• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.

In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

Veel succes!

[ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 23:30 ]

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Bedankt voor de uitleg. (: Ik denk dat ik voor m'n Sci-Fi verhaal ga, omdat het al de hele dag door m'n hoofd heen spookt, minder dan m'n horror/thriller verhaal. En als ik daar nou toch niet tevreden mee ben, kan ik toch nog een keertje wisselen.

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Oh ik kreeg net een geweldig idee, maar het gaat veel tijd kosten om het uit te werken.

Your make-up is terrible

Is deze cover toegestaan?

Ontworpen door Child voor mijn eerste poging die niets werd.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Assassin schreef:
    Oh ik kreeg net een geweldig idee, maar het gaat veel tijd kosten om het uit te werken.

Gewoon proberen! Je hebt een heel jaar voor je story! :3

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Gibbs schreef:
    (...)

Technisch gezien 11 maanden. :Y)

Ik heb een aantal ideeën, maar kan niet kiezen.

[ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 17:00 ]

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

Gibbs schreef:
    (...)

Ik ga het gewoon doen, eerst even mijn andere dingen afmaken en dan aan een verhaallijn beginnen en dingen uitwerken.

Your make-up is terrible

MT :3

Wie weet al in welke genre hij/zij gaat schrijven? Ik ga voor Horror. Gewoonweg omdat ik dan eindelijk een reden heb om mijn idee uit te werken die ik al langere tijd heb :']

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

EIias schreef:

Wie weet al in welke genre hij/zij gaat schrijven? Ik ga voor Horror. Gewoonweg omdat ik dan eindelijk een reden heb om mijn idee uit te werken die ik al langere tijd heb :']

Yup, sci-fi. ;3

Your make-up is terrible

EIias schreef:

Ik ga een poging wagen tot thriller.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

EIias schreef:

Ik ga voor Sci-Fi, hoewel ik ook ideetjes voor een Thriller verhaal heb. (:

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Ik heb echt nog zo geen idee van wat ik wil schrijven, al zal het hoogstwaarschijnlijk horror-triller worden.
    Al weet ik dus niet of ik voor een bovennatuurlijke- slasher- of detectivehorror-triller ga :'D
    (Tenzij je niet in bepaalde subgenres mag schrijven, al ben ik dat tot dusver nog niet tegengekomen)
    Anderzijds, een historisch verhaal lijkt me ook episch, vooral omdat ik al een eeuwigheid over de Romeinen of Grieken of over het vroegere Egypte wil schrijven. (Ik neem aan dat dat ook onder historisch valt :'D)
    Achja, ik heb voorgenomen de maand januari te besteden aan het bedenken van een interessant plot ^_^

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

Ik weet niet zeker of mijn verhaal in het genre past :S

'The best way to predict the future is to create it'.

Assassin schreef:
    (...)

Ik ga het gewoon doen, eerst even mijn andere dingen afmaken en dan aan een verhaallijn beginnen en dingen uitwerken.

That's the spirit! *O*

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

EIias schreef:

MT
    Ook ik ga voor Sci-fi.

• Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

Ben ik de enige die het opvalt dat het nieuwe topic niet meer bestaat? En wat gaan er veel voor Sci-Fi voor mijn gevoel :'] Ik zal nooit iets in die genre kunnen bedenken.

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial