• De verhaallijn:

    Met een groep jongeren zit je in Dark Side. Geen van allen ben je blij dat je hier zit. De leiding is gewelddadig en wil met alle macht de touwtjes in handen houden. De verhaallijn is soepel en dus kun je het volledig naar wens buigen. Willen ze ontsnappen? Komen ze in opstand? Blijven ze in het weeshuis en zetten ze de boel op stelten? Who knows...

    het verpleeghuis:
    van buitenaf:


    eetzaal:


    slaapzaal:



    De jongens en meiden hebben aparte slaapzalen en aparte badkamers.

    intro

    Welkom bij Dark Side pleeghuis voor jongeren. Wij vangen jongeren op in de leeftijd van 14 tot 21 die om welke reden dan ook niet meer thuis kunnen wonen. Ontsnappen ia niet mogelijk vanwege onze locatie in een kilometers groot bos en onze nieuwste technieken.

    Vanwege de moeilijke leeftijden hebben we wel enkele regels:

    1. Om tien uur savonds gaat het licht uit en mag er niet meer op de gangen worden rondgedwaald of worden gesproken.
    2. Jongens en meisjes slapen op aparte afdelingen.
    3. Een seksuele of romantische relatie tussen jongeren in het weeshuis is streng verboden.
    4. Tussen zeven en acht uur word het ontbijt aangeboden. Ben je te laat dan heb je geen ontbijt.
    5. Roken en drinken zijn ten strengste verboden.
    6. Om 5 uur wordt het diner aangeboden. Hiervoor Geld hetzelfde als bij het ontbijt. Te laat is geen eten.
    7. Opstandig gedrag wordt niet getolereerd.
    8. Schooluniformen moeten ten alle tijden tijdens schooltijden worden gedragen!
    9. Van 9 tot 3 is er school, met pauze's van 10:00 tot 10:15 en van 12:00 tot 12:45.
    10. Klusjes worden gedaan in je vrije tijd, na het avondeten.
    11. electronica mogen één keer in de week worden gebruikt, op zaterdag in het weekend van 11 tot 12.
    12. Er wordt geen contact gezocht met mensen buiten het pleeghuis.
    13. Van 7 tot 8 is het stiltetijd, er word dan niet gesproken.
    14. Op zondag is er van 12 tot 3 een groepsactiviteit waaraan alle jongeren verplicht deelnemen.

    Wanneer iemand zich niet aan de regels houd, zullen er consequenties volgen. De leiding mag zelf deze consequenties opstellen, naargelang van de overtreding


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Waarom hier:
    Foto/uiterlijk:
    Nieuw/ hoelang hier:
    extra

    regels:

    1. Schrijven in de eerste persoon
    2. Stukken schrijven van minimaal 5 regels. Af en toe een kort antwoord kan, maar probeer lange stukken met gevoelens etc. te schrijven zodat anderen er goed op kunnen reageren
    3. ervaring hoeft niet, maar is wel handig ;)
    4. Drama is prima, net als 16+,maar houdt het beperkt!
    5. Geen eendagsRPG!
    6. En probeer je personage zo gedetailleerd mogelijk te maken, geen perfecte personages please!
    7. Have fun :P



    Girls: VOOR NU VOL
    Ayalynn Denola - Rawiyah
    Nova McCarter - DevIce
    Nicole Brendalynn "Brandy" Martin. - Kayal
    Jolene Heather Cain - Meraki
    Maison Grase McLoid - weak
    Jane Bennet -LittleNinja
    Jules Charlotte Hastings- dumbledore
    Giselle Cémentine des Barres

    Boys:
    Ryder Finn Valentiné Montgomery - dumbledore
    ]Thomas Daniel Smiths. - bootin
    Raven Henderson - Lovelost
    Chase Aiden Walker -Meraki
    Christyan Raeder - DevIce

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:58 ]


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Mag ik een meisje?


    El Diablo.

    Mag ik ook een meisje?

    Misschien moet je ook wat rpg regels instellen...


    Bowties were never Cooler

    ^^ Is prima!

    Ja, ik dacht dat ik die erbij had zitten maar kennelijk niet dus :(


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Seems Fun, I'm in :)

    Ik ga ook voor een meisje als dat mag ;)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Eh, het klinkt op zich wel geinig, maar ik vraag me af hoe jullie eigenlijk schrijven, haha. Dat het kortere posts zijn maakt me niet uit, maar schrijft iedereen wel in goed Nederlands en niet als
    'Ik loop daarheen en zeg: hoi!', haha, als jullie begrijpen wat ik bedoel.


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Eh, het klinkt op zich wel geinig, maar ik vraag me af hoe jullie eigenlijk schrijven, haha. Dat het kortere posts zijn maakt me niet uit, maar schrijft iedereen wel in goed Nederlands en niet als
    'Ik loop daarheen en zeg: hoi!', haha, als jullie begrijpen wat ik bedoel.


    Hmm, goede vraag
    BUSTED
    Neenee, ik denk niet dat ik zo schrijf ;)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Meraki schreef:
    Eh, het klinkt op zich wel geinig, maar ik vraag me af hoe jullie eigenlijk schrijven, haha. Dat het kortere posts zijn maakt me niet uit, maar schrijft iedereen wel in goed Nederlands en niet als
    'Ik loop daarheen en zeg: hoi!', haha, als jullie begrijpen wat ik bedoel.


    Daar zit iets in ja, maar ik denk dat dat met de meesten wel goed zit, hoor. Je merkt het meestal ook al wel bij het beschrijven van je personages toch?


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Ik begin ook met een meisje, misschien later nog een jongen erbij ;)

    Volledige naam: Nova McCarter
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Nova heeft het hart op haar tong. Zonder erbij na te denken floept ze er van alles uit. Meestal bedenkt ze later dat het misschien niet zo handig was om hardop te zeggen wat ze denkt. Ze doet echt haar best om erop te letten, maar tot op heden is dat niet gelukt, en haar kennende gaat dat ook niet komen. Doordat ze toch oprecht is kan het haar ook goede dingen brengen. Mensen weten wat ze aan haar hebben en ze zal niet snel oneerlijk zijn. Toch is ze voorzichtig met mensen, als ze iemand niet kent weet ze niet wat ze kan verwachten en zal ze een beetje de kat uit de boom kijken. Daarom kan ze af en toe wat afstandelijk doen. Vriendinnen zijn erg belangrijk voor haar en weten dan ook alles. Ze houdt ervan om lekker met ze te kletsen of af een toe een meidendagje te houden. Nova is een meisje meisje en houd van shoppen, optutten en dagjes met vriendinnen. Ze heeft nooit veel make-up, soms en beetje mascara en wat blush, maar ze kan uren bezig zijn met haar haar, dat is haar heiligdom. Voor vrienden en familie gaat ze door het vuur, alhoewel het met haar ouders een tikkeltje anders zit. Nova heeft er een handje van om rotzooi uit te halen of een keer flink uit haar vel te springen. Hierdoor is ze een aantal keer door de politie thuisgebracht en haar vader was daar helemaal niet blij mee. Ze probeert alles om zich af te zetten tegen haar ouders, om ze te laten zien dat ze niet haar leven kunnen beheersen. Nova is iemand die door haar lengte erg vaak onderschat word in haar kunnen, daarom toont ze altijd de volle 100% als ze ergens voor gaat. Nova is half-Italiaanse en heeft hiervan het temperament meegekregen, hierdoor voelt ze zich snel aangevallen en zal ze zeker niet aarzelen om je op je donder te geven. Ze zal niet snel slaan maar is goed met woorden en kan je daarmee ook flink van langs geven. Nova is slim, ze leert gemakkelijk dingen uit haar hoofd en vind het fijn om nieuwe dingen te leren. Doordat ze zo pienter is kan ze heel manipulatief zijn, ze zet mensen makkelijk naar haar hand en zal ze daarna laten denken dat zij er niets mee te maken had. Emotioneel staat Nova niet zo sterk in haar schoenen. De slechte band met haar ouders doet haar echt wel wat, ook al laat ze dit niet snel zien. Nova is heel erg op zoek naar iemand die haar steunt en die haar de liefde kan geven die ze nodig heeft. Dit kan haar af en toe tot een hopeloze romanticus maken. Nova houdt van flirten en spelen, maar uiteindelijk is ze toch op zoek naar een serieuze relatie, of naar iemand bij wie ze zich op haar gemak voelt.
    waarom hier: Door Nova's innerlijk kan ze nogal opvliegend zijn. Dit heeft in het verleden tot problemen op school gezorgd, en heeft uiteindelijk geleid tot schorsing. Met haar ouders kan ze het helemaal niet goed vinden, doordat ze er alles aan doet om ze tegen hen af te zetten.
    Uiterlijk : Nova is 1.72 lang en heeft van nature dik, donker haar, dat tot net boven haar middel valt. Haar ogen daarentegen zijn blauw. Soms heeft ze een bril op, maar het liefst draagt ze haar lenzen. Nova heeft een zacht gezichtje en een lieve lach waarmee ze alles gedaan krijgt. Ze hoeft mensen maar met grote ogen aan te kijken en ze zwichten voor haar.
    Extra: Nova heeft één passie en dat is dansen. Ze danst sinds ze klein was en legt haar volle bewustzijn erin. Voor het dansen zou ze alles om willen gooien. Het liefst zou ze het professioneel gaan doen, maar dat is nog zoiets waarin ze met haar ouders botst; deze vinden dansen geen fatsoenlijke carrière en willen dus dat ze haar opleiding rechten afmaakt. En aangezien Nova zelf het geld niet heeft om een dansopleiding te betalen zal ze de opleiding af moeten maken. Met dansen uit Nova haar emoties.
    foto:


    hoelang hier: 2 maanden


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Ik zal niet goed zijn in hele lange posts, maar ik hoop dat je me niet vermoord als ik een post van 3 regels schrijf :')
    Mag ik een meisje? Dankje ^^


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Meraki schreef:
    Eh, het klinkt op zich wel geinig, maar ik vraag me af hoe jullie eigenlijk schrijven, haha. Dat het kortere posts zijn maakt me niet uit, maar schrijft iedereen wel in goed Nederlands en niet als
    'Ik loop daarheen en zeg: hoi!', haha, als jullie begrijpen wat ik bedoel.


    Volgensmij schrijf ik wel goed, beter dan je voorbeeld in iedergeval :')
    Ik kan wel hele stomme spellings- en/of typfouten maken, maar dat ligt ook vaak aan mijn mobiel ;')


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Volgensmij schrijf ik wel goed, beter dan je voorbeeld in iedergeval :')
    Ik kan wel hele stomme spellings- en/of typfouten maken, maar dat ligt ook vaak aan mijn mobiel ;')



    Ja hallo, ik wil niet zeggen dat ik perfect Nederlands schrijf. En spellings- en/of typfoutje is altijd mogelijk, haha. Zo streng ben ik ook weer niet, hahaha!


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)


    Ja hallo, ik wil niet zeggen dat ik perfect Nederlands schrijf. En spellings- en/of typfoutje is altijd mogelijk, haha. Zo streng ben ik ook weer niet, hahaha!



    Okee :)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    jaaa een jongen dan wel xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    btw moet dit een RPG worden? en zo ja kan iemand me dan uitleggen hoe zoiets precies werkt?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mag ik een jongen reserveren?


    Everything is illuminated by the light of our past.