uur dan maar? Wie doet er allemaal mee? Dan maak ik even een lijstje


    I'm in ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik denk dat ik wel kan. Sowieso doe ik zo nog even een wordwar met mezelf en vanavond als ik weer thuis ben.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik denk dat ik wel kan. Sowieso doe ik zo nog even een wordwar met mezelf en vanavond als ik weer thuis ben.

    Leuk!

    Ik probeer nu mezelf te dwingen om te schrijven, maar ik kom niet echt ver. Mijn personage maakt namelijk een drankje van zijn eigen bloed en nog iets alleen weet ik niet wat dat zou kunnen zijn haha. Ik zit te denken aan zoiets normaals als cola.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Morgen om 2 uur kan ik niet, want ik kan de hele dag morgen niet. (krul)
    Maar deze week heb ik sowieso niet veel tijd, dus ik moet nog even kijken wanneer ik een wordwar in kan plannen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Morgen om 2 uur kan ik niet, want ik kan de hele dag morgen niet. (krul)
    Maar deze week heb ik sowieso niet veel tijd, dus ik moet nog even kijken wanneer ik een wordwar in kan plannen. (:

    Ik ga de komende weken denk ik proberen WordWars te organiseren ik moet namelijk heel veel inhalen, dus er is vast wel een keer een dag dat je mee kan doen


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik ga de komende weken denk ik proberen WordWars te organiseren ik moet namelijk heel veel inhalen, dus er is vast wel een keer een dag dat je mee kan doen


    Aah okido. ^^
    Maar vandaag en morgen dus niet. Vandaag ga ik leren voor autotheorie examen en morgen heb ik dat examen + ik ga dna naar Apeldoorn toe en ben daar de hele dag en dan pas 's nachts weer thuis.
    Dinsdag moet denk ik eventueel wel kunnen, woensdag kan niet. Donderdag kan geloof ik wel en vrijdag ook niet en het weekend wel. Maar goed, ik zie het wel. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben er ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Me too ^^ een beetje laat, maar ik was nog aan het eten haha, zullen we om kwart over beginnen? Dan heb ik even tijd om mijn spullen te pakken


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.