• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.

In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

Veel succes!

[ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 23:30 ]

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Yes! Ik bedenk net een goed idee waardoor heel het verhaal perfect in het genre past! (krul)

'The best way to predict the future is to create it'.

EIias schreef:
    Ben ik de enige die het opvalt dat het nieuwe topic niet meer bestaat? En wat gaan er veel voor Sci-Fi voor mijn gevoel :'] Ik zal nooit iets in die genre kunnen bedenken.

Bestaat ie niet meer? Niet opgevallen, eerlijk gezegd. :x

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

EIias schreef:
    Ben ik de enige die het opvalt dat het nieuwe topic niet meer bestaat? En wat gaan er veel voor Sci-Fi voor mijn gevoel :'] Ik zal nooit iets in die genre kunnen bedenken.

Ik heb hem per ongeluk verwijderd toen ik op mijn mobiel zat ;x
    Ik ben bezig met het tpic terughalen.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Gibbs schreef:
    (...)

Bestaat ie niet meer? Niet opgevallen, eerlijk gezegd. :x

Jup ik zag het alleen omdat ik daarnet een vraag had gesteld er in en keek of ze al antwoord hadden gegeven :3 Maar toen zag ik hem niet en ik dacht dat ik gewoon niet kon vinden. Maar hij bestaat blijkbaar niet meer.

@Yoda haha kan gebeuren :']

[ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 18:52 ]

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Yoda schreef:
    (...)

Ik heb hem per ongeluk verwijderd toen ik op mijn mobiel zat ;x
    Ik ben bezig met het tpic terughalen.

Stiekem maakte me dat een beetje aan het lachen. :')

En ik weet welk genre ik doen wil, maar ik weet nog totaal geen verhaallijn. Vaak komt die wel eenmaal ik weet of ik een meisje of jongen als hoofdrol hebben wil, maar dat weet ik nog niet. Want met beiden kun je zo veel op andere vlakken. :c I don't know it. Wat vinden jullie beter, een jongen of meisje als hoofdrol en waarom? Want ik kan niet kiezen, haha.

Gibbs schreef:
    (...)

Stiekem maakte me dat een beetje aan het lachen. :')

En ik weet welk genre ik doen wil, maar ik weet nog totaal geen verhaallijn. Vaak komt die wel eenmaal ik weet of ik een meisje of jongen als hoofdrol hebben wil, maar dat weet ik nog niet. Want met beiden kun je zo veel op andere vlakken. :c I don't know it. Wat vinden jullie beter, een jongen of meisje als hoofdrol en waarom? Want ik kan niet kiezen, haha.

Ik kan dus ook niet kiezen. x_x

Your make-up is terrible

Ik doe een meisje, omdat.. Ik beter kan beschrijven hoe een meisje zich zou kunnen voelen :3

'The best way to predict the future is to create it'.

Welk topic is verwijderd? Story of the year: Editie 2?

Some people are art and do art at the same time

Assassin schreef:
    (...)

Ik kan dus ook niet kiezen. x_x

Wat hebben we het toch zwaar :c

Gifts schreef:
    Welk topic is verwijderd? Story of the year: Editie 2?

Jup. Ik was hem zonet ook al aan het zoeken.
    En ik heb nog steeds geen keuze gemaakt van welk idee ik nou ga doen. -.-

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken! :'D

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

MT
    Ik heb een idee en kan niet wachten om te beginnen c:

Mijn topics.

Ik ga dit jaar ook maar meedoen. Moet toch ergens de motivatie vandaan halen om te gaan schrijven.

Ik heb opeens een idee voor een story, maar mijn word licentie is dus vandaag verlopen -.- Greaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ugh, ik heb een idee voor horror/thriller, maar dat is echt wel de eerste keer dat ik dat schrijf. Én ik ben bang dat ik midden in het verhaal vast ga lopen.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried